کد خبر: 615778
|
۱۴۰۲/۰۳/۱۱ ۱۵:۱۷:۳۷
| |

معرفی تجهیزات کنفرانس و ویدئو کنفرانس صدرا ایرانیان

با ۲۴ سال تجربه در زمینه تجهیزات کنفرانس و ویدئو کنفرانس و داشتن کادر حرفه ای و استفاده از جدیدترین متدها، هم اکنون صدرا ایرانیان به یکی از معتبرترین شرکت ها در زمینه تولید تجهیزات کنفرانس و ویدئو کنفرانس تبدیل شده است.

معرفی تجهیزات کنفرانس و ویدئو کنفرانس صدرا ایرانیان
کد خبر: 615778
|
۱۴۰۲/۰۳/۱۱ ۱۵:۱۷:۳۷

 در تجهیز سالن کنفرانس، سالن همایش و آمفی تئاتر باید به کیفیت تجهیزات نصب شده بسیار دقت کرد تا پخش صوت و تصویر به بهترین شکل در این فضاها انجام شود به همین دلیل صدرا ایرانیان جهت ارائه بهترین کیفیت هم در زمینه صوت و هم در زمینه تصویر، اقدام به تولید تجهیزات گوناگونی کرده است. از تجهیزات تولید شده این مجموعه می توان به میکروفون کنفرانس، دوربین ویدئو کنفرانس و مانیتور کنفرانس اشاره کرد. که در ادامه به معرفی این محصولات داخلی و خدمات ارائه شده توسط صدرا ایرانیان می پردازیم.

سیستم صوتی سالن کنفرانس

سیستم صوتی سالن های  کنفرانس شامل میکروفون کنفرانس در دو نوع ریاست و شرکت کننده ، منبع کنفرانس ، پردازنده مرکزی ، بلندگو سالنی و سقفی  در ابعاد و قدرت خروجی مناسب  با سالن  است . از دیگر تجهیزات می توان به پاور میکسر یا آمپلی فایر جهت تغذیه بلندگوهای جانبی  ، میکروفن های بی سیم دستی و یقه ای جهت صحبت حضار در سالن کنفرانس اشاره کرد .

صدرا ایرانیان تولید کننده میکروفون کنفرانسی با قابلیت های اتوترک ، حذف نویز ، رای گیری ،‌ بلندگو داخلی ، کلید تعیین حق تقدم (جهت کنترل هر چه بهتر جلسه ) ، صفحه نمایش دیجیتال و ‌طراحی زیبا  در چهار مدل SM45, SM50 , SM55 , SM65  است که می توان به وسیله این تجهیزات کاملا ایرانی ، یکی از بهترین سیستم های صوتی مناسب با سالن جلسات را فراهم ساخت.

سیستم تصویری سالن کنفرانس

 تجهیزات تصویری سالن کنفرانس، شامل دوربین های  کنفرانس با کیفیت تصویر HD یا  FULL HD  است . از قابلیت های این تجهیزات می توان به  تصویر برداری اتوماتیک (اتوترک ) ، چرخش خودکار دوربین به سمت فرد سخنران و پخش تصویر وی  بر روی تمامی نمایشگرهای سالن (مانیتور کنفرانس ،‌ویدئو وال و... ) اشاره کرد که در کنار سیستم‌های صوتی سالن کنفرانس به کار میروند. جهت برگزاری  جلسات آنلاین  سخت افزاری و نرم افزاری یا  ویدئوکنفرانس می‌توانید از خروجی دوربین کنفرانس استفاده کنید و جلسات آنلاین را به آسانی  و با استفاده از فناوری های جدید  برگزار کنید.

  ویدئو کنفرانس

امروزه تجهیزات  ویدئو کنفرانس بهترین گزینه جهت برگزاری جلسات از راه دور هستند  که موجب صرفه جویی در هزینه ها  و زمان است .سیستم  ویدئو کنفرانس صدرا ، شامل دوربین ویدئو کنفرانس ، اسپیکرفون ،‌ هاب مرکزی ،‌ دو عدد میکروفون اکسپنشن  می شود که یک پکیج کامل جهت برگزاری جلسات است و فقط کافیست به اینترنت متصل شوید ، سپس می توانید با تمامی برنامه های تماس تصویری ایرانی و خارجی از قبیل شوکا ،‌ اسکای روم ، اسکایپ و ... تماس تصویری  برقرار کنید.

سیستم مانیتورینگ سالن کنفرانس

سیستم مانیتورینگ با توجه به نوع طراحی سالن کنفرانس از چندین نمایشگر بزرگ (نمایشگر لمسی ،‌ویدئو وال ،‌ تلویزیون ) و مانیتورهای کنفرانس  (مانیتور تاشو ،‌ مانیتور آسانسوری ) تشکیل می شود. پیشنهاد ما به شما استفاده از مانیتورکفرانس  صدرا مدل MC322  است . این مانیتور تاشو، دارای صفحه نمایش 15.8 اینچ  ال ای دی است که  دارای وضوح تصویر FULL HD  ، کنتراست و دقت تصویر بالا است که می تواند نیاز شما را در بخش سیستم تصویری به خوبی رفع نماید.

بررسی قیمت تجهیزات کنفرانس

قیمت  تجهیزات کنفرانس به عوامل مختلفی  همچون ابعاد سالن ،‌ تعداد افراد شرکت کننده در جلسه ، تعداد افراد سخنران ،‌ مدل میز کنفرانس  و…. بستگی دارد. با توجه به شرایط اقتصادی موجود در کشور، بسیاری از سازمان‌ها و شرکت‌های خصوصی به دنبال فناوری‌های روز دنیا جهت کاهش هزینه‌های سازمان خود هستند. فناوری های ویدئو کنفرانس موجب حذف فواصل فیزیکی افراد شده است و با ارتباط تصویری دو طرفه باعث حذف هزینه های غیر ضروری هم گردیده است.

شرکت صدرا ایرانیان اقدام به تولید تجهیزات کنفرانس از قبیل دوربین کنفرانسی با قابلیت اتوترکینگ ، وبکم کنفرانسی با زاویه دید وسیع ، مانیتور تاشو کنفرانسی و.. کرده است. این کالا ها از نظر کیفیت با نمونه های خارجی قابل مقایسه هستند و تمامی نیاز های شما را برای برگزاری جلسات با بالا ترین کیفیت بر طرف میکنند. جهت دریافت مشاوره رایگان در زمینه خرید میکروفون کنفرانس  و دیگر  تجهیز سالن کنفرانس ، همایش و ... با ما در ارتباط باشید.

راه‌های ارتباطی با شرکت صدرا ایرانیان

تلفن تماس: ۳۷۰۲۴-۰۵۱

واتساپ: ۰۹۳۹۷۰۲۴۶۷۷

اینستاگرام:  @sadra_it

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها