کد خبر: 636489
|
۱۴۰۲/۰۷/۲۴ ۱۴:۴۸:۲۳
| |

قیمت پنجره دوجداره در کرج پاییز 1402

قیمت پنجره دوجداره در کرج برای برند های هافمن، وین تک و ویستابست را در این مطلب آورده ایم. همچنین قیمت نصب پنجره upvc و قیمت انواع رنگی، کشویی و ... را در این مطلب خواهید خواند.

قیمت پنجره دوجداره در کرج پاییز 1402
کد خبر: 636489
|
۱۴۰۲/۰۷/۲۴ ۱۴:۴۸:۲۳

برای رسیدن به بهترین و به روزترین قیمت پنجره دوجداره در کرج 1402، باید نکاتی در نظر گرفته شود. یکی از این موارد، آگاهی دقیق خریدار از نوع، اندازه، مدل و جنس پنجره دوجداره مورد نیاز وی است.

از آنجایی که قمیت پنجره دوجداره به عوامل مختلفی بستگی دارد؛ بهتر است قبل از اقدام به خرید پنجره های دوجداره، با یک کارشناس در این زمینه مشورت کنید.

در ادامه قیمت سه تا از برندهای معروف پنجره دوجداره در ایران را مورد بررسی قرار داده ایم. چرا که قیمت نیز یکی از فاکتورهای مهم برای انتخاب مناسب ترین پنجره برای یک مجموعه است.

قیمت پنجره دوجداره هافمن در کرج 1402

برای استعلام قیمت دقیق پنجره دوجداره هافمن در کرج در سال 1402 بهتر است با نزدیک ترین نمایندگی به محل سکونت یا ساختمان مورد نظر تماس بگیرید.

طبیعتاً قیمت هایی که به صورت تلفنی از کارشناسان مربوطه دریافت می کنید، به صورت حدودی خواهند بود. زیرا عوامل مختلف بر قیمت اصلی و نهایی تأثیرگذار هستند.

عواملی که می تواند بر قیمت پنجره دوجداره تأثیر بگذارند عبارتند از: جنس پروفیل، اندازه های دقیق پنجره مورد نظر، تعداد بازشوها، جنس و ضخامت شیشه، نوع یراق آلات مصرفی، هزینه حمل و نقل و عوامل دیگری که طی بستن قرارداد با آن مواجه خواهید شد.

قیمت پنجره دوجداره وین تک در کرج 1402

برای آگاهی از قیمت پنجره های دوجداره وینتک در کرج نیز مانند سایر برندها، باید با نمایندگی این مارک پنجره در کرج تماس بگیرید.

به یاد داشته باشید که برای این کار باید اندازه دقیق پنجره مکان مورد نظر خود را یادداشت کنید. همچنین مدل بازشو پنجره را به کارشناس مربوطه اطلاع دهید.

با این حال ممکن است قیمتی که دریافت می کنید کمی تغییر کند. شاید هنگام مراجعه حضوری کارشناسان نمایندگی پنجره دوجداره وین تک، نکاتی را از قلم انداخته باشید.

از دیگر عواملی که قیمت پنجره دوجداره وین تک را تحت الشعاع قرار می دهد؛ فریم پروفیل مصرفی که می تواند نوسازی یا باز سازی باشد، ابعاد پنجره مورد نظر بر حسب متر مربع، تعداد بازشوها، طول و مقدار شیشه مصرفی و شیشه دو جداره یا سه جداره است.

قیمت پنجره دوجداره ویستابست در کرج 1402

چنانچه تصمیم به نصب پنجره دوجداره ویستابست دارید؛ بد نیست بدانید که قیمت پنجره های دوجداره ویستابست در کرج در سال 1402 با توجه به مدل های انتخابی، متفاوت است.

مدل های بازشو پنجره های دوجداره، جنس پروفیل، ضخامت های مختلف شیشه ها، دو جداره و سه جداره بودن پنجره و همچنین مدل های لولایی، کشویی یا ریلی قیمت های متفاوتی دارند.

تماس با نزدیک ترین نمایندگی برای استعلام قیمت دقیق پنجره های دوجداره ویستابست، بهترین راهکاری است که به شما در ارزیابی قیمت و انتخاب بهترین برند و مدل کمک می کند.

قیمت پنجره upvc

قیمت پنجره دوجداره ریلی

قیمت پنجره دو جداره کشویی یا ریلی ارتباط مستقیمی با جنس پروفیل مصرفی، ضخامت شیشه‌ های دوجداره و کیفیت و جنس یراق آلات به کاربرده شده در آن دارد.

اما مهم ترین عامل تعیین کننده قیمت نهایی پنجره دوجداره UPVC کشویی یا ریلی، نوع پروفیل مورد استفاده در ریل های آن است، چرا که حدود ٨٠ درصد قیمت تمام شده را پروفیل تشکیل می‌ دهد.

بد نیست بدانید که قیمت تمام شده پنجره دوجداره کشویی با کیفیت، حدود یک و نیم برابر قیمت پنجره لولایی دو جداره با همان ابعاد است.

شاید تصمیم بگیرید که برای پایین آوردن قیمت پنجره دوجداره ریلی، از غلطک های کشویی بی کیفیت استفاده کنید. اما به یاد داشته باشید که غلطک ها در پنجره دوجداره ریلی تمامی وزن شیشه و لنگه بازشو را روی خود می دارند و باید کیفیت بالایی داشته باشند.

قیمت پنجره دوجداره با نصب در کرج

قیمت پنجره دو جداره با نصب در کرج به این که باید برای یک ساختمان نوساز انجام شود یا جهت تعویض صورت گیرد؛ مقداری متفاوت است.

مکانی که باید پنجره دوجداره نصب شود، اندازه و ابعاد پنجره، جنس و تعداد لولاها و همچنین مدل بازشو پنجره های مورد نظر، می تواند روی قیمت پنجره دوجداره با نصب تأثیرگذار باشد.

صرفه نظر از قیمت خرید و نصب پنجره های دوجداره، تعویض پنجره های قدیمی با دوجداره و استفاده از این پنجره ها در ساختمان ها و بناهای جدید، کمک بسیار شایانی به حفظ محیط زیست و منابع طبیعی می کند.

قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی در کرج 

برای اطلاع از نزدیک ترین قیمت حدودی پنجره دوجداره uPVC در کرج، پیشنهاد می کنم با چند نمایندگی پنجره دوجداره در کرج تماس بگیرید و پس از استعلام قیمت با توجه به کیفیت کار، بهترین گزینه را انتخاب کنید.

قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی در کرج  با توجه به مدل بازشو، نوع یراق آلات، ضخامت و جنس شیشه ها و کیفیت پروفیل به کار رفته در ساخت آن محاسبه می شود.

بدیهی است قیمت پنجره سه جداره بیشتر از پنجره دوجداره است. البته مزایا و فواید پنجره های سه جداره خیلی بیشتر است و بهینه سازی مصرف انرژی در این مدل پنجره ها نتیجه بهتری دارد.

پنجره دوجداره رنگی

قیمت پنجره دوجداره رنگی

علاوه بر مواردی که در رابطه با قیمت پنجره های دوجداره گفته شد؛ در قیمت پنحره های دوجداره رنگی، فاکتورها و المان های مختلفی مؤثر است که می توان به ترکیبات متریال و نوع رنگ اشاره کرد.

همچنین برند مورد نظر نیز می تواند بر قیمت نهایی تأثیرگذار باشد؛ زیرا هر کدام از برند‌ها دارای فرمولاسیون خاصی در تولید محصولات خود هستند.

از دیگر مواردی که قیمت پنجره دوجداره رنگی را تحت تأثیر قرار می دهد، میزان استفاده از لمینت است. بسته به خواست مشتری ممکن است در هر دو طرف پنجره ها از لمینت استفاده شود و یا فقط یک طرف آن ها لمینت کار شود.

مقدار رنگ مورد استفاده در رنگ آمیزی پروفیل های رنگی لمینت شده، و جنس و مرغوبیت رنگ نیز قیمت نهایی را تحت الشعاع قرار می دهد.

این نکته را در نظر داشته باشید که پروفیل پنجره دوجداره سفید با پوشش رنگ اکریلیک یا یک طرف لمینت برای نمای داخلی یا خارجی ساختمان نیز می تواند قیمت پنجره دوجداره UPVC رنگی را افزایش دهد.

منبع: پنجره آفتاب

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها