کد خبر: 620018
|
۱۴۰۲/۰۴/۰۷ ۱۳:۳۹:۲۵
| |

آیا سفر به اصفهان گران است!

سفر به اصفهان، یعنی نصف جهان را بگردید و ببینید.

آیا سفر به اصفهان گران است!
کد خبر: 620018
|
۱۴۰۲/۰۴/۰۷ ۱۳:۳۹:۲۵

اصفهان با وجود جاذبه های گردشگری، طبیعی و تاریخی که دارد، به عنوان یکی از بهترین مقاصد داخلی برای گردشگری به شمار می‌رود. محبوبیت این شهر تنها محدود به گردشگران داخلی نیست و گردشگران خارجی بسیاری سودای سفر به اصفهان را دارند. اما سوالی که پیش از سفر، ذهن مسافران را به خود مشغول می‌کند این است که آیا سفر به اصفهان گران تمام می شود؟ در ادامه قصد داریم تا به این سوال مسافران پاسخ دهیم.

هرینه مسافرت به اصفهان

اصفهان یک مقصد همیشه پرطرفداری در میان گردشگران بوده است و اغلب مسافران، حداقل یکبار به اصفهان سفر کرده اند. هزینه مسافرت به اصفهان، به طور کلی به خود گردشگران بستگی دارد. اینکه چه هتلی را رزرو کنند، چگونه به اصفهان سفر کنند، چه اجناس و یا سوغاتی هایی را از کدام بازار اصفهان خریداری کنند، به کدام رستوران بروند، همه این عوامل بر هزینه سفر به اصفهان تاثیرگذار خواهند بود.

هزینه بلیط هواپیما اصفهان

تهران به اصفهان حدود 410 کیلومتر راه دارد که برای رسیدن به این مقصد دوست داشتنی می‌توانید به صورت زمینی و یا هوایی اقدام کنید. بلیط هواپیما اصفهان به دلیل فاصله کمی که تهران با اصفهان دارد خیلی گران نیست. البته قیمت بلیط هواپیما اصفهان به عوامل مختلفی نظیر روز هفته، ساعت و نوع ایرلاینی که انتخاب می‌کنید، بستگی خواهد داشت. در فلای تودی می‌توانید ارزانترین بلیط هواپیما اصفهان را خریداری کنید و یا با ثبت نام در سایت، از پروازهایی که قیمت کمتری دارند، در اولین فرصت باخبر شوید.

هزینه رزرو هتل در اصفهان

دومین دغدغه مسافران برای سفر به اصفهان، رزرو هتل است. اصفهان به دلیل توریستی بودن هتل های متنوعی از هتل پنج ستاره لوکس نظیر هتل شاه عباسی گرفته تا هتل های چهار ستاره، سه ستاره، دو ستاره، یک ستاره و همچنین اقامتگاه های بومگردی و هتل های سنتی دارد. گردشگران می‌توانند با توجه به امکاناتی که مدنظر دارند و بودجه‌ای که می‌توانند بپردازند، هتل موردنظر خود را رزرو کنند.

از بهترین و لوکس ترین هتل های اصفهان می‌توان به هتل پارسیان کوثر و عباسی، هتل پارسیان عالی قاپو، هتل سنتی سهروردی، سفیر اصفهان و پیروزی اشاره کرد. البته این هتل ها به دلیل امکاناتی که ارائه می‌دهند، هزینه بالاتری نسبت به سایر هتل های اصفهان دارند. اگر هم به دنبال های اقتصادی و باکیفیت هستید، ما به شما هتل های سران اصفهان، آفتاب اصفهان، سرای اردیبهشت، گنبد اصفهان و جام فیروزه را پیشنهاد می‌کنیم.

هزینه رستوران های اصفهان

بخش مهمی از سفر، امتحان کردن غذاهای محلی مقصد است، اصفهان هم از این قائده مستثنا نیست و رستوران های خوب و باکیفیتی دارد که غذاهای محلی اصفهان نظیر بریانی را ارائه می‌دهند. اگر به دنبال رستوران های سنتی می‌گردید، رستوران شهرزاد غذاهای خوب و قیمت مناسبی را سرو می‌کند. از دیگر رستوران های اصفهان می‌توان به رستوران بریانی اعظم، سنتی نقش جهان، جارچی باشی، خوان گستر و زاگرس اشاره کرد.

اگر هم به دنبال غذاهای فست فودی می‌گردید، فست فودهای اصفهان دست کمی از رستوران های سنتی آن ندارند. پیشنهاد می‌کنیم برای صرف غذاهای فست فودی سری به رستوران فارنهایت، پیتزا سارا، فودکورت سیتی سنتر و فست فود آرابو بزنید.

هزینه بازدید از جاهای دیدنی اصفهان

بازدید از جاهای دیدنی اصفهان، زمان بیشتری از سفر به اصفهان را به خودش اختصاص می‌دهد. جاذبه های گردشگری اصفهان به قدری زیاد هستند که برای بازدید از جاهای دیدنی اصفهان به چند روزی زمان نیاز خواهید داشت. بسیاری از جاهای دیدنی اصفهان نظیر میدان نقش جهان، زاینده رود، پل خواجو و بازار قیصریه رایگان هستند اما برخی از جاذبه های گردشگری اصفهان نظیر کلیسا وانک، عمارت عالی قاپو نیازمند تهیه بلیط ورودی هستند.

هزینه وسایل حمل و نقل اصفهان

انتخاب هتلی نزدیک به جاذبه های گردشگری اصفهان، نقش مهمی در مدیریت هزینه های شما در سفر به اصفهان خواهد داشت. اگر هتلتان را در خیابان چهار باغ رزرو کنید، می‌توانید بسیاری از جاهای دیدنی اصفهان را به صورت پیاده بازدید کنید. اما به طور کلی برای گشت و گذار در اصفهان می‌توانید از اتوبوس، تاکسی و یا تاکسی اینترنتی استفاده کنید. قیمت وسایل حمل و نقل عمومی در اصفهان خیلی بالا نیست، البته هزینه تاکسی اینترنتی با توجه به ترافیک ممکن است کمی بالا و پایین شود.

خرید بلیط هواپیما اصفهان با بهترین قیمت در فلای تودی

برای خرید بلیط هواپیما اصفهان با بهترین قیمت کافی است وارد سایت فلای تودی شوید، و مبدا و مقصد خود را انتخاب کنید. اگر قصد خرید بلیط یک طرفه را دارید، تاریخ ورود و اگر بلیط رفت و برگشت می‌خواهید، تاریخ خروج را هم وارد کنید، پس از وارد کردن تعداد نفرات و کلاس پروازی موردنظر روی گزینه جستجو کلیک کرده تا قیمت بلیط هواپیما ایرلاین های مختلف به شما نمایش داده ‌شود.

در کادر بالای صفحه، تمامی ایرلاین های موجود به شما نشان داده خواهند شد و با کلیک روی تقویم قیمتی، می‌توانید مناسبت ترین قیمت در روزهای مختلف را مشاهده کنید. با نمایش بلیط ها، می‌توانید نوع پرواز ( بلیط چارتری یا لحظه آخری ) را مشاهده و با توجه به بودجه و ایرلاین مورد نظر روی گزینه خرید بلیط کلیک کنید. اگر هم بابت خرید، سوالی داشتید، پشتیبانی 24 ساعته فلای تودی آماده پاسخگویی به شما عزیزان است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها