کد خبر: 643895
|
۱۴۰۲/۰۹/۱۸ ۱۷:۰۵:۰۴
| |

ویلای سوئیسی در قلب رشت

با سفر به شمال کشور مخصوصاً رشت زیبا می‌توانید اقامتگاه‌های گردشگری متفاوتی را مشاهده کنید.

ویلای سوئیسی در قلب رشت
کد خبر: 643895
|
۱۴۰۲/۰۹/۱۸ ۱۷:۰۵:۰۴

از ویلاهای استخر دار تا ویلاهای دوطبقه لوکس برای انتخاب و رزرو در پیش روی شما قرار دارد؛ اما آیا تابه‌حال تجربه اقامت در ویلاهای سوئیسی را داشته‌اید؟ ویلاهای که در مناطق مختلف شمال کشور و بیشتر در دل جنگل با شکل هندسی متمایزی طراحی‌شده است.

ویلا سوئیسی، مثلثی یا A فرم، سازه‌ای مدرن است که دو ضلع آن نقش سقف و دیوار را به‌طور هم‌زمان ایفا می‌کنند. شما برای اجاره ویلا رشت کافی است تا پایان همراه ما باشید تا پرطرفدارترین سبک اقامت را به شما عزیزان معرفی کنیم. البته ما از مزیت‌ها و معایب آن هم با شما خواهیم گفت تا هوشمندانه تر دست به انتخاب بزنید.

با ویلاهای سوئیسی چقدر آشنایی دارید؟

همان‌طور که در ابتدای مقاله مطلع شدید اولین پارامتری که وجه تمایز بین ویلاهای سوئیسی با سایر ویلاها را مشخص می‌کند. سبک طراحی آن است که از یک‌سو حسن و از سمت دیگر شاید عیوبی را با خود همراه داشته باشد. اجاره ویلا رشت با سبک و سیاق متمایز هدفی است که در ادامه به دنبال آن هستیم.

اجاره کلبه سوئیسی ۲ خواب کولمه رشت

این ویلای سوئیسی در جاده فومن و در محدوده شهرستان رشت قرار دارد. زیربنای کل این ویلا ۱۵۰ مترمربع و به‌صورت دوبلکس بناشده است. این سوئیت لوکس دارای ۲ اتاق‌خواب به طول نه متر است که در اتاق یک‌تخت خواب در نظر گرفته‌شده است. استفاده از تراس، اتاق پذیرایی، سرویس بهداشتی و حمام در طبقه اول برای شما پیش بینی شده است. تمام طول مسیر اسفالت شده، اما شما تجربه حضور در جنگل را با این انتخاب خواهید داشت.

کلبه سوئیسی هلال‌احمر

همانند سایر اقامتگاه‌ها بخشی از یک منطقه گردشگری برای برپایی هتل‌های سوئیسی مدنظر قرار داده‌شده است. در این مکان که تقریباً ۵ کیلومتر بارشت فاصله دارد. شما می‌توانید تعدادی کلبه سوئیسی را در کنار یکدیگر شاهد باشید که در تمام آن‌ها تلویزیون، ال سی دی، تخت خواب، مبلمان تختخواب‌شو و سرویس بهداشتی مجزا در نظر گرفته‌شده است. در بیرون از ویلا هم شما می‌توانید شاهد کافی شاپ و رستوران‌های ریزودرشتی باشید که تجربه متفاوتی را از یک مسافرت برای شما به ارمغان می‌آورد.

کلبه سوئیسی استخر دار

علاوه بر اینکه می‌توانید در یک کلبه متفاوت اقامت در شمال کشور را تجربه کنید، با کلبه‌های استخر دار این تجربه برای شما متمایزتر دنبال می‌شود. کافی است به اجاره ویلایی که در رشت برای شما در نظر گرفته‌شده است سری بزنید تا شاهد فضای متمایزی در بیرون از ویلا باشید. ظرفیت این اقامتگاه شش نفر است و از دو اتاق‌خواب همراه با دو تخت خواب هم بهره گرفته است. این اقامتگاه دارای روف گاردان، استخر سرپوشیده و فضای سبز بسیار متمایز است. از سمت دیگر آلاچیق‌های چترداری که در این اقامتگاه در نظر گرفته‌شده است استراحت مطلوبی را برایتان فراهم خواهد کرد.

مزیت‌های ویلاهای سوئیسی

  • اقامتی لوکس با اجاره ویلا سوئیسی: یکی از اصلی‌ترین دلایلی که به شما رزرو این ویلا را توصیه می‌کنیم تجربه‌ای لوکس از این اقامت است. چراکه ساخت و طراحی آن عموماً با چوب های مرغوب و گران‌قیمت دنبال می‌شود و همین امر سبب به وجود آمدن اقامتگاهی با چشم‌اندازی متفاوت برای شما می‌شود.

  • نوری طبیعی در دل طبیعت: به دلیل داشتن پنجره‌های بسیار بزرگ برای طراحی دیوارهای جلو و عقب ساختمان، شما می‌توانید در محیطی غرق در نور خورشید در تمام طول روزبه استراحت بپردازید. نه‌تنها اجاره ویلا رشت خود را در محیطی روشن و دل‌باز تجربه خواهید کرد که فضای گرم و دل‌نشین برای شما به تصویر کشیده می‌شود.

  • مقاومت در برابر برف: ازآنجایی‌که بسیاری از افراد تمایل دارند در فصل‌های سرد سال تجربه سفر با خانواده را داشته باشند. باید بگویم که این ویلا به دلیل سقف شیب‌داری که دارد مانع از آن می‌شود که برف روی سقف جمع شود و شما بی‌هیچ مشکلی حتی در سردترین روز سال برای اجاره‌ی ویلا رشت آن‌هم در ویلاهای سوئیسی می‌توانید اقدام کنید.

  • تجربه متفاوت برای علاقه‌مندان به طبیعت: اگر می‌خواهید در دل جنگل در ویلایی اقامت داشته باشید که سازگار با محیط‌زیست باشد این انتخاب برای شما بهترین گزینه محسوب می‌شود. چرا که حتی با تخریب شدن این ویلا آسیبی به طبیعت وارد نمی‌شود. چراکه تمامی متریال ساخت آن از عناصر موجود در طبیعت بهره گرفته است.

معایب خانه سوئیسی

  • گرما و سرما غیر استاندارد: عموماً طراحان این قبیل ویلاها به فکر فراهم کردن بهترین‌ها برای مهمان‌های این ویلاها هستند. بااین‌وجود در طبقه بالا قدری گرما از طبقه پایین بیشتر است. از سوی دیگر چون سقف دارای ارتفاع زیادی است نیاز به سیستم گرمایش قوی برای گرم کردن کل فضا است.

  • فضای محدود در طبقه دوم: شکل طراحی به‌گونه‌ای است که بیشتر مساحت در طبقه اول است و همین استفاده از طبقه دوم را قدری محدودتر کرده است. البته برای اقامت چندروزه مشکلی را در پیش روی شما قرار نمی‌دهد.

کلام آخر در مورد اقامت در کلبه سوئیسی

همان‌طور که در مقاله پیش رو مطالعه کردید کلبه‌های سوئیسی به‌تازگی وارد صنعت گردشگری شده‌اند و طرفداران بسیاری را به سمت خود کشانده‌اند. باوجود مزایای بسیاری که این کلبه از آن خودکرده است افراد بسیاری برای اجاره کردن آن در طول سال دست‌به‌کار می‌شوند. علاقه‌مندان به این ویلاها می‌توانند در دل جنگل فارغ از بحث باران و برف با سبک ساختار متفاوت آن اقامتی منحصربه‌فرد را تجربه کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها