با سفرکارت علی بابا ارتباطات کاریتان را گسترش دهید

روابط تجاری از آنچه می‌پندارید، مهم‌تر هستند. افرادی که تیپ شخصیتی درونگرا دارند، این واقعیت را نمی‌پذیرند و سعی دارند سازمان را با کمترین میزان ممکن از ارتباطات به اهدافش برسانند. یکی از اصول موفقیت در یک استارتاپ یا کسب‌وکار قدیمی، مدیریت درست ارتباطات و بهینه‌سازی آن است.

با سفرکارت علی بابا ارتباطات کاریتان را گسترش دهید
کد خبر: 604147
|
۱۴۰۲/۰۱/۰۸ ۱۰:۳۲:۴۲

ارتباطات در یک سازمان به سه سطح همکاران، مشتریان و شرکای تجاری تقسیم می‌شود. نوع روابط تجاری در هر گروه متفاوت است و طبیعتا هر سطح اهمیت خاص خودش را دارد. بدون درنظرگرفتن نوع گروه مخاطبی که برای ارتباط با آن‌ها تلاش می‌کنید، راه‌هایی وجود دارد که شما را به هدفتان می‌رساند. یکی از این روش‌ها خرید هدیه سازمانی است.

این هدایا تفاوت زیادی با هدیه شخصی دارند. گیفت سازمانی نوعی هدیه رسمی است که ویژگی‌های خاص خودش را دارد. هدیه سازمانی باید خلاقانه، نوآورانه و از هر نوع کلیشه و تکراری‌بودن دور باشد. گیفت تکراری چندان نمی‌تواند در توسعه ارتباطات موثر واقع شود؛ حتی ممکن است تاثیری منفی روی مخاطب بگذارد.

بهترین هدیه در فضای تجارت و کسب‌وکار، هدیه‌ای است که از خاطر مخاطب نرود و تا مدتی طولانی در گوشه‌ای از ذهنش باقی بماند. هرچه هدیه تاثیرگذاری بیشتری روی دریافت‌کننده داشته باشد، در بهبود روابط سازمانی موفق‌تر عمل کرده است. در این مطلب قصد داریم جدیدترین محصول علی‌بابا را معرفی کنیم و صفر تا صدش را زیر ذره‌بین ببریم.

سفرکارت علی‌بابا

شرکت سفرهای علی‌بابا در تازه‌ترین محصولش، سفرکارت را ارائه کرده تا سهمی از نیاز بازار را برطرف کند. بیشتر محصولات سفر علی‌بابا برای کاربران عادی طراحی شده است؛ اما سفرکارت تفاوت بزرگی از این نظر با دیگر محصولات علی‌بابا دارد. درحال‌حاضر برنامه‌ای برای اهدای سفرکارت به‌عنوان هدیه‌ای شخصی اجرایی نشده است. این کارت هدیه سفر صرفا برای سازمان‌ها طراحی شده تا به‌عنوان هدیه سازمانی مورداستفاده قرار بگیرد.

2

سفرکارت علی بابا نوعی کارت هدیه است که از اعتبارش فقط می‌توان برای خرید محصولات سفر استفاده کرد. اعتبار این کارت برای خرید از سایت یا اپلیکیشن علی‌بابا طراحی شده است. با این کارت تجربه تفریح در لونا پارک شیراز، ماهی‌گیری در دریای شمال، قدم‌زدن در خیابان استقلال استانبول، عکاسی از دریاچه صورتی چابهار، چشیدن طعم فلافل‌های اهواز، موزه‌گردی در پاریس، تماشای موزه آینده دبی و... را به مخاطبان سازمان هدیه دهید.

چقدر بودجه برای خرید هدیه سازمانی دارید؟ شاید چالش‌های مختلف اقتصادی باعث شده نتوانید برای خرید این هدیه زیاد هزینه کنید. شاید هم بیزینسی نوپا دارید و برای هر هزینه‌ای باید حسابی همه چیز را بررسی کنید. فرقی نمی‌کند چه میزان بودجه برای خرید سفرکارت کنار گذاشته‌اید؛ درهرصورت می‌توانید سفرکارت را هدیه دهید. خوشبختانه هیچ اجباری در تعیین کمترین و بیشترین میزان اعتبار این کارت هدیه وجود ندارد. این شما هستید که اعتبار سفرکارت را تعیین می‌کنید.

شرکت سفرهای علی بابا

شرکت سفرهای علی‌بابا را در سال 93 تاسیس کردند تا جایی برای ارائه خدمات با کیفیت سفر یا قیمتی ارزان باشد. این مجموعه به‌صورت تخصصی رفتارهای کاربران را موردبررسی قرار می‌دهد تا محصولی درخور آن‌ها و متناسب با نیازشان طراحی کند. علی‌بابا با تکیه بر اعتماد کاربران توانست روزبه‌روز در مسیر پیشرفت جلوتر برود. هفت میلیون کاربر فعال نسبت به خدمات علی‌بابا اطمینان دارند و انواع بلیط و رزرو هتل، تور و اقامتگاه را از ایران می‌خرند.

چقدر اهل سفر و گشت‌وگذار هستید؟ در سایت و اپلیکیشن علی‌بابا می‌توانید به 996 نقطه از داخل و خارج ایران سفر کنید. اگر اهل لذت‌بردن از مسیر هستید، بلیط قطار را با اعتبار سفرکارت از علی‌بابا بخرید. سفر با بلیط اتوبوس به افرادی پیشنهاد می‌شود که با بودجه کم راهی سفر می‌شوند. طرفدار سفرهایی سریع و با امکانات هستید؟ پس با خرید بلیط پرواز داخلی و خارجی به سفر بروید.

33

در مجموعه علی‌بابا می توانید محل اقامتتان را هم رزرو کنید. رزرو هتل‌های لوکس را بیشتر دوست دارید یا می‌خواهید در یک هتل معمولی بمانید؟ اعتبار سفرکارت را برای رزرو هتل خرج کنید. تجربه زندگی شبیه مردم بومی یک منطقه بسیار هیجان‌انگیز است؛ تجربه این هیجان را در اقامتگاه‌های بومگردی ازدست ندهید. اجاره ویلا، رزرو سوئیت، رزرو آپارتمان مبله، بیمه مسافرتی و رزرو تورهای داخلی و خارجی از دیگر محصولات سفر در علی‌بابا هستند.

ثبت سفارش سفرکارت

اولین گام برای ثبت سفارش سفرکارت ورود به سایت علی‌بابا و صفحه معرفی سفر کارت است. در این صفحه بخش‌های معرفی و امکانات کارت هدیه سفر علی‌بابا را بخوانید. روی گزینه آبی رنگ ثبت درخواست ضربه بزنید تا فرمی روی صفحه نمایشگرتان ظاهر شود. در این مرحله باید اطلاعاتی مانند نام و نام‌خانوادگی، مبلغ درخواستی، شماره تلفن، نشانی ایمیل، نام سازمان و توضیحات تکمیلی را بنویسید و روی گزینه ارسال کلیک کنید. متخصصان علی‌بابا پس از دریافت فرم با شما تماس می‌گیرند و مراحل سفارش سفر کارت را نهایی می‌کنند.

روش دیگری هم برای سفارش کارت هدیه سفر علی‌بابا وجود دارد. در این روش باید اطلاعات ضروری و راهی ارتباطی (شماره تلفن همراه و ثابت) را به نشانی ایمیل Safarcard@alibaba.ir بفرستید. کارشناسان تیم فروش سفرکارت چند دقیقه تا چند ساعت بعد با شما ارتباط می‌گیرند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها