کد خبر: 636792
|
۱۴۰۲/۰۷/۲۶ ۱۷:۵۳:۰۰
| |

ساعت‌های خاص برای خاص‌پسندان

ساعت مچی در تعریف امروزی و با پیشرفت تکنولوژی، دیگر یک ابزار برای سنجش زمان نیست. ساعت‌ها حرفی از جایگاه و سبک استایل شما هستند که گویای سلیقه‌تان می شوند.

ساعت‌های خاص برای خاص‌پسندان
کد خبر: 636792
|
۱۴۰۲/۰۷/۲۶ ۱۷:۵۳:۰۰

به همین خاطر انتخاب ساعت مچی که بتواند تحولی در استایل شما ایجاد کند، اهمیت بیشتری پیدا کرده است. اگر خاص پسند هستید و به دنبال خرید ساعت مچی خاص و متفاوت هستید، ادامه این مطلب پیشنهادات هیجان انگیزی برای شما دارد.

خرید ساعت مچی خاص و متفاوت

مفهوم ساعت مچی خاص شاید برای هر شخص کمی متفاوت باشد، اما در اینجا منظور ما از ساعت خاص، طراحی‌هایی است که از ساعت‌های معمولی و متعارف موجود در بازار فاصله دارند. تولید چنین مدل ساعت‌هایی که طراحی‌های متفاوت داشته باشند را در همه برندها نمی توانید ببینید. برندهای محدودی هستند که علاوه بر تولید ساعت‌های عام پسند، به فکر قشر خاص پسند هم هستند. در لیست ساعت‌های خاص بیشتر با این برندها آشنا می شوید.

 

ساعت سون فرایدی مردانه مدل SF-T3/04

اولین مدل را از برند سون فرایدی معرفی می کنیم که یک برند فشن، اسپرت با طراحی‌های منحصر به فرد خودش است. سون فرایدی یک برند ساعت مچی با اصالت کشور ژاپن است که خیال شما را هم از بابت کیفیت و هم خاص بودن راحت می کند. اکثر ساعت‌های سون فرایدی دارای یک سبک منحصر به فرد هستند; قاب مربعی که در آن یک دایره برای نمایش زمان وجود دارد. از آنجایی ساعت مچی با قاب مربع یا مستطیل این روزها در صنعت ساعت ترند شده، برای خرید چنین ساعتی از برند سون فرایدی تنوع زیادی برای شما دارد.

این مدل ساعت مردانه سون فرایدی هم که به شما معرفی کردیم از این قاعده مستثنی نیست. یک ساعت مردانه شیک بند چرمی در نصف صفحه نقشی از ببر و نصف دیگر صفحه به صورت اسکلتون طراحی شده.‌هارمونی رنگ داخل صفحه ساعت با بند سبز جلوه این مدل را بیشتر کرده است. به واسطه اینکه این ساعت خاص سون فرایدی، تولید محدود است از بهترین متریال برای تولید آن استفاده شده. از بند ترکیب شده چرم طبیعی و برزنت، شیشه کریستال معدنی و موتور مکانیکی اتوماتیک در این ساعت تولید محدود به کار رفته است.

 

۴۴۴۴

ساعت تکس با طراحی دوربین مدل TS1803G

یکی از برندهایی که بصورت حرفه‌ای در تولید ساعت‌های با طراحی خاص و متفاوت عمل کرده، برند ساعت مچی تکس است. تکس هم یک برند ژاپنی است، به همین خاطر از این برند نیز نباید انتظاری جز کیفیت و دوام عمر بالا داشته باشید. طراحی‌های برند تکس علاوه بر اینکه خاص و متفاوت است، در سبک مینیمال هم قرار میگیرد. این برند محبوب ساعت مچی را به کسانی پیشنهاد می دهیم که به استایل‌های مینیمال علاقه دارند و از طرفی می خواهند یک ساعت مچی خاص و شیک استایل‌شان را تحول ببخشد.

این ساعت مردانه تکس، نمادی از دوربین است. اگر به صفحه ساعت نگاه کنید، انگار یک لنز دوربین را مشاهده می کنید که در انتهای آن نقشی از اجزای داخل موتور مکانیکی ساعت پیداست. همچنین مشخصات ساعت بصورت حرفه‌ای دور قاب صفحه نوشته شده، به طوری که حس کنید یک دوربین عکاسی روی مچ دست‌تان بسته‌اید. این مدل یک ساعت خاص و متفاوت برای عکاسان است که به دوربین علاقه زیادی دارند. علاوه بر موتور مکانیکی اتوماتیک در این ساعت مچی، ویژگی مثبت دیگری که به کار رفته بدنه تمام استیل ضد زنگ و میزان مقاومت در برابر آب است. این ساعت ضد آب برای شنا در عمق کم مثل استخر می تواند همراه شما باشد.

 

۵۵۵۵

ساعت فیلیپ پلین با نماد اسکلت مدل PWLAA0522

برند ساعت مچی فیلیپ پلین یک برند نوظهور با اصالت کشور آمریکاست که از همان ابتدا با تولید ساعت‌های متفاوت و عجیبش شناخته شد. در اکثر ساعت‌های فیلیپ پلین شاهد نماد جمجمه سر هستید که به صورت ماهرانه‌ای در صفحه ساعت نقش بسته. به نوعی جمجمه را می توانیم نماید این برند بدانیم. البته مدل‌هایی هم از این برند تولید شده که بدون نماد جمجمه باشد. بر عکس برند تکس که ساعت‌های خاص با سبک مینیمال تولید می کند، برند فیلیپ پلین ساعت‌های منحصر به فرد با سبک فشن را وارد بازار می کند.

اگر قصد خرید ساعت مچی اسپرت، فشن و البته متفاوت را دارید حتما مدل‌های این برند آمریکایی را بررسی کنید. مدلی که از این برند به شما معرفی کردیم، یک ساعت مردانه تمام مشکی است که تنها نگین‌های رنگی دور قاب آن و جمجمه برجسته داخل صفحه اش جلب توجه می کند. این ساعت بخاطر استفاده از بند پلاستیکی رابر و نوع طراحی قاب هم در سبک ساعت‌های اسپرت قرار می گیرد، و هم بخاطر نگین‌های دور قاب در رده ساعت فشن است.

ساعت روتاری زنانه با دو قاب متفاوت مدل LB02974.25.41

یکی از خاص‌ترین مدل‌های ساعت مچی زنانه که می توانید ببینید، این ساعت روتاری می باشد. ساعتی که یک اسکلت با دو قاب متفاوت دارد. در انتخاب ساعت زنانه شیک برای خانم‌های خوش استایل باید دقت کرد، چون آنها به جزئیات بیشتر دقت می کنند. این ساعت مچی زنانه روتاری هم علاوه بر طراحی متفاوتش، به جزئیات توجه کرده.

همانطور که از عکسش پیداست، این ساعت دو صفحه با رنگبندی متفاوت دارد. همین موضوع باعث می شود تا شخص مصرف کننده این مدل دستش برای ست کردن با انواع رنگ لباس‌ها باز باشد. همچنین اگر شما شخصی هستید که از استفاده یک مدل تکراری خسته می شوید، این مدل می تواند برای شما تفاوت ایجاد کند تا لذت بیشتری از استفاده ساعت مچی ببرید.

خرید این ساعت روتاری برد محسوب می شود. چرا که علاوه بر اصالت کشور روتاری، یعنی سوئیس، همه انتظاراتی که از یک ساعت سوئیسی دارید هم در این مدل خواهید دید. در این ساعت مچی سوئیسی از جنس بدنه تمام استیل ضد زنگ، صدف طبیعی برای داخل قاب ساعت و کریستال معدنی استفاده شده است.

 

۶۶۶۶۶۶۶۶

ساعت جیکوب جنسن مردانه زنانه مدل 250 CURVE-black

برند جیکوب جنس جزو برندهای مقرون به صرفه با طراحی‌های منحصر به فرد است. این برند هم پیرو سبک مینیمال، ساعت‌های با طراحی خاص برای افراد خاص پسند تولید می کند. یکی از ویژگی‌های این مدل ساعت مچی جیکوب جنس که باعث معرفی اش شده، قابلیت استفاده اش هم برای خانم‌ها و هم برای آقایان است. این ساعت را به نوعی می توانید به عنوان ساعت مچی ست با همسرتان هم ست کنید. عرض قاب این مدل 38 میلیمتر است و به همین خاطر هم برای خانم‌ها و هم اقایان قابل استفادست. سبک این مدل بصورتی است که می توانید به عنوان یک ساعت روزمره از آن استفاده کنید.

خرید ساعت مچی شیک و منحصر به فرد:

اگر به دنبال خرید ساعت مچی با طراحی منحصر به فرد و خاص هستید، باید شناخت کامل از برند‌ها و دنیای ساعت داشته باشید. پیشنهاد ما به شما مشاوره از کارشناسان ساعت است که خیلی زود به نتیجه دلخواهتان برسید.فروشگاه حضوری و سایت اینترنتی ایران تایمر، به عنوان اولین سایت ساعت مچی اورجینال در ایران می تواند بهترین مشاور و مرجع برای شما باشد. ایران تایمر با نمایندگی بالغ بر 300 برند مطرح جهانی و تنوع بالای 2000 مدل، یک ویترین وسیع و مطمئن برای دوست داران ساعت مچی است. در این فروشگاه ساعت مچی می توانید با کمک مشاورانش، بهترین و مطمئن‌ترین خرید ساعت مچی اورجینال متناسب با سلیقه‌تان را تجربه کنید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها