کد خبر: 592228
|
۱۴۰۱/۱۰/۲۸ ۱۶:۳۸:۴۴
| |

عاشقانه‌های استاد کثرتی و یلدا فرشباف در قسمت ۲۱ سریال بی‌گناه

در قسمت ۲۱ سریال بی‌گناه، یلدا فرشباف که یک دل نه صد دل عاشق استاد کثرتی شده است، در یک قرار عاشقانه کل روز را با او سپری می‌کند؟ غافل از آنکه برادرش به دلیل مخالفت با این رابطه، به دنبال فاش کردن راز اوست.

عاشقانه‌های استاد کثرتی و یلدا فرشباف در قسمت ۲۱ سریال بی‌گناه
کد خبر: 592228
|
۱۴۰۱/۱۰/۲۸ ۱۶:۳۸:۴۴

یلدا فرشباف دختر یکی یک دانهٔ استاد رشید فرشباف عاشق استاد کثرتی شده است. استاد کثرتی با بازی آتیلا پسیانی فردی است که استاد بزرگ نقاشی بوده و اختلاف سنی زیادی با یلدا دارد. اما این عشق و علاقه‌ای از چشم برادر یلدا دور نمی‌‌ماند و برادر او را مجبور به واکنش نسبت به این رابطه می‌کند. به طوری که پس از قرار عاشقانه یلدا و استاد کثرتی، برادرش سهراب راز عشق او را در خانواده برملا می‌کند. سریال بی‌گناه مناسب افراد بالای ۱۲ سال است و تاکنون ۹۴ درصد از مخاطبان فیلیمو از تماشای آن رضایت داشته‌اند. سریال‌های ایرانی را می‌توان با کیفیت بالا و به صورت کاملاً قانونی در سایت فیلمیز مشاهده کرد.

بازیگران سریال بی‌گناه

محسن کیایی در نقش بهمن مردانی،‌ شبنم مقدمی در نقش فروغ فرشباف،‌ ویشکا آسایش در نقش مهتاب، مسعود رایگان در نقش استاد رشید فرشباف، رویا تیموریان در نقش ناهید،‌ مهرانه مهین‌ترابی در نقش ابریشم،‌ آتیلا پسیانی در نقش استاد کثرتی، ماهور الوند در نقش جانا، مهران احمدی در نقش عطا، نسرین نصرتی در نقش پروین فرشباف، هدیه بازوند در نقش یلدا فرشباف، مبینا طبایی در نقش کیانا، احسان معجونی در نقش سینا، باران احمدی در نقش سارینا،‌ نوید لایقی در نقش وحید منفرد، حسین پورکریمی در نقش سهراب فرشباف

زمان پخش سریال بی‌گناه

سریال بی‌گناه به کارگردانی مهران احمدی و تهیه‌کنندگی مصطفی کیایی یکشنبه‌های هر هفته ساعت ۸ صبح در پلتفرم فیلیمو پخش خواهد شد. تاکنون بیست قسمت از این سریال درام و خانوادگی پخش شده است و برای افراد بالای ۱۲ سال مناسب است. سریال بی‌گناه جزو سریال‌های پرمخاطب ایرانی است. سریال‌های ایرانی را می‌توان با کیفیت بالا و به صورت کاملاً قانونی در سایت فیلمیز مشاهده کرد.

2

خلاصه داستان سریال بی‌گناه

بهمن مردانی با بازی محسن کیایی که به دلیل نشر بیانیه دانشجویی تحت تعقیب است، به خارج از کشور رفته و از بعد ۲۵ سال به ایران باز می‌گردد. او در زمان بازگشت به دنبال عشق قدیمی خود، فروغ فرشباف با بازی شبنم مقدمی است. در نتیجه این اتفاق، ماجراهای جدید ایجاد می‌شود و رازهای پنهان شده خانواده فاش می‌شود. هر چند این سریال ژانری عاشقانه دارد اما به موضوعاتی مانند کلاهبرداری مجازی و شکاف نسلی نیز می‌پردازد. به همین دلیل این سریال جزو سریال‌های پرمخاطب در شبکه نمایش خانگی است. سریال‌های ایرانی را می‌توان با کیفیت بالا و به صورت کاملاً قانونی در سایت فیلمیز مشاهده کرد.

عوامل سریال بی‌گناه

کارگردان این سریال درام و خانوادگی مهران احمدی و تهیه‌کننده، نویسنده و مجری طرح آن محسن کیایی است. آهنگساز این سریال آرمان موسی‌پور و طراح چهره‌پرداز آن عباس عباسی است. حسین جلیلی نیز مدیر فیلمبرداری این سریال بوده و مدیر تولید آن نیز شهاب علی‌بخشی است. همچنین عکاس این مجموعه دیدنی محسن کرمانی است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها