کد خبر: 615777
|
۱۴۰۲/۰۳/۱۱ ۱۵:۱۷:۰۶
| |

تولید نایلون استرچ صنعتی

آیا تا به حال با بسته بندی وسایل برای مدت طولانی مشکل داشته اید؟ اگر چنین تجربه ای داشته اید ، پس ممکن است از قبل با راه حل آشنا باشید ، نایلون استرچ ! این ماده هوشمند به دلیل تطبیق پذیری آن به یک عنصر اصلی در خانه ها و مشاغل در سراسر جهان تبدیل شده است.

تولید نایلون استرچ صنعتی
کد خبر: 615777
|
۱۴۰۲/۰۳/۱۱ ۱۵:۱۷:۰۶

 نایلون استرچ یک فیلم پلاستیکی نازک و کشسان است که برای طیف وسیعی از اهداف روزمره مناسب است. معمولاً برای نگهداری مواد غذایی، هم در خانه و هم در مصارف تجاری استفاده می‌شود، زیرا یک پوشش شفاف و قابل انعطاف است که می‌تواند طراوت محصولات غذایی را برای مدت طولانی‌تری حفظ کند. این یک راه حل ایده آل برای کارخانه هایی است که می خواهند با افزایش طول مدت زمان نگهداری محصول غذایی خود در هزینه های خود صرفه جویی کنند و ضایعات را کاهش دهند.

از نایلون استرچ علاوه بر نگهداری مواد غذایی می توان برای بسته بندی و حمل اقلام نیز استفاده کرد. استحکام و انعطاف پذیری، آن را به گزینه ای کارآمد برای بسته بندی محکم اقلام تبدیل می کند و خطر آسیب در حین حمل و نقل را کاهش می دهد. همچنین برای محافظت از اقلام شکننده در برابر خط و خش و سایر اشکال آسیب مفید است.

یکی دیگر از مزایای نایلون استرچ این است که می توان از آن به عنوان جایگزین نوار سنتی برای آب بندی و محکم کردن بسته ها استفاده کرد. خاصیت چسبندگی آن باعث می شود که به راحتی به سطوح متصل شود و بدون باقی ماندن هیچ گونه اثری از آن جدا شود. این به ویژه برای موارد حساس مانند وسایل الکترونیکی یا هنرهای زیبا مفید است.

نایلون استرچ در زندگی روزمره

به طور کلی، نایلون استرچ یک راه حل هوشمند برای بسیاری از مشکلات روزمره زندگی ارائه می دهد. از نگهداری مواد غذایی گرفته تا حمل و نقل اقلام شکننده، تطبیق پذیری و استحکام آن، آن را به یک ماده با ارزش و مقرون به صرفه برای خانوارها و مشاغل به طور یکسان تبدیل کرده است. بنابراین هرزمان که نیاز به بسته‌بندی، ذخیره یا ارسال چیزی دارید، به سراغ نایلون استرچ بروید. محصولی جادویی که با هزینه ای پایین شما را در موارد گوناگون یاری می کند.

کیسه های پلاستیکی قابل کشش، همچنین به عنوان لایه کشی یا فیلم کششی شناخته می شوند و یک مورد ضروری برای مشاغل و خانواده ها هستند. در سال های اخیر تقاضا برای کیسه های پلاستیکی که برای محافظت از محصولات در طول حمل و نقل و ذخیره سازی استفاده می شود، افزایش یافته است. با این حال، افزایش هزینه مواد خام منجر به افزایش قیمت کیسه‌های پلاستیکی قابل کشش شده است .

علیرغم کمبود و افزایش قیمت نایلون استرچ، به دلیل مقرون به صرفه بودن آن، خریداران به جایگزین های بسته بندی دیگر مانند کیسه های کاغذی و حتی کیسه های پارچه ای روی نمی آورند. اگرچه این جایگزین ها سازگار با محیط زیست هستند و ضایعات را کاهش می دهند، اما به دلیل هزینه های بالای تولید آنها به طور گسترده مورد استفاده قرار نگرفته اند.

کیفیت نایلون استرچ

برتری نایلون استرچ در فرمول منحصر به فرد آن نهفته است که پلاستیک های مرغوب و افزودنی های پیشرفته را برای ارائه استحکام استثنایی، مقاومت در برابر پارگی و قابلیت کشش ترکیب می کند. نایلون استرچ برخلاف دیگر فیلم های کششی موجود در بازار، به راحتی شکسته یا سوراخ نمی شود و از کالاهای شما در هنگام حمل و نقل و نگهداری محافظت می کند.

اما این همه ماجرا نیست! نایلون استرچ همچنین دارای وضوح فوق العاده ای است که تشخیص محتویات را بدون نیاز به باز کردن آنها آسان می کند. توانایی آن در چسبیدن محکم به سطوح نیز به صرفه جویی در زمان و کاهش اتلاف منجر می شود، زیرا بسته بندی های کمتری برای ایمن کردن بسته ها و پالت ها مورد نیاز است.

 قیمت نایلون استرچ

نوسان قیمت‌های فیلم استرچ ، صنعت بسته‌بندی را تحت فشار قرار داده است و در حالی که مشخص نیست چه زمانی قیمت‌ها تثبیت می‌شود، تولیدکنندگان سخت تلاش می‌کنند تا عرضه کافی را حفظ کنند و قیمتی را ایجاد کنند که هم به نفع شرکت‌ها و هم برای مصرف‌کنندگان باشد.

 در حالی که بسته بندی های جایگزین در دسترس است اما نایلون استرچ یک مورد ضروری برای بسیاری از مشاغل باقی مانده است. تولیدکنندگان در تلاش هستند تا ضمن اطمینان از عرضه کافی برای پاسخگویی به تقاضای بازار، با افزایش قیمت مقابله کنند.

استرچ پالت بند

استرچ پالت بند یکی از گونه های نایلون استرچ است که در صنعت حمل و نقل کاربرد ویژه و کلیدی دارد . این ماده به دلیل حفظ بسته از نقوذ رطوبت و گردو غبار، حفظ انسجام بسته و امکان تجمیع چند بسته با یکدیگر و بسته بندی کامل با استرچ پالت بند ، به محصولی کارآمد و حیاتی در حمل و نقل وسایل تبدیل گشته است. نایلون استرچ  پالت بند با خواص چسبندگی برتر خود به سرعت بخشیدن به فرآیند بسته بندی کمک می کند و به کارگران این امکان را می دهد که کالاها را سریعتر و کارآمدتر بپیچند.

تولید کننده نایلون استرچ

شرکت پترو پلیمر رنگین کمان از با سابقه ترین شرکت های تولید نایلون ، شیرینگ سلفون و استرچ در ایران و خاورمیانه است. تولید محصولات باکیفیت و استاندارد مهمترین ویژگی محصولات این شرکت است. جهت آشنایی با محصولات این شرکت و مشاوره و ثبت سفارش در سامانه مشتریان به پورتال نایلون مراجعه فرمایید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها