کد خبر: 647705
|
۱۴۰۲/۱۰/۱۹ ۱۴:۵۰:۳۶
| |

تجربه سفری آسان و راحت با خدمات CIP فرودگاهی

در دنیای پرتلاطم امروزی، سفر هوایی بیش از پیش به یک تجربه استرس‌زا تبدیل شده است. از صف‌های طولانی دریافت کارت پرواز و بازرسی گرفته تا ازدحام در سالن‌های انتظار و تأخیر در پروازها، همه و همه می‌توانند سفر هوایی را به چالشی خسته‌کننده تبدیل کنند. اینجاست که CIP فرودگاهی به عنوان یک خدمات نجات دهنده عمل می کند تا راه حلی جامع برای رفع این دغدغه‌ها ارائه دهند.

تجربه سفری آسان و راحت با خدمات CIP فرودگاهی
کد خبر: 647705
|
۱۴۰۲/۱۰/۱۹ ۱۴:۵۰:۳۶

 خدمات CIP  طراحی شده تا تجربه سفر را از یک فرایند پر استرس به یک تجربه لذت‌بخش و راحت تبدیل کند. این خدمات که شامل پذیرش اختصاصی، حمل چمدان ها، پذیرایی در لانژ اختصاصی، اتاق‌های استراحت خصوصی،  ترانسپورت در باند فرودگاه تا هواپیما و بالعکس و سایر امکانات رفاهی هستند که زمان انتظار در فرودگاه را کاهش داده و راحتی و آسایش را برای مسافران به ارمغان می‌آورند. در این مقاله، ما ابتدا به این موضوع می پردازیم که cip چیست و سپس به بررسی دقیق‌تر خدمات CIP دو فرودگاه مطرح کشور می پردازیم.

Cip چیست؟

حتما برای شما هم این سوال پیش آمده که خدمات cip چیست؟ مسافرانی که خدمات CIP را خریداری می‌کنند، از مزایایی نظیر گذر از گیت‌های اختصاصی و استفاده از خدمات پذیرش بدون نیاز به انتظار برای دریافت کارت پرواز، تحویل بار و امور گمرکی و گذرنامه بهره‌مند می‌شوند.

مسافرانی که خدمات CIP را تهیه کرده اند، نیازی نیست درگیر دریافت کارت پرواز، تحویل بار یا امور گمرکی و گذرنامه شوند چرا که کارکنان بخش سی آی پی فرودگاه تمام این خدمات را برای آن‌ها انجام می‌دهند. این مسافران همچنین از گیت‌های مخصوص عبور می‌کنند و از انتظار در صف‌ها معاف هستند.

CIP فرودگاه بین‌المللی امام خمینی

خدمات سی آی پی فرودگاه امام از سطح بالایی از استانداردها برخوردار است. این خدمات شامل یک سالن اختصاصی واقع در روبه‌روی برج مراقبت با ورودی اختصاصی برای استراحت مسافران و پذیرایی از آنها است. همچنین، امکاناتی مانند اینترنت رایگان و سوئیت‌هایی برای استراحت، غرفه صنایع دستی و باجه بانک  فراهم شده است. در cip پاریکنگ اختصاصی برای خودروهای مسافران فراهم شده است.

روش استفاده از خدمات CIP

ابتدا با مراجعه به وب سایت واران با استفاده از اطلاعات پرواز بلیت خدمات را رزرو و خریداری می کنید. در صورتی که خدمات تاکسی فرودگاهی هم در هنگام رزرو خریداری کرده باشید سرویس Door to Door یا از درب منزل تا درب هواپیما به شما تعلق می گیرد.

در پروازهای ورودی:

در پروازهای ورودی اسم مسافر بر روی بورد مخصوص تایپ می شود و به محض خروج مسافر از هواپیما با خودروی اختصاصی تا سالن cip مشایعت می شود. پرسنل cip چمدان مسافر را تحویل می گیرند و هنگام توقف در سالن از مسافر پذیرایی می شود. اگر مسافر غیر ایرانی باشد خدمات ویزا به مسافر تعلق می گیرد. و سپس مسافر با خودروی اختصاصی تا درب منزل یا محل اقامت مشایعت می شود.

در پروازهای خروجی:

در صورت رزرو خودرو مسافر از درب منزل یا محل اقامت تا محل cip ترنسفر می شود. کار حمل چمدان از خودرو تا بخش پذیرش توسط پرسنل خدماتی انجام می شود. مدارک مسافر دریافت و به همراه چمدان تحویل بخش ترافیک cip می شود. مسافر می تواند در cip عوارض خروج و حواله ی ارزی خود را نیز دریافت کند.

سپس در مدت توقف در سالن تشریفات پذیرایی می شود تا زمان دریافت کارت پرواز و تگ بار بشود. در صورت تاخیر پرواز مسافر می تواند از سوئیت های زیبای سی آی پی استفاده کند. سپس از گیت بازرسی اختصاصی و گذرنامه اختصاصی عبور و با خودروی ویژه تا پای پرواز مشایعت می شود.

CIP فرودگاه مهرآباد

سالن CIP فرودگاه مهرآباد یکی از قدیمی‌ترین سالن‌های تشریفات فرودگاهی است که امکانات مناسب و خوبی برای مسافران دارد.

 این سالن در ترمینال یک قرار دارد و اگرچه دارای ساختمان مجزا نیست، اما کلیه‌ی امکانات یک سالن CIP خوب را داراست.

همه‌ی مسافران پروازهای مختلف فرودگاه مهرآباد می‌توانند از خدمات CIP این فرودگاه استفاده کنند و این خدمات محدود به ایرلاین خاصی نیست.

cip فرودگاه مهرآباد ، همانند دیگر فرودگاه‌ها، امکانات ویژه‌ای را برای مسافران فراهم می‌کند. این خدمات شامل مواردی مانند اخذ کارت پرواز، حمل و تحویل بار و چمدان مسافران، پذیرایی با انواع غذاها و نوشیدنی‌ها، ورودی اختصاصی بازرسی پلیس و گذرنامه، اینترنت پر سرعت، ترانسفر با انواع خودرو ها می شود.

سرویس cip فرودگاه مهرآباد شباهت زیادی به این سرویس در فرودگاه امام دارد. Cip فرودگاه مهرآباد ظرفیت 70 نفر مسافر را دارا است و دارای سالن نمازخانه، اتاق سیگار و سه باب سوئیت است. در این فرودگاه هم امکان رزرو خدمات به صورت درب منزل تا درب هواپیما وجود دارد. همه ی این سرویس ها در سامانه رزرواسیون قابل خریداری است.

در انتها

در این مقاله، ما به بررسی خدمات CIP در فرودگاه‌های امام خمینی و مهرآباد پرداختیم. CIP که مخفف «مسافر یا مسافران مهم تجاری» است، خدمات اختصاصی و ویژه‌ای را به مسافران ارائه می‌دهد تا تجربه سفری راحت و بی‌دغدغه را برای آنها فراهم آورد. لازم به ذکر است این سرویس برای همه ی افراد جامعه اعم از تجار، خانواده ها، مدیران، سیاسیون، افراد توان خواه، افراد مسن و ... قابل استفاده است.

به صورت کلی خدمات CIP شامل سالن‌های ویژه برای استراحت، پذیرایی با غذا و نوشیدنی، غرفه های صنایع دستی و سوغات، پارکینگ، اینترنت رایگان و سوئیت‌های استراحت است. مسافران از گیت‌های مخصوص عبور کرده و از خدمات اختصاصی همچون تحویل بار، امور گمرکی و گذرنامه بهره‌مند می‌شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو خدمات CIP در فرودگاه‌های امام خمینی و مهرآباد، می‌توانید به وب‌سایت رزرواسیون واران مراجعه کنید. ما با ارائه اطلاعات کامل و به‌روز، شما را در روند رزرو و استفاده از این خدمات همراهی می‌کنیم تا سفری آسان و راحت را تجربه کنید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها