کد خبر: 627242
|
۱۴۰۲/۰۵/۲۱ ۱۸:۱۱:۵۸
| |

معرفی ارزان ترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری!

با توجه به اینکه خرید و فروش در بازار ارز دیجیتال به فعالیت مطلوب و رایج میان افراد تبدیل شده است، آشنایی با ارزان ترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری اهمیت قابل توجهی دارد.

معرفی ارزان ترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری!
کد خبر: 627242
|
۱۴۰۲/۰۵/۲۱ ۱۸:۱۱:۵۸

در ادامه این مطلب شما را با 10 رمز ارز ارزان آشنا خواهیم کرد تا انتخاب مناسبی برای خرید و فروش ارز دیجیتال داشته باشید.

قیمت ارزهای دیجیتال چگونه تعیین می‌شود؟

عواملی مانند عرضه، تقاضا و رقابت در بازار رمزارزها در تعیین قیمت ارز دیجیتال مؤثر هستند. تریدرها و فعالان این بازار مالی با تحلیل نمودارهای قیمت ارزها، نوسانات قیمت ها را پیش بینی می کنند. یکی از جذاب ترین نکات برای تازه واردها به این حوزه خرید ارزهای دیجیتال ارزان است. خرید و فروش ارزهای ارزان اهمیت ویژه ای دارد و نه تنها برای افراد تازه وارد بلکه برای افرادی که سرمایه کم دارند نیز می تواند فرصت ویژه ای باشد.

اهمیت خرید و فروش ارزان ترین ارزهای دیجیتال

اگرچه پیدا کردن ارزهای دیجیتال ارزان کار دشواری است اما امری ممکن است. شما با انتخاب ارزان ترین ارزهای دیجیتال می‌توانید با کمترین سرمایه بیشترین سود را در کوتاه مدت به دست آورید. خرید و فروش ارزهای دیجیتال ارزان به افرادی که سرمایه اندکی دارند، فرصت مناسبی برای سرمایه گذاری می‌دهد. به این ترتیب افرادی با سرمایه کم رشد خوبی را در سرمایه خود تجربه خواهند کرد.

1- ارز دیجیتال کاردانو (ADA)

اولین مورد از ارزان ترین ارزهای دیجیتال که باعث شده سرمایه گذاران با هر میزان سرمایه ای کار معامله ارز دیجیتال را به سهولت انجام دهند کاردانو (ADA) است. در توضیح شفاف تر باید بگوییم که کاردانو به عنوان یک پلتفرم بلاک چین اثبات سهم محسوب می‌شود و امکان خرید و فروش ارز دیجیتال را به صورت شفاف امکان پذیر می‌کند.  در حال حاضر کاردانو با ارزش بازاری 38.5 میلیون دلاری و قیمت 1 دلار، پایین ترین قیمت ارز دیجیتال را دارد اما در میان 7 رمز ارز برتر بازار است.

2- ارز دیجیتال دوج کوین (Doge)

یکی از ارزان ترین ارزهای دیجیتال برای خرید و فروش دوج کوین است که بخش زیادی از شهرت خود را مدیون محبوبیت ایلان ماسک است. این توکن به عنوان ارز دیجیتال همتا به همتا برای خرید رمز ارز مورد توجه کاربران و سرمایه گذاران است. در حالی که ارزش بازاری آن به 132.6 میلیارد دلار رسیده با قیمت 1 دلار در بازار معامله می‌شود.

3- استلار از بهترین ارزهای رمزنگاری شده

اگر قصد دارید یکی از بهترین و ارزان ترین ارزهای دیجیتال را برای سرمایه گذاری انتخاب کنید، به شما استلار را با ارزش بازاری 6.9 میلیارد دلار پیشنهاد می‌کنیم. استلار با هدف افزایش مشارکت برای جمعیت‌های بدون بانک جهانی کار خود را آغاز کرد و در این سال‌ها به شرکت‌‌های مالی کمک کرد تا کسب و کار خود را با تکنولوژی بلاک چین در مسیر رشدی پیش ببرند.

4- ترون (Tron) رمزارزی برای سرمایه گذاری بلند مد

ترون یکی از بهترین ارزهای دیجیتال با قیمت مناسب است که به افرادی با میزان سرمایه کم نیز اجازه داده که در کوتاه مدت سود زیادی از سرمایه گذاری در ارز دیجیتال به دست آورند. با بررسی‌های مختلف ترون در لیست موجود، رده ارزان ترین قیمت ارزهای دیجیتال را به خود اختصاص داده است.

5- رمز ارز شیبا اینو

خرید ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری با انتخاب شیبا اینو با سر و صدای زیادی همراه بوده است. زیرا ظاهراً از نظر تکنیکال رشد خوبی را از آن انتظار نداشتند اما در سال 2022 و 2023 نظر فعالان در بازار خرید و فروش رمز ارز را به شکل قابل توجهی تغییر داد. با توجه به اینکه ارزان ترین ارز دیجیتال برای خرید در سال 2023 شناخته شده، انتخاب خوبی برای سرمایه گذاران با میزان کم سرمایه است.

6- رمز ارز کریپتو دات کام

کریپتو یک ارز دیجیتالی ارزان قیمت است که سرمایه گذاری روی آن با رشد قابل قبول در بلند مدت همراه خواهد بود. این ارز اکنون ارزش بازاری 11.4 میلیارد دلار با قیمت 1 دلار است.

7- رپیل، رمز ارزی ارزان قیمت

اگر می‌خواهید رمز ارزی با قیمت کم و پتانسیل رشد در بلند مدت انتخاب کنید، به شما ریپل (Ripple-XRP) را معرفی خواهیم کرد. این رمز ارز که نسبت به اتریوم، لایت کوین و بیت کوین سریع‌ تر معامله می‌شود، برای کمک به شرکت‌های مالی بین المللی روی کار آمد. بنابراین با توجه به کسب و کار مورد نظر می‌توانید در انتخاب و خرید آن تصمیم گیری کنید.

8- رمز ارز بیت تورنت (Bittorrent-BTT)

رمز ارزی که می‌توانیم در فهرست ارزان ترین ارزهای دیجیتال معرفی کنیم، بیت تورنت است. سرمایه گذاری با خرید و فروش ارز دیجیتال بیت تورنت برای عموم سرمایه گذاران پر هیجان و چالش برانگیز بوده است.

9- ارز دیجیتالی پولکادات (Polkadot)

خرید و فروش ارزهای دیجیتال با قرار دادن پولکادات در فهرست ارزان ترین ارزهای دیجیتال روند بهتری را تجربه خواهند کرد. این رمز ارز نه تنها امکان انتقال توکن‌ها، بلکه امکان انتقال داده‌های دیگر را نیز فراهم می‌کند. مشتریان با داشتن سیستم عامل مناسب مجاز هستند که در تمام شبکه پولکادات به خرید و فروش ارز دیجیتال بپردازند.

10- ارز دیجیتال (VeChain-VET)

بسیاری از سرمایه گذاران، وی چین را ارزان ترین رمزارز آینده دار معرفی می‌کنند. این رمز ارز در مدیریت زنجیره تأمین نقش مهمی ایفا می‌کند. یکی از مزایای وی چین این است که سرمایه گذار به منظور دستیابی به امنیت شبکه نیاز کمی به توان محاسباتی دارد. این صرفه جویی کیفیت معامله ارز دیجیتال را افزایش می‌دهد و می‌توان انتظار سود بیشتری با خرید و فروش ارز دیجیتال داشت.

جمع بندی

عواملی مانند عرضه، تقاضا و رقابت در تعیین قیمت ارزهای دیجیتال مؤثر هستند. ارزان ترین ارزهای دیجیتال به سرمایه گذارانی با کمترین میزان سرمایه هم اجازه کسب سود از معامله در بازار رمز ارز را می‌دهند. شیبا اینو، دوج کوین، استلار، بیت تورنت و پولکادات از رمز ارزهای ارزان بازار ارز دیجیتال هستند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها