کد خبر: 644565
|
۱۴۰۲/۰۹/۲۳ ۱۷:۲۵:۳۶
| |

معرفی تصفیه هوا گاستروبک

حیوانات خانگی، لوازم پخت‌و‌پز و ده‌ها مورد دیگر، ذرات ریز را در هوا رها می‌کنند که می‌تواند بر کیفیت هوای خانه و هر محیط دیگری تأثیر منفی بگذارند. مدل‌های تصفیه هوا گاستروبک، گزینه‌ای عالی برای مقابله با این ذرات هستند.

معرفی تصفیه هوا گاستروبک
کد خبر: 644565
|
۱۴۰۲/۰۹/۲۳ ۱۷:۲۵:۳۶

به‌طورکلی، دستگاه‌های تصفیه هوا با حذف آلاینده‌ها و ذرات ریز موجود در هوا، شرایط زندگی را برای بیماران تنفسی بهتر می‌کنند و از ابتلا به بیماری‌های ناشی آلودگی‌ها جلوگیری خواهند کرد. البته فیلترها در میزان از‌بین‌بردن آلودگی‌ها تأثیر دارند. بیایید با مشخصات و فیلتراسیون دستگاه تصفیه هوا مارک Gasrtoback آشنا شویم.

مشخصات دستگاه تصفیه هوای مارک گاستروبک

می‌توانیم بگوییم گاستروبک، بهترین مارک دستگاه تصفیه هوای خانگی است؛ زیرا مدل‌‌‌هایی که این برند تولید می‌کند، از تمام ویژگی‌ها و مزایایی که از این دستگاه انتظار می‌رود، برخوردار است. در لیستی که می‌بینید برخی از این ویژگی‌‌ها را بیان کرده‌ایم.

  • دارای فناوری فیلتر ضدویروس با قابلیت غیرفعال کردن 99.9 درصد ویروس‌ها از جمله ویروس کرونا (COVID-19)

  • ضدعفونی‌کننده و فیلتراسیون هوا در 4 مرحله، بدون استفاده از مواد شیمیایی

  • تصفیه هوا گاستروبک ، گزینه‌ای ایدئال برای محل کار، اتاق خواب، مهدکودک‌ها، اتاق‌های انتظار، رستوران‌ها

  • سبک و قابل حمل با قابلیت اتصال USB؛ گزینه‌ای مناسب برای مسافرت یا محل کار

  • حذف مواد حساسیت‌زا مانند گرد‌و‌غبار خانگی، شوره حیوانات، بوها، باکتری‌ها، آلاینده‌های نامرئی و ...

  • گندزدایی و فیلتراسیون هوا شامل پیش‌فیلترها، فیلترهای کربن فعال، فیلترهای یون نقره، فیلترهای آنیونی

  • سرعت فن قابل تنظیم

  • مدل‌های متنوع و مناسب برای اتاق‌های با ابعاد کوچک، متوسط و بزرگ

  • قیمت متنوع و اقتصادی

لوازم خانگی گاستروبک ساخت کجاست؟

Gastroback یک نام تجاری ممتاز در زمینه تولید لوازم خانه و آشپزخانه است. این شرکت در سال 1989 در Hollenstedt آلمان تأسیس شد. کمپانی گاستروبک ابتدا فقط توستر تولید می‌کرد. گریل گاستروبک به همراه سایر محصولات این برند، هنوز جزء پرفروش‌ترین‌های بازار محسوب می‌شوند. پس از مدتی، تیم تخصصی Gastroback تصمیم‌ گرفت تجهیزات آشپزخانه‌ حرفه‌ای به بازارهای لوازم خانگی در سراسر جهان عرضه کند. تصفیه هوا گاستروبک مانند اسپرسوساز، چای‌ساز، آبمیوه گیری گاستروبک و سایر محصولات این برند، فروش بسیار خوبی داشته است که این موضوع، کیفیت بالای این محصولات نشان می‌دهد.

برند گاستروبک، همانند سایر لوازم خانگی ساخت آلمان، کیفیت، نوآوری و فناوری را در ذهن تداعی می‌کند. این کمپانی برای تولیدات خود از مواد اولیه مرغوب بهره‌ می‌گیرد. اگر به دنبال بهترین برند لوازم خانگی و آشپزخانه هستید، محصولاتی از جمله اسپرسو ساز، چای ساز و  آبمیوه گیری گاستروبک و ده‌ها محصول دیگر این کمپانی گزینه‌های بسیار خوبی هستند. تمامی محصولات این کمپانی از عملکرد حرفه‌ای، کارایی و ایمنی برخوردارند.

نحوه عملکرد دستگاه تصفیه هوا چگونه است؟

ما نمی‌توانیم اکثر عوامل ایجادکننده ذرات ریز و آلودگی در هوا را حذف کنیم؛ اما خوشبختانه با وجود تکنولوژی، به‌راحتی می‌توانیم کیفیت هوای داخل خانه را بالا ببریم و هر روز و هر ساعت هوای تمیز و تصفیه‌شده را تنفس بکشیم. تصفیه هوا گاستروبک یکی از بهترین دستگاه‌های تولیدشده برای این منظور است و با عملکرد فوق‌العاده‌ای که دارد، کیفیت هوای محیط را بالا می‌برد.

تصفیه‌کننده‌های هوا، دستگا‌ه‌های کوچک و قابل حملی هستند که از یک فیلتر داخلی و فن تشکیل شده‌اند. این دستگاه‌ها می‌توانند ذرات ریز موجود را از هوا بگیرند و هوای تمیز و بدون آلودگی را به محیط بازگردانند. به‌طورکلی فرآیند فیلتراسیون این دستگاه‌ها هر چند بار در ساعت تکرار می‌شود و به‌طور مداوم کیفیت هوای محیط را بالا می‌برد.

کدام تصفیه هوا بهتر است؟

کدام تصفیه هوا بهتر است یا بهترین اندازه تصفیه هوا برای خانه من کدام است؟ این سوالات را ممکن است هنگام خرید تصفیه هوا بپرسید. بهترین اندازه دستگاه به اندازه فضای مورد نظر، سبک زندگی و نیازهای شما بستگی دارد. مثلا دستگاه‌های تصفیه‌ای که لایه‌های کربن اضافی دارند، برای ازبین‌بردن بوها خوب هستند؛ بنابراین نوع فیلترها مهم‌ترین نقش را در عملکرد و کارایی دستگاه‌‌های تصفیه هوا ایفا می‌کنند. تصفیه هوا گاستروبک از آن دسته محصولاتی است که قابلیت حذف حداکثری آلودگی‌ها، بوها و ذرات ریز موجود در هوا را دارد.

اگر می‌خواهید هوای داخل خانه را هر روز و در تمام طول روز کنترل و تمیز کنید، یک تصفیه هوای هوشمند به شما کمک می‌کند. اتصال Wi-Fi به شما امکان کنترل از طریق موبایل را می‌دهد. شما می‌توانید کیفیت و کارایی را در چای ساز گاستروبک و سایر محصولات این برند هم ببینید.

بهترین برند تصفیه هوا خانگی

می‌دانیم که هدف دستگاه تصفیه هوا، ازبین‌بردن آلاینده‌های موجود در هوا و تمیز کردن آن است. وجود چنین دستگاهی در خانه و محیط کار برای تمامی افراد به‌ویژه مبتلایان به بیماری‌های ریوی و تنفسی ضروری است. ذرات موجود در هوا گاهی بسیار خطرناک هستند و منجر به تشدید بیماری‌هایی از قبیل آسم و شاید حساسیت‌های تنفسی شوند. دستگاهی که با فیلتراسیون پیشرفته، درصد بالایی از این ذرات (نزدیک به 100) را از بین می‌برد، مسلما بهترین است.

مدل‌های مختلف تصفیه هوا گاستروبک با بهره‌گیری از باکیفیت‌ترین فیلترها و فناوری فیلتر ضد ویروس 9/99 % از آلاینده‌ها و ذرات موجود در هوا را حذف می‌کنند. مدل‌های این محصول، وزن سبکی دارند و قابل حمل هستند؛ بنابراین، می‌توانید آن را به مسافرت ببرید و بهترین گزینه برای محل کار هستند. قابلیت اتصال به USB، برخورداری از فناوری ضدویروس، بهره‌مندی از انواع فیلترها از جمله فیلتر کربن فعال و ده‌ها ویژگی دیگر را می‌توان برای دستگاه‌های تصفیه هوای این برند بیان کرد.

به‌طورکلی، هر محصولی که کمپانی Gastroback تولید می‌کند، از لوازم آشپزخانه مثل قهوه‌ساز، اسموکی سازه، چای ساز و اسپرسو ساز گاستروبک گرفته تا همین دستگاه‌های تصفیه هوا که مناسب خانه، محل کار و هر فضای دیگری هستند، تمام استانداردهای لازم را دارند. این کمپانی در تولید گریل‌ساز، چای‌ ساز گاستروبک ، دستگاه‌های خشک‌کن، اسموتی ساز، آبمیوه گیری گاستروبک و سایر محصولات خود، علاوه‌بر بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز دنیا برای عملکرد بهتر، به طراحی ظاهری هم توجه می‌کند؛ بنابراین تمامی تولیدات آن از لحاظ ظاهری بسیار زیبا و جالب توجه هستند.

آشنایی با بهترین مارک دستگاه تصفیه هوا

می‌توانیم تصفیه هوا گاستروبک را به‌عنوان یکی از بهترین برندهای تولیدکننده دستگاه تصفیه هوا معرفی کنیم. محصولات این برند در فیلتراسیون و ازبین‌بردن آلودگی‌های موجود در هوا بهترین عملکرد را از خود نشان می‌دهد. مدل‌های متنوع با ظاهر زیبا و کارایی عالی به همراه قیمت مناسب هم از سایر دلایلی هستند که این دستگاه‌ها را در لیست بهترین‌های نوع خود قرار می‌دهد.

گاستروبک یک برند معروف لوازم خانگی ساخت آلمان است که بیشتر در تولید لوازم آشپزخانه تمرکز دارد. محصولاتی مانند گریل ساز گاستروبک، چای ساز گاستروبک و بسیاری از موارد دیگر جز< محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین محصولات این برند در بازار هستند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها