کد خبر: 160940
|
۱۳۹۶/۱۲/۰۸ ۱۲:۴۱:۰۰
| |

مشکل تحصیلی دختر پینگ‌پنگ‌باز تیم ملی حل شد

«مهشید اشتری» ملی‌پوش پینگ‌پنگ بانوان درباره حضور تیم ملی در مسابقات جهانی سوئد، گفت: حفظ حضور تیم‌ ‌ملی در دسته دوم جهان بسیار بااهمیت است.

مشکل تحصیلی دختر پینگ‌پنگ‌باز تیم ملی حل شد
کد خبر: 160940
|
۱۳۹۶/۱۲/۰۸ ۱۲:۴۱:۰۰

اعتمادآنلاین| ملی‌پوش پینگ‌پنگ بانوان درباره حضور تیم‌ ‌ملی در مسابقات جهانی سوئد، اظهار کرد: سال 2016 توانستیم در مسابقات مالزی مقام اول را کسب کنیم و از دسته سوم به دسته دوم صعود کنیم. سطح رقابت‌ها در سطح دو بسیار بالاتر است و رقبای قدرتمندی در آن حضور دارند. ما نیز تلاش خود را خواهیم کرد تا بهترین نتیجه‌ را کسب کنیم. اگر بتوانیم به دسته یک صعود کنیم بسیار خوب است، اما حفظ حضور در دسته دوم نیز بسیار با اهمیت است.

ملی‌پوش پینگ‌پنگ بانوان درباره برنامه‌های تمرینی‌اش، اظهار کرد: در حال‌ حاضر در شهرهای خودمان تمرین می‌کنیم. هفته‌ گذشته دور رفت مسابقات لیگ را پشت سر گذاشتیم و 15 اسفند ماه نیز دور برگشت مسابقات را برگزار خواهیم کرد. در حال‌ حاضر نیز زمان برگزاری اردوهای تیم‌ ‌ملی مشخص نیست.

اشتری درباره مشکل تحصیلی‌اش در آموزش و پرورش، تصریح کرد: خدا را شکر مشکل تحصیلی ام با آموزش و پرورش حل شده است.

او در پایان بیان‌ کرد: فدراسیون پینگ‌پنگ در یک سال اخیر اردوهای خوبی را برای ما برگزار کرده است و تمام تلاشش را در بخش بانوان انجام داده است. اگر اردوهای تدارکاتی بیشتری نیز داشته باشیم نتایج بهتری را کسب خواهیم کرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها