کد خبر: 652397
|
۱۴۰۲/۱۲/۰۲ ۱۶:۲۵:۲۵
| |

راهنمای خرید گوشی‌ سامسونگ تا 15 میلیون تومان

برای خرید گوشی سامسونگ تا 15 میلیون چه پیشنهادی دارید؟ بازار سامسونگ پیشنهادهای بی‌شماری برایتان دارد که چشم‌انداز جذابی از نوآوری، ارزش و عملکرد هستند. چنین شرکت‌ بزرگ و سرشناسی، با ایجاد گستره متنوعی در مدل‌ها و قیمت‌ها، توانست نام‌ونشان خود را در بازار رقابت زنده نگه دارد.

راهنمای خرید گوشی‌ سامسونگ تا 15 میلیون تومان
کد خبر: 652397
|
۱۴۰۲/۱۲/۰۲ ۱۶:۲۵:۲۵

گوشی‌های سامسونگ زیر 15میلیون، هم ازلحاظ اقتصادی به‌صرفه هستند و هم ترکیب کاملی از ویژگی‌های پیشرفته، طراحی جذاب، باتری بادوام و دوربین‌هایی با کیفیت مطلوب را ارائه می‌دهد. اگر مشتاق به کسب جزئیات بیشتری از این ماجرا هستید، با ما همراه باشید چراکه قرار است به چندی از این کالاهای دیجیتال اقتصادی سامسونگ، نگاهی بیاندازیم.

هدف خود را از خرید گوشی سامسونگ تا 15 میلیون مشخص کنید

گروهی از افراد، به‌قصد اجرای بازی‌هایی سنگین و با حجم بالا، تصمیم به خرید گوشی می‌گیرند و گروهی دیگر هم، کاربرانی هستند که صرفا برای گذران امور روزمره، به بازار گوشی‌ موبایل سامسونگ وارد می‌شوند. هدف شما چیست؟ در نظر داشته باشید که نوع استفاده شما، تعیین‌کننده کیفیت و کارایی این محصول دیجیتالی خواهد بود.

بهترین گوشی سامسونگ تا 15 میلیون در سری A

گوشی‌های سری A تحت‌عنوان محصولات میان‌رده در بازار شناخته می‌شوند و به‌دلیل تنوع بالا، در کانون توجه علاقه‌مندان به سامسونگ قرار گرفته‌اند. همین تنوع باعث شده است که مشخصات فنی و ارزش خرید بالای این محصولات، بیشتر از قیمت آن‌ها به‌نظر برسد.

انتخاب از بین گوشی‌های سری A سامسونگ، کمی سخت و پیچیده به‌نظر می‌رسد چون طیف قیمتی آن‌ها کمی به هم نزدیک است. از این‌رو، تصمیم گرفتیم به معرفی چندی از محصولات سری A بپردازیم.

گلکسی A53 5G سامسونگ

این گوشی در طراحی شیک و رنگ‌بندی هلویی، آبی، مشکی و سفید، یکی از بهترین گوشی‌های برند سامسونگ شناخته می‌شود. این محصول، به پردازند اگزینوس، حافظه داخلی 128 گیگ، رم 8 گیگ، دوربین عقب 64 مگاپیکسل و دوربین سلفی 32 مگاپیکسل مجهز شده است. گلکسی A53، دارای باتری قوی 5000 میلی‌آمپر و شارژ سریع 25 وات است.

خرید گوشی سامسونگ تا 15 میلیون در مدل A34

اگر به‌دنبال یک میان‌رده جذاب و خوش‌ساخت با قیمت اقتصادی و طراحی کاربرپسند هستید، A34 انتخاب مناسبی برای شماست. طراحی A34، به‌نوعی چهره S23 را در ذهن تداعی می‌کند. به همین دلیل، برخی افراد آن را یک گوشی پرچم‌دار می‌دانند اما در واقع، قیمت اقتصادی آن در بازه 15میلیون تومان، این محصول را به گروه میان‌رده‌های محبوب دعوت می‌کند.

گلکسی A34 در رنگ‌بندی نقره‌ای، سبز و مشکی، بخش سخت‌افزاری قدرتمند و پردازنده خوبی دارد. این محصول به باتری 5000 میلی‌آمپر، دوربین 48 مگاپیکسل، دوربین سلفی 13 مگاپیکسل و اندروید 13 مجهز شده است.

گلکسی A54 سامسونگ

گلکسی A54 به‌عنوان یک میان‌رده خوش‌قیمت تا سقف 15میلیون تومان وارد بازار شد که البته امکانات بالای آن، تجربه‌ای در حد یک پرچم‌دار برای کاربر رقم می‌زند. این گوشی در رنگ‌بندی مشکی، سبز لیمویی، یاسی و سفید، طراحی خلوت و ساده‌ای دارد.

این محصول از نمایشگر سوپرامولد، پردازنده اگزینوس، دوربین عقب 50 مگاپیکسل، دوربین سلفی 32 مگاپیکسل، اندروید 13 و باتری 5000 میلی‌‌آمپر پشتیبانی می‌کند.

بهترین گوشی سامسونگ تا 15 میلیون در سری M

گوشی‌های سری M با باتری‌های قدرتمند و دوربین‌هایی که کیفیت و شفافیت را به رخ می‌کشند، وارد بازار شدند و به‌عنوان یک پرچم‌دار به شهرت رسیدند. هرکسی که کاربر این موبایل‌ها باشد، به درک ویژگی‌های قدرتمند و رابط کاربری پیشرفته آن می‌رسد. اگر به‌دنبال گوشی سری M تا سقف 15میلیون تومان هستید، می‌توانید به‌راحتی انتخاب خود را در بازار جست‌وجو کنید. ما هم در ادامه، برایتان معرفی‌های جذابی داریم.

گلکسی M52 سامسونگ

یکی از میان‌رده‌های هوشمند سامسونگ که ازلحاظ قابلیت و امکانات پیشرفته، دست کمی از پرچم‌دارها ندارد، گوشی M52 است. طراحی سبک و متناسب با ارگونومی دست این محصول، کمک می‌کند که شما ساعت‌های طولانی آن را در دست بگیرید و بدون اینکه خسته شوید، مدام کار کنید.

گوشی M52 در رنگ‌بندی آبی، مشکی و سفید، به دوربین عقب 64 مگاپیکسل، دوربین سلفی 32 مگاپیکسل، اندروید 13، باتری 5000 میلی‌آمپر، صفحه نمایشگر 120 هرتز و نرخ روشنایی 800 نیت، مجهز شده است.

خرید گوشی سامسونگ تا 15 میلیون در سبک M33

گلکسی M33، پیشنهاد برتر دیگری است که این سری از محصولات سامسونگ برایتان دارد. این گوشی در رنگ‌بندی سبز، آبی و قهوه‌ای، دارای وزنی اندک، حافظه داخلی 128 گیگ، رم 8 گیگ، دوربین اصلی 50 مگاپیکسل و دوربین سلفی 8 مگاپیکسل است. این تکنولوژی جذاب، از باتری 5000 میلی‌آمپر، شارژ 25 واتی و سیستم‌عامل اندروید 12 پشتیبانی می‌کند.

بهترین گوشی سامسونگ تا 15 میلیون در سری F

محبوب‌ترین گوشی‌های میان‌رده سامسونگ، در سری A و M است اما بهتر است بدانید که سامسونگ، یک سری دیگر به نام گلکسی F دارد که از سال 2020 خود را به بازار معرفی کرد. درحال‌حاضر، نمایندگی‌های فراوانی در داخل ایران، به‌منظور عرضه دستگاه‌های سری F برپا شدند.

اگر یکی از اطرافیان شما به‌دنبال میان‌رده‌ای خوش‌قیمت از محصولات سری F سامسونگ باشد، شما کدام مدل را به او پیشنهاد می‌دهید؟ اگر با گوشی‌های سری F آشنایی چندانی ندارید، همراهی ما را در این بخش از مقاله ازدست ندهید.

گلکسی F14 سامسونگ

این گوشی ارزان‌قیمت و اقتصادی، برای کاربری‌های روزمره شما، امکانات و نقاط قوت خوبی دارد. گلکسی F14 از تراشه اگزینوس، حافظه داخلی 128 گیگ، رم 6 گیگ، سیستم‌عامل اندروید 13، باتری 5000 میلی‌آمپر، دوربین اصلی 50 مگاپیکسل و دوربین سلفی 13 مگاپیکسل، پشتیبانی می‌کند. گلکسی F14 با عملکرد روان و بدون مشکل و قیمت فوق‌العاده مناسب و اقتصادی، انتخاب خوبی برای خرید خواهد بود.

خرید گوشی سامسونگ تا 15 میلیون در مدل گلکسی F23

F23 یکی از برترین گوشی‌های سامسونگ و سری F است که از ابتدا به‌صورت محدودی وارد بازار شد و نتوانست آن‌طور که باید، سهم قابل توجهی از فروش را به‌دست بیاورد. این محصول خوش‌ساخت و خوش‌قیمت، از تراشه اسنپدراگون، حافظه داخلی 128 گیگ، رم 6 گیگ، سیستم‌عامل اندروید 12 و باتری 5000 میلی‌آمپر پشتیبانی می‌کند. گلکسی F23، با قابلیت ضبط ویدیو در رزولوشن 4K، انتخاب خوبی برای فیلم‌برداری و عکاسی است.

برای خرید گوشی سامسونگ S24 کلیک کنید.

جمع‌بندی

حالا فهمیدید که برای خرید گوشی سامسونگ تا 15 میلیون، چه گزینه‌هایی پیش رو دارید. می‌دانید که گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ با همه مزایایی که دارند، با دخل‌وخرج خیلی از کاربران هم‌خوانی ندارند؛ به‌خصوص در وضعیت اقتصادی دنیای امروز که خیلی‌ از افراد با بودجه‌ای محدود وارد بازار می‌شوند.

اگر شما هم به‌تازگی، به خرید یک گوشی سامسونگ فکر می‌کنید، پیشنهاد می‌کنیم که خریدتان را از بین محصولات خوش‌قیمت دیجی کالا انجام دهید. این فروشگاه اینترنتی معتبر که همه شما آن را می‌شناسید، بستر متنوعی از کالاهای دیجیتال را با قیمت‌های استثنایی و تخیف‌های ویژه به سبد محصولات خود افزود تا نیاز همه افراد اعم از پیر و جوان را نسبت به این فناوری پاسخ دهد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها