کد خبر: 654522
|
۱۴۰۲/۱۲/۲۳ ۱۳:۴۸:۵۵
| |

خرید کابین دوش حمام با قیمت باورنکردنی

کابین دوش حمام محصولی که به محل استحمام شما جلوه ی ویژه ای بخشیده و زیبایی دو چندانی را به محل مورد نظر شما می بخشد.

خرید کابین دوش حمام با قیمت باورنکردنی
کد خبر: 654522
|
۱۴۰۲/۱۲/۲۳ ۱۳:۴۸:۵۵

کابین دوش حمام از یک محفظه ی شیشه ای تشکیل شده است که سبب می شود تا یک چهارچوب تعیین شده ای را برای فضای استحمام شما فراهم آورد. کابین دوش حمام را اگر بخواهیم به شکل ساده برای شما توصیف کنیم ، باید گفت از چهارچوب شیشه ای تشکیل شده است که به واسطه ی یراق آلات به زمین متصل می شود.

نمای مینیمال و خاصی را به محل مورد نظر شما می بخشد. کابین دوش حمام به دلیل شیشه ای بودن فضای مورد نظر شما را بسته نمی کند. شیشه ای بودن کابین دوش حمام ویژگی اصیل و مهمی است که در کابین دوش حمام می توان به آن اشاره لازم را داشت. راحتی عبور نور و همچنین فضاسازی مناسب درست همان چیزی است که شما به دنبال آن می گردید. مدرنیته بودن و همچنین توانایی ترکیب شیشه با نواحی استیل بر روی پایه ها و سایر اجزای کابین دوش حمام، نمای ویژه ای را به آن می بخشد.

سوالات متداول در مورد کابین دوش حمام

آیا تمیزشدن کابین دوش حمام سخت است؟ تمیز کردن کابین دوش حمام برای بسیاری از افراد مورد سوال بوده است. نکته اینجاست که کابین دوش حمام را به راحتی می توانید تمیز کنید. کابین دوش حمان را می توانید با یک دستمال خشک و تمیز کنید تا لک های آب بر روی کابین دوش باقی نماند. کابین دوش حمام از جنس شیشه سکوریت بوده است و در برابر خط و خش نیز بسیار مقاوم است. شما به راحتی با یک دستمال می توانید کابین دوش حمام را خریداری کنید.

مقاومت کابین دوش حمام چقدر است؟

کابین دوش حمام مقاومت بسیار بالایی دارد. در تولید کابین دوش از شیشه سکوریت بالای 8 میلی متر استفاده می شود. این اطلاعات در مورد تولید کابین دوش در مجموعه گروه یونیک بوده و کیفیت بالایی در محصولات کابین دوش را می توانید در گروه یونیک ببینید. استفاده از شیشه سکوریت با ضخامت بالا سبب می شود تا شما با خیال راحت به استحمام بپردازید.

ضخامت بالای شیشه سکوریت کار شده در پروژه های کابین دوش حمام گروه یونیک بسیار مناسب و بالا بوده است. بدین منظور خیال شما از بابت امنیت کابین دوش حمام راحت خواهد بود. کابین دوش حمام از نظر کیفیتی بسیار مهم و حیاتی بوده است. جنس یراق آلات و زاویه صحیح قرارگیری شیشه های کابین دوش حمام کاملا مهندسی شده باید باشد. همچنین باید زوایای بسیار مناسبی را دارا باشد.

آیا کابین دوش برای حمام من مناسب است؟

کابین دوش حمام برای هر فضایی می تواند مناسب باشد. کابین دوش حمام از نظر زیبایی و فضاسازی برای هر فضایی می تواند مناسب باشد. کابین دوش می تواند انتخاب خوبی برای طیف وسیعی از حمام ها باشد. عامل اصلی فضا است، بنابراین شما باید اندازه کابین دوش را با حمام خود مطابقت دهید. همچنین باید سبک حمام خود را در نظر بگیرید تا مطمئن شوید که کابین دوش مناسب آن است .

مزیت ویژه کابین دوش حمام

حمام می تواند برای افراد مسن و خردسالان خطرناک باشد، به خصوص زمانی که کف اتاق خیس است. اما طراحی ضد آب کابین دوش، آب را به سرعت تخلیه می‌کند و از لغزش و سقوط تصادفی جلوگیری می‌کند.

مزیت اصلی کابین دوش شیشه ای این است که به حداقل تعمیر و نگهداری نیاز دارد. برخلاف پرده های دوش، شیشه به طور طبیعی در برابر لکه های آب و صابون مقاوم است. شانس رشد باکتری ها نیز به دلیل پاشیدن آب کمتر در اطراف به حداقل می رسد و بهداشت کلی داخل حمام را افزایش می دهد.

با داشتن یک کابین دوش حمام شما صاحب یه فضای زیبا و کاملا تمیز و عاری از هر گونه باکتری و ویروس خواهید شد.

انواع مختلف کابین دوش حمام

کابین دوش در طرح های مختلفی وجود دارد که می توانید به نسبت فضای مورد نظر سفارشی سازی داشته باشید. کابین دوش حمام را بیشتر بشناسیم و اطلاعات بیش تری برای سفارش کابین دوش حمام داشته باشیم.

کابین دوش فریم لس

کابین دوش فریم لس به جرئت از محبوب ترین کابین دوش های موجود است. این نوع کابین دوش بدون فریم بوده، مقاومت بسیار بالایی داشته و به کمک یراق آلات فیکس می شود.

کابین دوش لولایی

در کابین دوش لولایی، اتصالات لولایی، در دوش را محکم در جای خود نگه می دارند. این کابین دوش نیز زیبایی بسیاری داشته و طرفداران زیادی دارد.

کابین دوش با درب تاشو

کابین دوش دو تاشو دارای درب دوش تاشو است که به داخل کابین دوش باز و بسته می شود و در فضای با ارزش صرفه جویی می کند. ویژگی متمایز کابین دوش با در تاشو این است که درها فضای کمتری را اشغال می کنند.

کابین دوش سه طرفه

کابین دوش سه طرفه از دو دیوار کناری هر گوشه ای در حمام شما استفاده می کند و این فضا را با دو پانل جانبی همراه با درب دوش ترکیب می کند تا یک محفظه پنج ضلعی شکل کامل شود. کابین دوش سه طرفه برای حمام های کوچک ایدئال است.

کابین دوش چهارگوشه

محفظه های دوش چهارگوش به گونه ای طراحی شده اند که به خوبی در هر گوشه ای از حمام یا حمام شما قرار می گیرند. این کابین دوش به دلیل کمتر بودن دیوارهای آن مصرف شیشه کمتر داشته و ارزان تر است.

نکاتی که هنگام خرید کابین دوش حمام باید به آن توجه لازم را داشته باشید

1. فضای حمام

اندازه حمام مهم ترین فاکتوری است که هنگام خرید کابین دوش عالی باید در نظر بگیرید. اگر فضا یک محدودیت است، یک کابین دوش کوچک در نظر بگیرید. اگر فضا محدودیتی ندارد، کابین دوش روشویی بهترین انتخاب است.

2. محل کابین دوش

شکل حمام شما نقش تعیین کننده ای در محل کابین دوش دارد. کابین دوش در سه شکل مستطیل، مربع و گوشه چهارگوش موجود است. در حالی که یک کابین دوش مستطیلی یا مربعی شکل را می توان در هر جایی از حمام نصب کرد، یک کابین دوش چهارگوش گوشه ای کاملاً در هر گوشه ای قرار می گیرد.

اگر حمام شما یک اتاق معمولی با چهار دیوار نیست، اما شکل نامنظم دارد، کابین دوش سه طرفه انتخاب مناسبی است. این محفظه به دلیل طراحی منحصر به فرد خود باعث صرفه جویی در فضا می شود. اما اگر حمام شما بزرگ است، می توانید یک کابین دوش مربع یا مستطیلی بزرگ را انتخاب کنید، حتی اگر شکل نامنظم داشته باشد.

3. انواع شیشه

شیشه محافظ یک محصول حمام ممتاز است که محافظت بیشتری از شیشه دارد و تمیز کردن آنها را نیز آسان‌تر می‌کند. پوشش شفاف باعث می شود که قطرات آب از سطح شیشه جهش کنند و کثیفی و رسوبات آهک را دفع کند و باعث می شود شیشه درخشان بماند.

درهای دوش آینه ای و پانل های جانبی روند جدیدی هستند که در حال افزایش است. این محصولات با روکش آینه ای تمام قد عرضه می شوند که توهم فضای بیشتری را در حمام شما ایجاد می کند. همچنین دیگر نیازی به آینه حمام مجزا نیست.

غلتک های سریع رهش ویژگی خاص درب ها و ربع های کشویی درجه یک هستند. این غلتک ها اطمینان از بی لک بودن دوش شما را آسان تر می کنند. مکانیسم ویژه غلتک به شما این امکان را می دهد که با فشار دادن درب دوش از پایین سینی دوش، نسیم را به خوبی تمیز کنید.

ضخامت شیشه نیز عامل مهمی است که باید در نظر داشته باشید. ضخامت شیشه اکثر کابین های دوش مدرن 6 میلی متر، 8 میلی متر یا 10 میلی متر است. ضخامت شیشه تعیین می کند که محفظه شما چقدر استحکام دارد. محبوب ترین انتخاب در بین مشتریان ما شیشه 8 میلی متری است و این همان ضخامت شیشه ای است که ما توصیه می کنیم. کابین دوش با ضخامت شیشه 10 میلی متری را می توانید از گروه یونیک خریداری نمایید. گروه یونیک از حساسیت بسیار زیادی در نصب نرده شیشه ای دارند.

4. سینی دوش

سینی های دوش پایه های محکم و بادوام را برای کابین دوش ایجاد می کنند و حتما باید به همراه کابین دوش باشد. بهتر است از سینی هایی که کاملاً از مواد سبک وزن اکریلیک ساخته شده اند خودداری کنید زیرا اغزنده هستند.

عکس های ثبت شده توسط گروه یونیک گردآوری شده است. 

نتیجه گیری

گروه یونیک دارای کیفیت بسیار بالای در زمینه نصب و طراحی می باشد. تمامی نمونه هایی که در این مطلب می بینید توسط گروه یونیک نصب و اجرا شده است. گروه یونیک دارای مهندسین بسیار ماهری است. گروه یونیک در تمامی زمینه های نرده شیشه ای ، کابین دوش حمام، نرده استیل، نرده آلومنیومی و پارتیشن شیشه ای به صورت تخصصی فعالیت می کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها