کد خبر: 634348
|
۱۴۰۲/۰۷/۱۰ ۱۶:۲۳:۲۰
| |

راهنمای جامع خرید جعبه آتش نشانی

در صورتی که قصد خرید جعبه آتش نشانی دارید می بایست اطلاعات کامل در مورد جزییات این محصول داشته باشید. با ما همراه باشید.

راهنمای جامع خرید جعبه آتش نشانی
کد خبر: 634348
|
۱۴۰۲/۰۷/۱۰ ۱۶:۲۳:۲۰

 جعبه آتش نشانی یکی از اصلی ترین تجهیزات اطفای حریق محسوب می شود. این محصول برای پاک سازی فضای داخلی ساختمانی که آتش گرفته است مورد استفاده قرار می گیرد و کمک می کند تا برگشت شعله صورت نگیرد.

بررسی متعلقات جعبه آتش نشانی

در خرید جعبه آتش نشانی می بایست به متعلقات آن دقت ویژه ای داشته باشید. شیلنگ جعبه آتش نشانی یکی از مهمترین متعلقات آن محسوب می شود. جنس شیلنگ ها می بایست با کیفیت باشد. از سوی دیگر این شیلنگ ها در مدل های برزنتی و ضد اسید طراحی شده اند. انتخاب نوع شیلنگ مناسب سبب می شود تا عملیات مهار آتش به راحتی صورت بگیرد.

قرقره آتش نشانی یک قطعه به شکل توپ برنجی است که به شیلنگ فشار قوی وصل شده است. شیلنگ آتش نشانی بر روی یک قطعه مدور به اسم قرقره پیچیده می شود. نازلی که برای جعبه آتش نشانی به کار برده می شود به واسطه داشتن تنوع زیاد برای محیط های مختلف به کار برده خواهد شد. این نازل ها بر اساس نوع خاموش کننده و همینطور نوع پخش آب شامل دسته بندی های مختلفی هستند. نازل ها در مدل های ساده، پلاستیکی، شیردار و همینطور سبک تمام فلزی طراحی می شوند.

شیرفلکه به کار برده شده برای جعبه آتش نشانی می بایست از نظر استاندارد جهانی در شرایط خوبی قرار بگیرد. انتخاب شیر فلکه مناسب بر اساس استانداردهای جهانی سبب می شود تا کارایی این دستگاه بیشتر شود. در صورتی که بخواهید باکس آتش نشانی با کیفیتی خریداری کنید می بایست یک تولیدی معتبر را انتخاب کنید. کیفیت مناسب باکس آتش نشانی سبب می شود تا طول عمر بیشتری داشته باشد. از سوی دیگر استحکام جعبه را به شکل قابل توجهی بیشتر می کند. کوپلینگ و هیدرانت از اتصالات مهم در داخل باکس آتش نشانی محسوب می شوند. این قطعات در سبک های آلمانی و انگلیسی طراحی شده اند. کوپلینگ های آلمانی گزینه مناسبی برای مصارف خانگی هستند. کوپلینگ های مدل انگلیسی در پالایشگاه های مختلف استفاده می شوند.

انواع جعبه آتش نشانی

جعبه آتش نشانی دیواری یکی از مدل های پرفروش محسوب می شود و در سبک های روکار و توکار طراحی شده است. این محصول از نظر ابعاد تنوع بالایی دارد. باکس آتش نشانی محوطه ای نیز وجود دارد که در سبک های پایه دار و ایستاده طراحی می شود. دقت کنید که این محصول در نوع پایه دار بیشترین تقاضا را دارد.

جعبه آتش نشانی از نظر نوع کاربرد نیز شرایط مخصوص به خود را دارد. یک سبک به عنوان جعبه نگهدارنده کپسول آتش نشانی شناخته می شود. در طراحی این محصول از فضایی استفاده شده است که کپسول آتش نشانی در داخل آن قرار می گیرد. همینطور جعبه دیگری برای محافظت از شیلنگ آتش نشانی نیز وجود دارد که به دو دسته فایرباکس و هوزریل باکس تقسیم می شود. باکس آتش نشانی از نظر جنس شامل مدل های استیل نگیر و بگیر، فایبرگلاس و فولادی است. این محصول از نظر شکل ظاهری نیز به صورت دو درب، یک درب، دو قلو، نورتاب و کرکره ای طراحی و تقسیم شده است. جعبه دکوراتیو نیز وجود دارد که در برخی شرایط مورد استفاده قرار می گیرد.

ابعاد جعبه آتش نشانی بسیار متنوع است. این محصول گاه در سایزهای کوچک و گاه به گونه ای طراحی می شود که کپسول و شیلنگ اتش نشانی در داخل جعبه جا شود.

پروسه ساخت

برای اینکه خرید جعبه آتش نشانی با بهترین کیفیت صورت بگیرد و رضایت کامل وجود داشته باشد در مورد فرایند ساخت این جعبه ها نیز اطلاعات خاصی در اختیار شما قرار می گیرد. برای تولید جعبه آتش نشانی نیاز به سیستم های جوشکاری اتوماتیک است. برای اینکه درصد خطای انسانی به صفر برسد، نیاز است تا از دستگاه های برش و پانچ مخصوص استفاده شود. حرارت نامتوازن یکی از فاکتورهای مهم در جوشکاری جعبه آتش نشانی محسوب می شود.

قیمت جعبه آتش نشانی

در مورد قیمت جعبه آتش نشانی سوالات زیادی پرسیده می شود. قیمت این محصول وابسته به پارامترهای متعددی است. مثلاً قطر و نوع ورقی که در این جعبه استفاده می شود یکی از پارامترهای تعیین کننده قیمت است. نوع ساخت و نحوه جوشکاری نیز از مواردی است که می تواند بر روی هزینه نهایی تاثیرگذار باشد. قیمت جعبه آتش نشانی بر اساس مواد اولیه ساخت نیز مشخص می شود. انواع فایرباکس بر اساس کیفیت مختلف درجه بندی می شود. شما می توانید محصول مورد نظر را با کیفیت مناسب خریداری کنید. امکانات داخلی جعبه آتش نشانی سبب شده تا تنوع قیمت برای این محصول بالا باشد.

پیش از خرید جعبه آتش نشانی بهتر است نیازهای ایمنی محیط را ارزیابی کنید. به این ترتیب درگیر هزینه های زیاد نخواهید شد. از سوی دیگر بسیار مهم است تا بتوانید محتویات داخل جعبه را نیز ارزیابی کنید. کپسول، قرقره، شیلنگ، نازل و ... از مواردی است که بر روی قیمت نهایی باکس آتش نشانی تاثیر می گذارد.

مقاومت باکس آتش نشانی و سایز ان از دیگر مواردی است که باید ارزیابی شود. این تجهیزات در مکان های صنعتی و تجاری مورد استفاده قرار می گیرند. در برخی از مدل های فایرباکس از قفل و مکانیزم ایمنی مخصوصی استفاده شده است. این مکانیزم سبب می شود تا از دسترسی غیر مجاز به تجهیزات جلوگیری شود.

جعبه آتش نشانی محوطه ای چیست؟

در طراحی جعبه آتش نشانی از شیلنگ مخصوص و خاموش کننده دستی در سبک دو کابین استفاده شده است. شما قابلیت نصب دو عدد قرقره با شیلنگ آتش نشانی در سبک تک کابین را خواهید داشت. این محصول در محوطه باز و وسیع نصب می شود و از تجهیزات مهم و کاربری در پمپ بنزین، فرودگاه و اسکله های تخلیه است. این محصول در رنگ های قرمز، کرمی و سفید طراحی می شود. همینطور از قفل استاندارد با قابلیت باز و بست سریع به صورت چند کاره در این محصول استفاده شده است. از لولاهای مستحکم شده با طول عمر بالا نیز در این محصول به کار رفته است. بسته بندی فایرباکس کاملاً مناسب و زیبا بوده و طول عمر بالایی برای آن گزارش شده است.

 درب محصول در دو سمت جعبه طراحی شده است به طوری که دسترسی راحت تری به تجهیزات آتش نشانی خواهید داشت. سقف جعبه به صورت شیروانی طراحی شده است و از نوع شیب دار است. این سبک طراحی سبب می شود تا جلوی آب باران گرفته شود. طراحی این محصول به شکلی است که نگران زنگ زدگی نخواهید بود.

خرید هوشمندانه

جعبه آتش نشانی بر اساس ساختاری که دارد درجه بندی شده است. شما می توانید این محصول را با قیمت مناسبی خریداری کنید. همینطور می توانید کیفیت محصول را نیز مورد ارزیابی قرار دهید. کارشناسان فروش اطلاعات لازم در راستای انواع جعبه آتش نشانی و کیفیت هر یک را در اختیار شما قرار می دهند. همینطور شرایط به صورتی است که بتوانید این محصول را با کیفیت بالا و درجه یک خریداری کنید. برای استعلام قیمت نیز شرایط انلاین برای شما فراهم شده است و می توانید به راحتی از طریق سایت موجودی و قیمت را دریافت کنید. به منظور خدمات رسانی بهتر از هر محصول عکس با کیفیت نیز تهیه شده است تا تصمیم گیری بهتری داشته باشید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها