کد خبر: 604382
|
۱۴۰۲/۰۱/۰۹ ۱۳:۴۹:۳۸
| |

بچ نامبر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟

پرفکت مانی یکی از سیستم‌های محبوب و پرکاربرد پرداخت بین‌المللی است که امکانات زیادی از جمله انتقال لحظه‌ای دارایی‌ها با سرعت بالا، کارمزدهای رقابتی و کیف پول‌های متنوع را ارائه می‌کند.

بچ نامبر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟
کد خبر: 604382
|
۱۴۰۲/۰۱/۰۹ ۱۳:۴۹:۳۸

متأسفانه با توجه به تحریم‌های موجود برای کاربران ایرانی، دسترسی به اکثر سیستم‌های پرداخت برای این دست از کاربران به راحتی مقدور نیست و حتی در صورت امکان، ریسک بالایی را به همراه دارد. پرفکت مانی از سالیان دور تعامل خوبی با کاربران ایرانی داشته و تحریم‌ها تأثیری بر فعالیت این شرکت نداشته‌اند.

بچ نامبر پرفکت مانی یکی دیگر از خدمات ارائه شده توسط این شرکت است که می‌تواند نیاز به عملیات‌ها جداگانه را کم‌تر کرده و پیگیری تراکنش‌ها را ساده کند. در ادامه اشاره‌ای بر این موضوع خواهیم داشت که بچ نامبر پرفکت مانی چیست و چه کاربردهایی دارد. همچنین اگر شما قصد خرید دلار یا ووچر پرفکت مانی را دارید می‌توانید به وب سایت صرافی ایکس پی اکسچنج به آدرس https://xpayex.com/ مراجعه کنید. با ثبت سفارش دلار یا ووچر پرفکت مانی، سفارش شما به سرعت پردازش شده و در صورت بروز هر گونه مشکل یا سوال می‌توانید از پشتیبانی ۲۴ ساعته ایکس پی اکسچنج بهره ببرید.

بچ نامبر (Batch Number) پرفکت مانی چیست؟

پیش از اینکه به توضیح کامل این موضوع بپردازیم که بچ نامبر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد، بهتر است به این موضوع اشاره کنیم که واژه «بچ نامبر» به چه چیزی اشاره دارد تا بتوانیم درک بهتری از کاربردهای بچ نامبر پرفکت مانی داشته باشیم. بچ نامبر تقریبا به کد‌هایی با چندین رقم اشاره دارد که از آن‌ها به منظور شناسایی و رهگیری کالاها استفاده می‌شود. بچ‌ نامبرها در ابتدا روی داروها و به منظور پیگیری آن‌ها استفاده شدند اما با مشخص شدن کاربرد آن‌ها، پای بچ نامبرها به سایر صنایع نیز باز شد.

عموما در سیستم‌های مالی، بچ نامبرها حاوی اطلاعاتی از تراکنش‌ها هستند. به طور مثال داده‌های مهم یک تراکنش شامل مبلغ تراکنش، ساعت انجام تراکنش، مبدأ و مقصد، نوع تراکنش و... هستند که همگی در یک بچ نامبر خلاصه می‌شوند. مشتریان یک سیستم مالی با در اختیار داشتن بچ نامبر می‌توانند از صحت‌ و اطلاعات آن مطلع شوند. همچنین استفاده از بچ نامبر موجب می‌شود تا پروسه حسابداری این داده‌ها آسان‌تر شده و حسابدار به جای جاگذاری ریز جزئیات یک تراکنش به بچ نامبر آن اکتفا کند.

2

کمپانی پرفکت مانی به عنوان یکی از محبوب‌ترین ارائه کنندگان سیستم پرداخت بین المللی نیز بچ نامبر را در سیستم مالی خود قرار داده است. با توجه به اتصال بیش از ۵۰ هزار کسب‌وکار و ۱۰ میلیون کاربر فعال، وجود بچ نامبر در این سیستم پرداخت به گزینه‌ای با اهمیت تبدیل شده است که کاربران با استفاده از آن می‌توانند به رهگیری ساده و آسان سفارش‌ها بپردازند. کاربران می‌توانند با استفاده از Perfect money batch number به اطلاعات مفیدی از هر تراکنش مثل مواردی نظیر حساب مبدأ و مقصد، میزان ارز منتقل شده، تاریخ انجام تراکنش، زمان انجام تراکنش و وضعیت تراکنش دسترسی داشته باشند.

در اختیار داشتن این داده‌ها در مورد یک تراکنش موجب می‌شود تا عملیات حسابداری آن به سرعت و راحتی بیشتری صورت گیرد و به همین دلیل بسیاری از کسب و کارهایی که با پرفکت مانی در تعامل هستند در صورت انجام تراکنش تقاضای ارائه بچ نامبر پرفکت مانی دارند.

بچ نامبر پرفکت مانی چه کاربردهایی دارد؟

با توجه به اطلاعاتی که توسط بچ نامبر پرفکت مانی حاصل می‌شود، اولین کاربرد بچ نامبر دقیقا مربوط به ارائه جزئیات و اطلاعات تراکنش‌ها است. هر زمان که نیاز به مرور و بررسی یک تراکنش داشتید کافی است تا از روی بچ نامبر آن به بررسی وضعیت و اطلاعات مربوط به آن تراکنش بپردازید.

کاربرد در امور حسابداری نیز دومین کاربرد مهم بچ نامبر پرفکت مانی است. همانطور که پیش‌تر اشاره کردیم، بچ نامبر با خلاصه‌سازی داده‌های یک تراکنش، امور حسابداری مربوط به آن را ساده‌تر و پر سرعت‌تر می‌سازد. به این ترتیب دیگر نیازی به ذکر جزئیات تراکنش نیست و می‌توان به بچ نامبر یک تراکنش بسنده کرد.

سومین کاربرد جذاب و تأثیرگذار بچ نامبر پرفکت مانی نیز مربوط به حوزه برنامه‌نویسی در امور مالی است. شبکه پرفکت مانی با ارائه api‌ها به برنامه نویسان امکان ایجاد ابزارها و قابلیت‌های متنوع و جدیدی را در شبکه پرفکت مانی میسر کرده است. با استفاده از apiهای اختصاصی بچ نامبرها، می‌توان اقدام به دسته بندی تراکنش‌ها نمود که می‌تواند موضوع مهمی برای نرم افزارهای حسابداری یا صرافی‌ها باشد.

مزایا استفاده از بچ نامبر پرفکت مانی

افزایش اعتماد در کسب و کار

یکی از اولین مزایا استفاده از بچ نامبر مربوط به اعتماد سازی است. به طور مثال می‌توان با ارائه بچ نامبر یک تراکنش به مشتر،ی خیال او را نسبت به وضعیت انجام تراکنش راحت کرد و به اعتماد سازی کسب و کار خود پرداخت. مشتری می‌تواند با بررسی بچ نامبر به داده‌های تراکنش نظیر تاریخ انجام، کیف پول مبدا و مقصد، نتیجه انجام تراکنش‌ (موفق، ناموفق و در دست انجام) و... دست پیدا کند.

عدم نیاز به مشاهده تمامی داده‌ها تراکنش

همانطور که پیش‌تر اشاره شد در حقیقت بچ نامبرها اقدام به خلاصه‌ سازی‌ داده‌های مربوط به یک تراکنش می‌کنند پس دیگر برای بررسی وضعیت یک تراکنش نیاز به مشاهده یک‌یک جزئیات یک تراکنش نخواهیم داشت و صرفه‌جویی زیادی در زمان و سرعت بررسی صحت تراکنش‌ها خواهیم داشت.

کاهش هزینه صحت سنجی تراکنش‌ها

صحت سنجی و بررسی تراکنش‌ها یکی از موضوعات وقت‌گیر و هزینه‌بر برای کسب و کارها است. استفاده از بچ نامبر در صحت سنجی تراکنش‌ها، موجب افزایش سرعت بررسی تراکنش‌ها و عدم نیاز به بررسی مکرر داده‌ها است. این موضوع از اهمیت بالایی برای کسب و کارهایی برخوردار است که تعداد تراکنش‌ها زیادی را در طول روز دریافت و بررسی می‌کنند.

3

بهترین مرجع برای خرید پرفکت مانی

بچ نامبرها همانند بارکدها و شماره سریال‌ها شامل اطلاعاتی از فرایندهای انجام شده هستند. بچ نامبر پرفکت مانی نیز به همین ترتیب حاوی اطلاعاتی دقیق از تراکنش‌ها است و می‌تواند کاربردهای فراوانی از پیگیری و مرور تراکنش‌ها گرفته تا حسابداری و برنامه نویسی تراکنش‌ها داشته باشد. از مزایا بچ نامبر پرفکت مانی می‌توان به اعتماد سازی، صرفه جویی در زمان و کاهش هزینه‌های بررسی و پردازش تراکنش‌ها اشاره کرد. به طور کلی استفاده از بچ نامبرها می‌تواند منجر به کوتاه‌تر و سریع‌تر شدن روند پایش، صحت‌سنجی و حسابداری تراکنش‌ها شود. شما می‌توانید برای مشاهده قیمت پرفکت مانی و خرید دلار و ووچر پرفکت مانی به صرافی آنلاین ایکس پی اکسچنج مراجعه کرده و از پشتیبانی ۲۴ ساعته، پرداخت ایمن و احراز هویت خودکار و زیر یک دقیقه برخوردار شوید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها