کد خبر: 615683
|
۱۴۰۲/۰۳/۱۰ ۱۹:۰۳:۵۳
| |

چطور با کمک نظر کاربران بهترین سوئیت کیش را رزرو کنیم؟

جزیره کیش یکی از مقاصد گردشگری و سفر بسیاری از مسافران محسوب می‌شود که جاذبه‌های طبیعی و گردشگری متعددی مانند تفریحات آبی، مراکز خرید متعدد و مواردی این چنینی را به میهمانان و گردشگران پیشکش می‌کند.

چطور با کمک نظر کاربران بهترین سوئیت کیش را رزرو کنیم؟
کد خبر: 615683
|
۱۴۰۲/۰۳/۱۰ ۱۹:۰۳:۵۳

در این میان اقامتگاه‌های متعددی نیز در جزیره کیش وجود دارد؛ اما درصورتی‌که می‌خواهید به‌صورت خانوادگی و پرجمعیت به جزیره کیش بیایید شاید بهترین انتخاب برای شما سوئیت کیش باشد. با اقامت در سوئیت‌ها می‌توانید اسکانی راحت‌تر را برای خودتان، همراهان و خانواده فراهم کنید. البته برای پیدا کردن بهترین سوئیت‌های کیش شاید بد نباشد که نگاهی به نظر سایر مسافران بیندازید و براساس نظرات آن‌ها بهترین گزینه را انتخاب کنید. در ادامه قصد داریم برخی از انواع سوئیت کیش که از نظر مسافران گزینه بهتری بودند، در هتل‌های مختلف این جزیره بررسی کنیم.

 سوئیت‌های هتل بزرگ داریوش کیش

هتل داریوش کیش یکی از هتل‌های مجلل و لاکچری جزیره محسوب می‌شود که اتاق‌هایی با تنوع بسیار زیاد در اختیار میهمانان قرار می‌دهد. یکی از انواع اتاق‌های این هتل سوئیت کیش است که به مهمانان این امکان را می‌دهد که تا سقف ۶ نفر بتوانند در هتل اسکان داشته باشند و از امکانات لوکس و جذاب استفاده کنند. سوئیت استودیو لوکس هتل داریوش کیش تجهیزاتی فوق‌العاده پیشرفته مانند سیستم‌های تصویری و صوتی حرفه‌ای همراه با سینما خانواده دارد. علاوه بر آن، تجهیزات مدرن دیگری مانند حمام اختصاصی، سرویس ایرانی و فرنگی، تلویزیون صفحه تخت، آباژور، مینی‌بار، اینترنت رایگان، چای‌ساز، میز تحریر و امکانات بهداشتی بسیار خوب در کنار سایر امکانات رفاهی در این سوئیت و سایر سوئیت‌های مجموعه هتل داریوش برای میهمانان فراهم است. مسافرانی که این سوئیت کیش را برای اقامت چند روزه خود در جزیره انتخاب کردند معتقدند که هتل از نظر نظافت، تنوع صبحانه، کادر مجرب و حرفه‌ای و سایر موارد کامل و درجه‌یک بوده و از این نظر رضایت خود را نسبت به هتل و سوئیت‌های آن بیان کردند.

سوئیت‌های هتل ترنج کیش

 یکی دیگر از هتل‌های لاکچری و لوکس جزیره کیش هتل ترنج است که سوئیت‌های آن در دسته جذاب‌ترین و رویایی‌ترین اقامتگاه‌های ایران محسوب می‌شوند. هتل ۵ ستاره ترنج دارای ۱۰۰ ویلا از که روی اسکله‌های مقاوم چوبی طراحی و ساخته شدند و چشم‌اندازه هرکدام از این ویلاها به سمت خلیج‌فارس است. همچنین سوئیت‌های آن با متراژهای متفاوت از ۴۰ متر تا ۱۲۰ متر با ظرفیت‌های متفاوت میزبان میهمانان است. جالب است بدانید که بیشتر سوئیت‌های هتل ترنج مانند سوئیت‌های رویال به‌صورت کف شیشه‌ای طراحی شدند و صبحانه و ناهار از جمله خدمات رایگان این سوئیت‌ها در هتل ترنج محسوب می‌شود. سوئیت امپریال نیز جزء خاص‌ترین سوئیت‌های هتل ترنج است که ابعادی معادل ۱۲۰ مترمربع دارد و در آنجا می‌توانید احساس زندگی در یک خانه مجلل، راحت و بزرگ را تجربه کنید. این واحدهای اقامتی از امکانات کامل رفاهی مانند صندوق امانات، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، سیستم تهویه مطبوع، جکوزی در بالکن و کف شیشه‌ای برخوردار هستند. بنابراین از همه نظر جذاب و خاطره‌انگیز ‌خواهند بود.

مسافرانی که به این هتل سفر کردند و در سوئیت‌های آن اقامت کردند، معتقدند که تجربه زندگی در اتاقی روی آب با کف شیشه‌ای به نظر آن‌ها تجربه متفاوت و حیرت‌انگیزی بود. علاوه بر آن فضای دنج، لاکچری، سکوت، آرامش و کیفیت خوب صبحانه و ناهار و پذیرایی از نظر بسیاری از میهمانان بسیار خوب و باکیفیت ارزیابی شده است.

سوئیت‌های هتل پارک مارینا

یکی دیگر از هتل‌های ۵ ستاره جزیره کیش که با نام هتل پارک مارینا شناخته می‌شود از انواع واحدهای اقامتی مانند سوئیت و اتاق برخوردار است. سوئیت یک خوابه جونیور این هتل چشم‌اندازی به سمت دریا دارد و متراژی معادل ۶۴ متر مربع برای آن در نظر گرفته شده است و امکانات مطلوبی برای مهمانان در آن فراهم است. در اینجا هم می‌توانید از فضای شیک و مدرن شامل یک سالن نشیمن و دو اتاق خواب برخوردار شوید. همچنین اکثر سوئیت‌های دو خوابه ویژه این هتل رو به دریا هستند و در آن‌ها نیز  امکانات بسیار خوب و مدرن برای رفاه حال میهمانان در نظر گرفته شده است.

مسافرانی که اقامت در هتل مارینا پارک کیش و سوئیت‌های آن را انتخاب کردند، معتقدند که کادر و پرسنل هتل رفتاری بسیار مودبانه، حرفه‌ای و عالی داشتند. همچنین سرویس‌دهی و نظافت خوب اتاق‌ها و صبحانه و ناهار با کیفیت و درجه‌یک از ویژگی‌های این هتل بوده است. 

سوئیت‌های هتل فلامینگو کیش

 هتل فلامینگو هم یکی از هتل‌های چهار ستاره و جذاب جزیره کیش است که در دو فاز ویلایی و آپارتمانی طراحی و ساخته شده است. ویلا‌ها و سوئیت‌های هتل فلامینگو منظره روبه دریا دارند و در آن‌ها آشپزخانه طراحی و ساخته شده است. مسافرانی هم که این هتل را برای اقامت چند روزه در جزیره کیش انتخاب کردند، اعتقاد دارند که رفتار پرسنل بسیار خوب، حرفه‌ای و باتجربه بوده است. همچنین فضای هتل تمیز و مناسب بود و رستوران کیفیت خوبی در سرویس صبحانه همراه با تنوعی بسیار عالی داشت. علاوه بر آن بسیاری از مسافران معتقد بودند که این هتل چهار ستاره کیفیت بسیار خوبی در ارائه خدمات داشته و از این نظر معتقد بودند که می‌تواند در ردیف هتل‌های ۵ ستاره جزیره کیش هم قرار بگیرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها