کد خبر: 648436
|
۱۴۰۲/۱۰/۲۵ ۱۷:۱۳:۵۰
| |

دانلود فیلم در اینما

اینما (eNama) یکی از سرویس‌های اشتراک ویدئو ایرانی است که با هدف حمایت از تولید کنندگان و بازنشردهندگان محتوا در ایران، راه اندازی شده است. مجموعه اینما تلاش می‌کند، در راستای توسعه فرهنگ و سطح درآمدزایی تولید کنندگان و بازنشر دهندگان محتوا و در سال «جهش تولید»، سرویس اشتراک ویدئویی ایرانی، مشابه با سرویس‌های اشتراک بین المللی، با برنامه‌های درآمدزایی متنوع، طراحی و پیاده‌سازی کند.

دانلود فیلم در اینما
کد خبر: 648436
|
۱۴۰۲/۱۰/۲۵ ۱۷:۱۳:۵۰

دانلود فیلم در بستر اینما یکی از مواردی است که مخاطبان میلیونی این سکوی بی بدیل و ملی در موتورهای جستجوگر بارها و بارها تایپ می‌کنند. در این مقاله یک بار برای همیشه درباره اینما، ویژگی‌های منحصر به فرد این بستر یونیک و بالنده و دانلود فیلم در آن سخن خواهیم گفت. با گروه پویا و مردمی اینما در این مقاله همراه باشید تا همه چیز درباره دانلود فیلم در اینما را بررسی کنید.

آشنایی با اینما

اینما، سرگرمی بی‌انتها است. اینما (eNama) یکی از سرویس‌های اشتراک ویدئو ایرانی است که با هدف حمایت از تولید کنندگان و بازنشردهندگان محتوا در ایران، راه اندازی شده است. مجموعه اینما تلاش می‌کند، در راستای توسعه فرهنگ و سطح درآمدزایی تولید کنندگان و بازنشر دهندگان محتوا و در سال «جهش تولید»، سرویس اشتراک ویدئویی ایرانی، مشابه با سرویس‌های اشتراک بین المللی، با برنامه‌های درآمدزایی متنوع، طراحی و پیاده‌سازی کند.

کاربران اینما می‌توانند، پس از عضویت رایگان در این سایت، اقدام به تماشای آنلاین جدیدترین فیلم‌ها‌ و سریال‌های ایرانی و خارجی کنند. کاربران گرامی همچنین به پادکست و موسیقی‌های مورد علاقه خویش گوش می‌دهند و محتوای صوتی و تصویری را با کیفیت دلخواه، دانلود می‌کنند. دانلود فیلم در اینما قانونی و با رعایت کپی رایت محصول تولید کنندگان صورت می‌گیرد. اینما بستر مناسبی برای سرگرمی، آموزش، معرفی کسب و کارها و افراد متخصص است.

فرزند خلف GTNA

اینما در واقع یکی از 4 فرزند بالنده گروه GTNA است. شرگت گسترش طراحان نقش الماس GTNA با گذشت دو دهه فعالیت کاربردی، اشتغال آفرین در اقتصاد نه چندان با ثبات کشور، مفتخر به معرفی 4 فرزند خلف خود به عنوان 4 برند باشکوه آینوتی، اینما، FRS و مرسانا است.

سرویس اشتراک ویدئو اینما eNama  در اواخر سال 1398 با سرمایه اولیه و محدود، فعالیت خودش را شروع کرد و امروز جزء فهرست یکی از پر بازدید ترین سرویس‌های اشتراک ویدئوی ایرانی است. اینما یک سرویس اشتراک ویدئویی بوده که محتواهای خود را به صورت دسته بندی شده در اختیار مخاطبان بازدید کننده، قرار می‌دهد.

اینما، در راستای ایجاد بستری مناسب و قوی جهت برگزاری کلاس‌های مجازی، همایش‌ها و رویدادها، پلتفرم پخش زنده را تحت عنوان وبینار و کلاس مجازی راه‌اندازی کرده است تا مراکز آموزشی و شرکت‌ها بتوانند با بهره گیری از این سرویس قوی، بدون دغدغه‌های زیرساختی، استریم پخش زنده‌ خود را با کم‌ترین تاخیر و با بالاترین کیفیت به کاربرانی نامحدود در سراسر جهان نشان دهند.

بستر بی همتای اینما تنها مخصوص تولیدکنندگان محتوا نیست، به همین منظور کاربرانی که قصد تولید محتوا ندارند، می‌توانند به عنوان بازنشردهندگان محتوا، در سایت اینما فعالیت کنند. این مخاطبان ارزشمند می‌توانند فیلم‌های مورد علاقه خود را بر روی سایت اینما بارگذاری کنند.

اینما خانه هوشمند تبلیغات

شما برای تبلیغ محصول یا کالای خود چه بستر یا فضایی را در چه زمان و مکانی انتخاب خواهید کرد؟ اگر مطمئن شوید یه آگهی نامحدود در دل زمان و مکانی ایده‌آل خواهید داشت، اگر تردید نداشته باشید که برای تبلیغ و ترویج کالا یا ایده خود به هدف زده‌اید، جایگاه خود را در کدام رتبه جدول موفقیت متصور هستید؟

نام آن رتبه، نام نامی آن بستر بی بدیل و بی رقیب، اینما است.

شما می‌توانید فرزندان خود را ساعت‌ها با تماشای آنلاین انیمیشن سرگرم کنید، با فیلم‌های آموزشی مخصوص کودکان، مهارت‌های زیادی به آنها منتقل کنید و حتی فیلم‌ها و کارتون‌های مورد علاقه کودکانتان را با کیفیت دلخواه دانلود کنید. معرفی درست و حرفه‌ای (صادقانه و شفاف) محصول به مثابه کالا یا خدمات. داشتن شناخت صحیح از بازار و مدیریت بازاریابی یکی دیگر از اصول مهم در زمینه فروش موفق است.

اینما با ارائه آمار دقیق و تحلیلی باورنکردنی به شما این امکان را می‌دهد که در کمترین زمان ممکن بهترین و بیشترین شناخت را از مخاطب خود داشته باشید و در مخاطب شناسی اوج بگیرید.

اینما بستر امن VOD

در قرن بیستم ، پخش در قالب برنامه های OTA، که مخفف عبارت over-the-air است، رایج ترین شکل توزیع رسانه‌ها بود. با گسترش فناوری های اینترنت و IPTV (Internet Protocol Television) در دهه ۱۹۹۰، گرایش و موج تمایل مصرف‌کنندگان به سمت حالت‌های غیر سنتی از محتوای ویدیوئی حرکت کرد که با ورود VOD به تلویزیون و رایانه‌های شخصی اوج گرفت.

مدل های VOD علاوه بر این که به عنوان یک استراتژی کمکی برای بازاریابی محتوای اصلی باشند، روش‌هایی عالی برای سودآوری از محتوای ویدیویی را ارائه می‌دهند. این یک جریان درآمدی اضافی است، که همیشه به حد سود‌آوری کسب و کار شما کمک می‌کند. هیچ محدودیتی در میزان سود شما وجود ندارد، بنابراین هرچه مشتری بیشتری برای ثبت نام داشته باشید، برای کسب و کار شما بهتر است.

کاربران اینما می‌توانند با به اشتراک گذاری ویدئوهایی که از تخصص خودشان تهیه کرده‌اند مهارت‌های شخصی خود را به دیگران نشان دهند و خود را به دنیای پیرامونشان معرفی کنند.

همچنین می‌توانند از تعداد بازدیدهای یکتای ویدئوهای بارگذاری شده، درآمد خوبی کسب کنند. پس بیایید با چند کلیک ساده، در کمتر از 1 دقیقه در سایت اینما ثبت نام کنید و از امکانات بیشمار آن، بهره‌مند شوید.

اینما همانند برخی از سرویس‌های اشتراک ویدئو، بخشی از درآمد خود را به دریافت سفارش از تبلیغات گسترده‌ کسب و کارها اختصاص داده است که قصد دارد کاربران خود را در این درآمدها سهیم کند.

برخی از امکانات اینما

  1. امکان ساخت کانال اختصاصی و ایجاد لیست پخش در کانال‌ها
  2. امکان بارگذاری بی نهایت ویدئو
  3. امکان بارگذاری زیرنویس بر روی ویدئو
  4. امکان پخش زنده برنامه ویدئویی با گوشی، دوربین و کامپیوتر
  5. امکان کسب درآمد به روش های متفاوت برای تمامی کاربران
  6. امکان دانلود ویدئو با 3 کیفیت متفاوت
  7. امکان به اشتراک گذاری ویدئو از طریق لینک مستقیم و یا کد اسکریپت یا iFrame
  8. امکان استفاده از مستندات فنی و نمونه کدهای وب سرویس و API اینما برای برنامه نویسان
  9. امکان دریافت گزارش کامل از گردش مالی درآمد کسب شده و بازدیدهای ویدئوهای بارگذاری شده
  • امکان ثبت درخواست درج تبلیغات ویدئویی و بنری در سایت اینما و یا بر روی ویدئوهای سایت اینما
  • و کلی امکانات دیگر...

به شما پیشنهاد کنیم صفحه‌ اینستاگرام اینما enamaofficial را دنبال کنید، زیرا علاوه بر اینکه این صفحه اطلاعات خیلی جالبی در مورد بازیگران و فیلم‌های مطرح دنیا در اختیارتان قرار می‌دهد، چالش‌ها و مسابقه‌های هیجان انگیزی برگزار می‌کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها