کد خبر: 160443
|
۱۳۹۶/۱۲/۰۵ ۱۳:۱۲:۰۰
| |

زهرا نعمتی،بانوی پاراکماندار ایران:

از نامزدی دریافت جایزه بین‌المللی روز زن، شگفت‌زده‌ام

بانوی پاراکماندار ایران با بیان اینکه خبر نامزد شدنم برای دریافت جایزه روز جهانی زن باعث شگفت‌زدگی‌ام شد، گفت: این افتخار برای تمام زنان ایران است.

از نامزدی دریافت جایزه بین‌المللی روز زن، شگفت‌زده‌ام
کد خبر: 160443
|
۱۳۹۶/۱۲/۰۵ ۱۳:۱۲:۰۰

اعتمادآنلاین| زهرا نعمتی در مورد اینکه از سوی کمیته بین‌المللی پارالمپیک به عنوان نامزد دریافت جایزه روز جهانی زن شده است، گفت: این انتخاب برای من خیلی شگفت‌انگیز و جالب بود، چون از کشوری انتخاب شده‌ام که علیه زنانش تبلیغات منفی می‌شود و عنوان می‌کنند در ایران حقوق زن رعایت نمی‌شود و بانوان شرایط خوبی ندارند.

وی افزود: علیرغم همه این تبلیغات منفی برای دریافت جایزه بهترین زن دنیا نامزد شده ام و این امر برای من افتخار خیلی بزرگی است.

پارا کماندار طلایی ایران اظهار داشت: این اتفاق به نظر من پیام های زیادی برای بسیاری از زنان دنیا دارد تا نشان دهد زنان ایرانی می توانند بهترین باشند و به عنوان الگو به دنیا معرفی شده و باعث افتخار کشورشان و زنان دنیا باشند.

نعمتی در پایان گفت: این اتفاق انعکاس سیاسی، اجتماعی و خانوادگی وسیعی دارد. نمی دانم چرا مرا انتخاب کرده اند شاید به دلیل موفقیت های پی در پی و دفاعی که از حقوق زنان در کشورم و سازمان ملل داشته ام، در این انتخاب تاثیرگذار بوده است. به هر حال از این اتفاق خیلی خوشحالم. این افتخار متعلق به تمام زنان ایران است.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها