کد خبر: 642636
|
۱۴۰۲/۰۹/۰۷ ۱۶:۱۷:۳۳
| |

آشنایی با خصوصیات انواع ساعت هوشمند باکیفیت

در هنگام خرید ساعت هوشمند مناسب و کاربردی باید به سازگاری محصول به گوشی همراه، نمایشگر و کیفیت آن توجه ویژه ای داشته باشیم.

آشنایی با خصوصیات انواع ساعت هوشمند باکیفیت
کد خبر: 642636
|
۱۴۰۲/۰۹/۰۷ ۱۶:۱۷:۳۳

ساعت هوشمند یکی از گجت های پرکاربرد امروزی است که توسط شرکت های گوناگونی طراحی و تولید می شود. این نوع گجت های پوشیدنی امکانات و کیفیت های مختلفی دارند و کاربران با توجه به شرایط و نیازهای خود آنها را انتخاب و خریداری می کنند. ساعت های اسمارت برای افرادی مانند ورزشکاران، سالمندان، طبیعت گردان و به طور کلی جوانان گزینه ای پرکاربرد و جذاب به شمار می روند و بسیاری از کاربران آنها را جزئی جدانشدنی از خود تصور می کنند.

آشنایی با انواع ساعت هوشمند باکیفیت

انواع ساعت هوشمند با کیفیت ها و ویژگی های مختلف در بازار عرضه می شود. به دلیل پرطرفدار بودن این گجت های پوشیدنی، شرکت های گوناگونی در جهان نسبت به تولید این محصولات اقدام کرده اند. امروزه تولید کنندگان قدیمی مانند فسیل و تگ هوئر و کمپانی های مطرح و جدیدتری مثل سامسونگ، فیت بیت و شیائومی همگی در عرضه محصولات با کیفیت تلاش مستمر و پیگیری دارند. برخی از این محصولات دارای امکانات بیشتری هستند و بعضی دیگر از قابلیت های کمتری برخوردارند. به عنوان مثال ساعت سامسونگ گلکسی واچ و همینطور اپل واچ جزء محصولات با کیفیت و پرکاربرد بازار به شمار می روند و قابلیت های متعددی دارند. این نوع اسمارت واچ ها اغلب خدماتی همانند برقراری تماس، پخش موزیک، ارسال و دریافت پیامک، عکاسی، اجرای بازی، مسیریابی، برنامه های مربوط به سلامت و تناسب اندام، تشخیص تصادف، شمارش تعداد ضربان قلب و اندازه گیری میزان اکسیژن خون را به کاربران ارائه می دهند.

انواع ساعت های هوشمند

معرفی برخی از مدل های اسمارت واچ از لحاظ امکانات

ساعت های هوشمند را می توان از جهت امکانات و قابلیت ها تقسیم بندی کرد. کاربران با کمک این تقسیم بندی ها می توانند به راحتی محصول مناسب خود را انتخاب و خریداری کنند. برخی از این تقسیم بندی ها عبارتند از: ساعت های هوشمند کلاسیک و ورزشی.

بررسی ویژگی های ساعت هوشمند کلاسیک

ساعت هوشمند کلاسیک یکی از گزینه های جذاب شیک پوشان است. این نوع ساعت ها طراحی شیک و ساده ای دارند و توسط بلوتوث به موبایل متصل می شوند. با خرید ساعت های اسمارت کلاسیک می توان به راحتی از تماس ها و پیام های دریافتی گوشی مطلع شد. قیمت ساعت هوشمند کلاسیک اغلب نسبت به سایر مدل های اسمارت واچ بازار ارزان است. عمر کوتاه باتری و ضد آب نبودن جزو معایب این محصولات به حساب می آید.

درباره مشخصات ساعت های هوشمند ورزشی

خرید ساعت های هوشمند ورزشی برای اغلب کاربران از جمله ورزشکاران انتخاب مناسبی محسوب می شود. این نوع محصولات آمار علائم حیاتی و فعالیت کاربر از جمله: تعداد ضربان قلب، میزان اکسیژن خون، تعداد قدم ها و  میزان فشار خون را ثبت و اعلام می کنند. ساعت های اسمارت ورزشی اغلب مجهز به مسیریاب یا GPS هستند و در طبیعت گردی و سفر کمک بزرگی برای کاربر به حساب می آیند. این محصولات ضد آب هستند ولی باتری آنها شارژدهی کوتاه مدتی دارد. ساعت هوشمند میبرو یکی از اسمارت واچ های ورزشی محسوب می شود. اسمارت واچ میبرو لایت قابلیت های سنجش وضعیت آب و هوا، تمرین تنفس، کرنومتر و بررسی کیفیت خواب را نیز دارند. این محصول با داشتن این ویژگی ها برای علامندان سلامتی و تناسب اندام گزینه خوبی به شمار می رود.

راهنمای خرید ساعت هوشمند مناسب خرید ساعت هوشمند با توجه به تنوع بالای مدل، برند و امکانات این محصولات با دشواری های فراوانی همراه است؛ اما با اندکی توجه و دقت می توان یک محصول مناسب و کاربردی را خریداری کرد. برای  خرید اسمارت واچ مناسب باید نکات مختلفی را در نظر بگیرید که در ادامه به برخی از آنها اشاره می کنیم.

سازگاری سیستم اسمارت واچ با موبایل کاربر

یکی از مهمترین نکات قابل توجه در هنگام خرید ساعت هوشمند مناسب، سازگاری سیستم آن با گوشی همراه کاربر است. اگر چه ساعت های اسمارت قابلیت های فراوانی دارند؛ اما اتصال آنها به گوشی موجب قدرتمند شدن هر چه بیشتر کارایی آنها می شود. بنابراین هنگام خرید این محصولات حتما وجود سازگاری بین سیستم های موبایل و اسمارت واچ را در نظر داشته باشید. به عنوان مثال خرید گلکسی واچ برای دارندگان گوشی های آیفون مناسب نیست؛ چرا که ساعت های اندرویدی با گوشی های آیفون سازگاری ندارند.

قابلیت ضد آب بودن محصول

قابلیت ضد آب بودن یکی دیگر از نکات مهم در هنگام خرید ساعت هوشمند است. ساعت های هوشمند به جهت اینکه به دست بسته می شوند، احتمال سرایت آب و در ادامه خرابی یا اختلال محصول وجود دارد. مقاومت ساعت های هوشمند با کیفیت در برابر آب و گردوغبار بالا است. برخی از این محصولات به اندازه ای در برابر آب مقاوم هستند که می توان در هنگام شنا نیز از آنها استفاده کرد. اسمارت واچ های خوب معمولا دارای فریم های آلومینیومی هستند و به راحتی دچار خط و خش یا شکستگی نمی شوند. البته که این قابلیت در قیمت ساعت هوشمند نیز تاثیر بسزایی می گذارد

قابلیت ضد آب بودن اسمارت واچ

صفحه نمایش ساعت های هوشمند

صفحه نمایش انواع ساعت های هوشمند با یکدیگر متفاوت است. برخی از این محصولات دارای نمایشگر رنگی AMOLED یا Super AMOLED هستند. ساعت های مجهز به صفحه نمایش رنگی محتواهای غنی تر و با روشنایی بالاتری در اختیار کاربر قرار می دهند. محصولات مذکور اغلب دارای قابلیت AOD هستند و در هنگام نمایش اطلاعات شارژ زیادی را از دست نمی دهند.

سایز صفحه نمایش ساعت هوشمند نیز از اهمیت فراوانی برخوردار است. کاربران دارای محدودیت دید یا سالمندان بهتر است اسمارت واچ با صفحه مستطیل یا مربعی را خریداری کنند. این محصولات نمایشگر بزرگتری نسبت به ساعت های صفحه دایره ای شکل دارند و امکان مشاهده پیام و سایر محتواها در آنها آسان تر است.

خرید ساعت هوشمند با کیفیت و مناسب

یکی از سایت های فعال در حوزه تجهیزات صوتی و تصویری سایت 021tek است. این سایت فروشگاهی بسیاری از لوازم دیجیتال مانند انواع گوشی همراه، هدفون، تبلت، هندزفری، اسمارت واچ، اسپیکر، پاور بانک، ساندبار و لوازم جانبی این محصولات را عرضه می کند. فروشگاه یاد شده از سال 1361 به صورت فیزیکی در خیابان جمهوری تهران مستقر و به عرضه و فروش موبایل مشغول بوده است. محصولات 021tek ضمانت اصالت و بازگشت کالا دارند و دارای بهترین قیمت هستند. در ضمن شما می توانید با مراجعه به سایت مذکور از آخرین و جدیدترین قیمت ساعت هوشمند مطلع شوید، محصولات خود را انتخاب و درب منزل تحویل بگیرید. این فروشگاه جهت رفاه حال مشتریان خود به دو صورت عادی و فوری محصولات مورد نیاز مشتریان را درب منزل ارسال می کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها