کد خبر: 591437
|
۱۴۰۱/۱۰/۲۴ ۰۹:۲۲:۴۷
| |

با ردیاب خودرو می‌توان امنیت خودرو را افزایش داد؟

خودرو در کشور ما یک وسیله گران‌قیمت است که در صورت از دست دادن آن فرد دچار ضرری هنگفت می‌شود و جبران این ضرر برای فرد بسیار سخت خواهد بود.

با ردیاب خودرو می‌توان امنیت خودرو را افزایش داد؟
کد خبر: 591437
|
۱۴۰۱/۱۰/۲۴ ۰۹:۲۲:۴۷

با ورود تکنولوژی‌های مختلف به ایران دیگر از دست دادن خودرو به‌دلیل سرقت نباید اتفاق بیفتد. یکی از جدیدترین تکنولوژی جهان اختراع ردیاب‌ است که بر اساس ادعای مطرح شده می‌تواند بعد از به سرقت رفتن خودرو نیزماشین شما را پیدا کند. حال سوال اینجاست که آیا واقعاً ردیاب خودرو می‌تواند امنیت آن را تأمین کند؟ آیا با نصب یک جی پی اس خودرو می‌توان امنیت خودرو را افزایش داد؟ تفاوت خودرویی که ردیاب در آن نصب است با خودرویی که ردیاب ندارد در چه چیزی است؟ ما اینجاییم تا تاثیر یک ردیاب خودرو وکارایی آن را در خودروها بررسی کنیم.

جی پی اس ماشین چطور در ردیابی خودرو موثر است؟

جی پی اس یک قطعه سخت‌افزاری است که دارای اندازه کوچکی بوده و با وصل شدن بر روی تمام ماشین‌ها می‌تواند موقعیت مکانی فرد و خودروی وی را از طریق ماهواره ها دریافت کند. یک جی پی اس ماشین می‌تواند با کمک ماهواره‌های GPS اطلاعات لازم را در مورد موقعیت کنونی خودرو به صورت دقیق همراه با ساعت، دقیقه و روز حرکت خودرو به فرد اطلاع رسانی کند. زمانی که خودروی شما به سرقت می‌رود این جی پی اس است که مکان فعلی خودرو را در روی اپلیکیشن به شما نشان می‌دهد و شما به سرعت خواهید توانست جای آن را به پلیس اطلاع دهید.

چرا ردیاب خودرو پرطرفدار شده است؟

از مهم‌ترین مواردی که ردیاب خودرو را محبوب کرده این است که با نصب یک جی پی اس خودرو به آسانی می‌توان ردیابی خودرو را با سیستم جی پی اس آن انجام داد. این سیستم می‌تواند در هر شرایطی بدون وقفه کار کند و ردیابی ماشین را انجام دهد. با توجه به سرقت‌های فراوانی که این روزها خبرهای آن را می شنویم این دستگاه کوچک ولی کاربردی می‌تواند راهکار خوبی برای حفظ خودروی افراد باشد.

از دلایل دیگر محبوبیت جی پی اس ماشین، ردیابی و امکان استفاده آن برای همه افراد است. شما با داشتن یک ردیاب خودرو و نصب آن در روی خودروی خود به راحتی می‌توانید موقعیت ماشین را در هر مکانی مشاهده کنید. این مورد می‌تواند هم برای افراد معمولی و هم افرادی که نیاز است ناوگان حمل‌ونقلی را مدیریت کرده و کنترل خودروها برایشان مهم است، امری ضروری باشد.

توجه به چه نکاتی در زمان خرید ردیاب خودرو مهم است؟

امروزه با توجه به قیمت بالای خودروها خرید یک جی پی اس خودرو ضروری بوده و نیاز است تا در زمان خرید آن به نکاتی توجه کنید. در زمان خرید ردیاب خودرو توجه داشته باشید زیرا توجه به نکات می‌تواند ردیابی با امکانات و قابلیت‌های بیشتری را به شما بدهد.

  • ردیاب خودرو با برند معتبر

انتخاب ردیابی که دارای شرکت تولید کننده معتبر باشد بسیار مهم است زیرا اگر محصولی معتبر را خریداری نکنید بالطبع هم خدمات پس از فروش و گارانتی آن را نخواهید داشت و هم در طول زمان به مشکل خواهید خورد. پس دقت کنید تا شرکتی که ارائه کننده ردیاب خودرو است از برندی معتبر ردیاب‌ها را انتخاب کرده باشد.

  • قیمت مناسب ردیاب

شما در زمان خرید جی پی اس ماشین با توجه به بودجه‌ای که کنار گذاشته‌اید باید ردیابی را پیدا کنید که تمام امکانات موردنظر شما را داشته باشد تا از قابلیت‌های آن رضایت داشته باشید و بتوانید نیازهایی که برای رفع آن، ردیاب خریداری کرده‌اید را برطرف شوند.

  • ردیاب با قطعات با کیفیت

شما به عنوان فردی که تصمیم دارد دستگاهی با عمر طولانی را خریداری کند باید دقت کنید که در زمان خرید ردیاب، گزینه‌ای را انتخاب کنید که دارای قطعات سخت افزاری با‌کیفیت باشد؛ زیرا در صورت خرید ردیاب ارزان و بی کیفیت ممکن است ردیاب در زمان‌های حساس که شما به آن احتیاج دارید از کار بیفتد و کار شما به مشکل بربخورد.

  • خرید ردیاب به همراه گارانتی

زمانی که در حال تحقیق در مورد شرکت مناسب برای خرید ردیاب هستید به گارانتی شرکت موردنظر توجه کنید. گارانتی دستگاه ردیاب خریداری شده موضوعی مهم است که باید به آن توجه کنید. خدمات پس از فروش و پشتیبانی ازجمله  مواردی است که شرکت معتبر به خریدار ردیاب ارائه خواهد داد تا در زمان بروز مشکل بتواند به آنها رجوع کند.

ردیاب 2

 

از کجا ردیاب خودرو را با اطمینان بخریم؟

ردیاب خودرو وسیله‌ای است که نوع کارکرد آن و دقت در ردیابی خودرو دارای اهمیت و همچنین حساسیت بالایی است. در زمان خرید جی پی اس ماشین دقت کنید که از بین افرادی که ارائه دهنده این دستگاه هستند به افرادی اعتماد کنید که شرکت رسمی داشته باشند و محصولات اصل با گارانتی و پشتیبانی ارائه می‌دهند. فریب افرادی که برای سود بیشتر محصولاتی تقلبی می‌فروشند را نخورید و به شرکتی اعتماد کنید که دارای سابقه طولانی در فروش انواع ردیاب خودرو هستند. شرکت پیام جی پی اس فعال در زمینه فروش انواع ردیاب خودرو و همچنین ردیاب شخصی است که ردیاب‌های خود را به همراه نرم‌افزار کاملاً فارسی ارائه می‌کند و وب اپلیکیشن تحت گوشی اندروید و ios دارد.

شرکت پیام جی پی اس بزرگترین فروشنده ردیاب شخصی و ردیاب خودرو در ایران با تکیه به تجربه و تخصص کارشناسان فنی خود مفتخر است اعلام کند، آماده ارائه راهنمایی و مشاوره رایگان، خدمت شما عزیزان برای انتخاب و خرید بهترین ردیاب خودرو و جی پی اس است. درصورت تمایل، برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 09124331770 و 02188563259 تماس حاصل کنید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها