کد خبر: 633764
|
۱۴۰۲/۰۷/۰۶ ۱۳:۵۸:۰۰
| |

عطر ماه تولد شما چیست؟

آیا تاکنون خرید عطر ماه تولد را تجربه کرده اید؟ حتماً تا به حال درباره ویژگی فردی افراد بر اساس ماه تولد افراد شنیده اید. تصور می شود افرادی که در یک ماه یا برج فلکی به دنیا آمده اند علایق و سلیقه های مشابهی دارند. در نتیجه می توان از این ایده برای انتخاب و خرید عطر نیز استفاده کرد.

عطر ماه تولد شما چیست؟
کد خبر: 633764
|
۱۴۰۲/۰۷/۰۶ ۱۳:۵۸:۰۰

گالری عطر و ادکلن مارسلا یکی از مجموعه های تخصصی فروش عطر است که کلکسیونی از عطرهای نفیس، کمیاب و اورجینال را به مشتریان عرضه می کند. کارشناسان حوزه رایحه شناسی مجموعه Marcella همواره آماده ارائه مشاوره خرید عطر هستند.

انتخاب عطر با توجه به ماه تولد

خرید عطر اصل مطابق با ذائقه و شخصیت فرد می تواند کمی سخت باشد. رویارویی با رایحه های گوناگون نیز این کار را دشوارتر می کند. از آنجایی که ویژگی های هر فرد با دیگری متفاوت است، شاید انتخاب عطر بر اساس ماه تولد یکی از ساده ترین و سرگرم کننده ترین راه ها برای یافتن یک عطر جدید باشد.

عطر ماه تولد فروردین

اگر قصد خرید عطر ماه تولد فروردین را دارید، بهتر است بدانید که متولدین برج فلکی Aries با نماد قوچ، جسور و خود رای هستند. تصور می شود این افراد زاده طبیعت بوده و عطرهای قوی با رایحه های گرم و دلنشین را می پسندند. نت های ملایم گل و رایحه های بهاری چون بوی مرکبات و کهربا و نت های گرم آروماتیک همچون وانیل و مشک اولین انتخاب متولدین این ماه هستند. پس ادکلن دیور فارنهایت Dior Fahrenheit و ادکلن آمواج Amouage Beloved Man EDP بهترین انتخاب ها برای مردان فروردینی بوده و عطر Amouage Beloved EDP مناسب برای زنان فروردینی است. قیمت ادکلن آمواج اصل را می توانید در فروشگاه مارسلا مشاهده کنید.

عطر ماه تولد اردیبهشت

برای خرید عطر ماه تولد اردیبهشت، رایحه های ملایم با نت های گل یاسمن، رز، مشک، ترنج و چوب صندل را انتخاب کنید. گفته می شود متولدین برج فلکی Taurus با نماد گاو؛ صبور، قابل اعتماد و مهربان هستند. رایحه های شیرین و اشرافی، متولدین این ماه را به راحتی مجذوب می کنند. ادکلن دیور مردانه اصل ساواج Dior Sauvage، عطر امواج جورنی مردانه Amouage Journey Man و عطر زنانه Amouage Memoir Woman EDP از بهترین انتخاب ها برای متولدین این ماه هستند.

خرید عطر متولدین هر ماه

عطر ماه تولد خرداد

ادعا می شود متولدین برج فلکی Gemini با نماد دو پیکر، شخصیتی شوخ طبع و بسیار کنجکاو دارند. سرزندگی، شور و نشاط و هیجان از مهم ترین ویژگی های بارز این افراد هستند. درواقع متولدین این ماه جذب رایحه های ملایم و نشاط آور چون مشک، چوب صندل، گل همیشه بهار، نرگس، جوز هندی و گشنیز می شوند. ادکلن دیور زنانه اصل جادورDior J’adore و ادکلن لانکوم لاویه بل اینتنس La Vie Est Belle Intense از بهترین گزینه ها برای خرداد ماهی ها هستند.

عطر ماه تولد تیر

برخی تصور می کنند متولدین برج فلکی Cancer با نماد خرچنگ افرادی احساساتی، عاشق پیشه و بسیار زودرنج هستند. این افراد به رایحه هایی نظیر وانیل، دارچین، گل یاسمن، نعناع هندی و پاتچولی علاقه نشان می دهند. رایحه های گرم و تند، متولدین این ماه را به شدت مجذوب می کند. برای خرید عطر ماه تولد تیر به سراغ عطر زنانه  Tom Ford Black Orchid EDP و عطر مردانه Benetton Let’s Move EDT بروید.

عطر ماه تولد مرداد

تصور بر این است که متولدین برج فلکی Leo با نماد شیر پر انرژی، قوی، شکست ناپذیر، جذاب و عاشق پیشه هستند. انتخاب اول متولدین این ماه عطر های ماندگار و عمیق است. از آنجایی که رایحه های چوبی، جنگلی، میوه ای و شیرین متولدین مرداد را به شدت مجذوب می کنند، عطر لانکوم لانویت ترزور زنانه Lancome La Nuit Tresor و عطر مردانه Diesel Only The Brave EDT بهترین انتخاب ها برای متولدین این ماه هستند.

خرید عطر ماه تولد

عطر ماه تولد شهریور

در خرید عطر ماه تولد شهریور، آرامش متولدین آن را در نظر بگیرید. عده ای بر این باورند که متولدین برج فلکی Virgo با نماد خوشه، افرادی کمال گرا و با هوش هستند و رایحه های خنک و شیرین با نت های چرم و میوه می توانند بهترین انتخاب برای متولدین این ماه باشند. رایحه های چوب صندل، اسطوخودوس، دارچین، لیمو، هلو و چرم متولدین شهریور را مجذوب خود می کنند. عطر Mont Blanc Femme de Montblanc EDT برای زنان و عطر Armani Acqua Di Gio EDT برای مردان شهریوری ساخته شده اند.

عطر ماه تولد مهر

متولدین برج فلکی Libra با نماد ترازو افرادی رمانتیک و احساسی و عاشق هارمونی و تعادل هستند. عطر های شیرین و سبک با رایحه های رمانتیک چوب و قهوه اولین انتخاب این افراد هستند. از آنجایی که رایحه های زنبق، سنبل، بنفشه و عسل متولدین این ماه را مجذوب می کنند، عطر های Cristobal Balenciaga Rumba EDT برای زنان و Versace Pour Homme EDT برای مردان مهر ماهی مناسب هستند.

عطر ماه تولد آبان

قبل از خرید عطر ماه تولد آبان بهتر است بدانید که باورها بر این است که متولدین برج فلکی Scorpios با نماد عقرب، بسیار احساساتی، درونگرا و با اعتماد به نفس هستند. عطرهای گرم با نت های میوه ای و ادویه ای اولین انتخاب متولدین این ماه هستند. رایحه های وانیل، مشک، چوب صندل، گریپ فروت، فلفل و سدر مورد علاقه آبان ماهی ها هستند. عطر آمواج اپیک مردانه Amouage Epic Man و عطر زنانه  Amouage Beloved EDP از محبوب ترین عطرهای متولدین این ماه هستند.

عطر ماه تولد آذر

عطر مورد علاقه متولدین برج فلکی Sagittarius با نماد کماندار، عطر های شیرین، تند و قوی هستند. متولدین این ماه با اعتماد به نفس، جسور، آزاد و برونگرا هستند. رایحه های گلی اولین انتخاب متولدین این ماه هستند. رایحه مرکبات، سدر و اسطوخودوس به راحتی متولدین این ماه را مجذوب می کنند. عطر Guy Laroche Drakkar Noir EDT برای مردان و عطر Fendi L' Acquarossa EDP برای زنان آذر ماهی پیشنهاد می شود.

عطر ماه تولد دی

تصور می شود عطر مورد علاقه متولدین برج فلکی Capricorns با نماد بز، عطری با نت های میوه ای، چوبی و وانیلی است. متولدین این ماه با دقت، با اعتماد به نفس و عاشق هستند. رایحه های مشک، تنباکو، چرم، یاسمن، چوب سرخ و وانیل متولدین این ماه را جذب می کنند. عطر زنانه Chanel No 5 Eau Premiere EDP و عطر مردانه Benetton Paradiso Inferno Blue EDT بهترین انتخاب ها برای متولدین دی ماه هستند.

خرید عطر تولد

عطر ماه تولد بهمن

قبل از خرید عطر ماه تولد بهمن بهتر است بدانید که گفته می شود متولدین برج فلکی Aquarius با نماد آبریز، عادل، صادق، مستقل و آزاد هستند. عطر های ساده و با شکوه با نت های شیرین مانند رایحه کارامل، وانیل، ماندارین و نرولی متولدین این ماه را به راحتی مجذوب می کنند. عطر Bottega Veneta Knot EDP برای زنان و عطر Amouage Journey Man EDP برای مردان بهمن ماهی ساخته شده اند.

عطر ماه تولد اسفند

اگر قصد خرید عطر ماه تولد اسفند را دارید، بهتر است بدانید برخی معتقدند متولدین این ماه قوه تخیل بالایی داشته و بسیار اهل هیجان و دارای درک بالایی هستند. متولدین برج فلکی Pisces با نماد ماهی رایحه های گلی و میوه ای را دوست دارند. رایحه های شیرین مانند نارگیل، اسطوخودوس، بنفشه، عنبر، زنبق، گشنیز و بادیان متولدین این ماه را به خود جذب می کنند. عطر Kenzo Flower EDP برای زنان اسفندی و عطر Jaguar Vision II EDT برای مردان اسفندی مناسب هستند. 

سخن پایانی

یکی از هیجان انگیز ترین روش ها برای انتخاب عطر متناسب با شخصیت و علاقه فرد، خرید عطر ماه تولد او است. نظریه ای وجود دارد که عنوان میکند تا حدودی متولدین هر یک از برج های فلکی ویژگی های شخصیتی مشابهی دارند. در نتیجه می توان سلیقه و علاقه آن ها در خرید عطر را نیز از روی ماه تولدشان در نظر گرفت. قیمت عطر لانکوم، عطر دیور و سایر برند های مشهور را می توانید در سامانه اینترنتی مارسلا مشاهده کنید. انواع عطر و ادکلن برند اورجینال زنانه و مردانه، تستر عطر، سمپل و دکانت عطر و گیفت ست های هدیه از برندهای مشهور در این مجموعه قابل خریداری هستند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها