کد خبر: 591061
|
۱۴۰۱/۱۰/۲۱ ۱۳:۳۷:۵۰
| |

راهنمای خرید گوشی تا 10 میلیون

بسیاری از افراد به دلیل محدودیت‌های مالی نمی‌توانند گوشی مورد نظر خود را با قیمتی گران خریداری کنند و دایره انتخاب آن‌ها با توجه به بودجه‌ای که در اختیار دارند، تنگ‌تر می‌شود.

راهنمای خرید گوشی تا 10 میلیون
کد خبر: 591061
|
۱۴۰۱/۱۰/۲۱ ۱۳:۳۷:۵۰

این روزها با توجه به افزایش شدید قیمت دلار و نوسانات قیمت گوشی‌ موبایل در بازار، اکثر مردم ایران به خرید گوشی‌‌های هوشمند مقرون‌به‌صرفه و اقتصادی بازار روی آورده‌اند؛ زیرا این محصولات نیز به خوبی می‌توانند به میزان زیادی پاسخگوی بیشتر نیازهای کاربران باشند.

تولیدات موبایل با ویژگی های مختلف توسط برند های معروف آنچنان دستخوش پیشرفت و پیچیدگی هایی شده است که فرآیند خرید گوشی موبایل به سبب پیشرفت هایی که توسط برند های معروف در تولیدات گوشی حاصل شده، دچار پیچیدگی هایی شده است که برای انتخاب بهترین گوشی موبایل باید گوشی های مختلف از هر نظر را در مقام مقایسه قرار داد.

دو نمونه‌ از برندهای پرطرفدار و مطرح جهان در زمینه تولید گوشی‌های هوشمند موبایل، برند سامسونگ و برند شیائومی هستند که انواع اقتصادی آن تا حدود قیمت ده میلیون تومان، طرفداران بسیار زیادی دارند. در این مقاله قصد داریم درباره نحوه خرید گوشی تا ده میلیون و قیمت گوشی‌های اقتصادی برند سامسونگ و شیائومی صحبت کنیم. اگر جزو افرادی هستید که قصد دارند با صرف هزینه‌‌ای تا ده میلیون، از شر گوشی قدیمی خود خلاص شده و یک گوشی جدید و باکیفیت بخرند، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

بررسی خرید گوشی‌ سامسونگ و شیائومی تا ده میلیون

پیدا کردن یک گوشی با قیمت مناسب و ارزان با ویژگی‌ها و قابلیت‌های دلخواه، کار سختی به نظر می‌رسد. پردازنده‌های قوی و دوربین‌های بسیار باکیفیت را فقط در بین گوشی‌های پرچم‌دار و گوشی‌های میان‌رده می‌توان پیدا کرد؛ اما بسیاری از افراد به دلیل شرایط اقتصادی بد کشور و در اختیار نداشتن هزینه‌های مورد نیاز نمی‌توانند گوشی‌های پرچم‌دار و میان‌رده گران قیمت را خریداری کنند.

تولیدکنندگان، این نکته را در نظر گرفته‌اند و برای برآورده کردن نیاز همه افراد با توان مالی متفاوت، در کنار تولید گوشی‌های پرچم‌دار و میان‌رده، گوشی‌های ارزان و اقتصادی با امکانات قابل قبول را تولید و روانه بازار می‌کنند.

جالب است بدانید گوشی‌های اقتصادی بیشتر با سیستم عامل اندروید و توسط برندهای سامسونگ و شیائومی تولید می‌شود. همه گوشی‌های تولید شده توسط شرکت اپل جزو گوشی‌های پرچم‌دار و با سیستم عامل ios هستند و در بین آن‌ها امکان خرید گوشی تا 10 میلیون وجود ندارد. گوشی‌های ارزان و اقتصادی برندهای سامسونگ و شیائومی پرتعداد و متنوع هستند؛ اما باید این نکته را بپذیریم که این گوشی‌ها امکانات و قابلیت‌های گوشی‌های پرچم‌دار را ندارند و به عنوان گوشی‌های پایین‌رده شناخته می‌شوند. با این وجود در بین گوشی‌های اقتصادی نیز امکان خرید گوشی باکیفیت‌تر وجود دارد.

خرید گوشی‌های سامسونگ تا قیمت ده میلیون

گوشی های تولید برند سامسونگ نیاز به تعریف و حتی معرفی ندارند. گوشی سامسونگ از جمله پر استفاده ترین و بهترین گوشی های موبایل به شمار می‌آید. هر مدلی از گوشی‌های این برند در دستان شما باشد، در حال استفاده از یکی از تاپ ترین برندها در دنیا هستید. این جملات صرفا ادعایی پوچ و توخالی نیستند! در این بخش از مقاله به معرفی فهرستی از گوشی‌‌های برند سامسونگ تا ده میلیون تومان می‌پردازیم.

گوشی سامسونگ مدل A52s 5G

قیمت گوشی موبایل سامسونگ مدل A52s 5G تا سقف ده میلیون تومان است و در گروه گوشی‌های اقتصادی، جزو گوشی‌های گران محسوب می‌شوند. این گوشی از نظر کیفیت و قدرت شباهت بسیار زیادی به گوشی‌های میان‌رده سامسونگ دارد. از مهم‌ترین ویژگی‌های این مدل گوشی سامسونگ می‌توان مواردی مانند بدنه زیبا و باکیفیت، مجهز بودن به چهار دوربین، 64 مگاپیکسل رزولوشن، به‌روزرسانی صفحه نمایش 120 هرتزی، حافظه داخلی 128 گیگابابت و رم 8 گیگابایتی، داشتن پردازنده 778 Gاسنپدراگون، باتری با ظرفیت 4500 میلی‌آمپر و ... را نام برد. 

 گوشی سامسونگ مدل Galaxy A32 5G

یکی دیگر از گوشی‌های اقتصادی برند سامسونگ که گزینه مناسبی برای خرید گوشی تا ده میلیون به شمار می‌رود، گوشی سامسونگ مدل Galaxy A32 5G نام دارد. قیمت گوشی سامسونگ مدل Galaxy A32 5G بسیار مناسب است. با خرید  گوشی سامسونگ مدل Galaxy A32 5G می‌توانید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید؛ زیرا قیمت گوشی سامسونگ این مدل، گوشی را به یکی از محصولات ارزان و باکیفیت بازار تبدیل کرده است. دوربین اصلی 48 و دوربین سلفی 13 مگاپیکسل، بدنه زیبا، حافظه داخلی 128 گیگابایتی، رم 6 گیگابایتی، امکان نصب برنامه‌های مختلف، باتری با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر از ویژگی‌های مهم این گوشی محسوب می‌شود.

2

گوشی سامسونگ مدل Galaxy A12

قیمت گوشی سامسونگ مدل Galaxy A12 هم برای خرید مناسب است. این مدل کوشی سامسونگ، 64 گیگابابت حافظه داخلی دارد و رم آن 4 گیگابایت است. از ویژگی‌های دیگر این گوشی می‌توان به باتری 5000 آمپری، بهره‌مندی از فناوری IPS و دوربین باکیفیت اشاره کرد.

خرید گوشی‌های شیائومی تا قیمت ده میلیون

 اگر در مقابل خرید محصولات چینی گارد می گیرید، بهتر است کمی تامل کنید. گوشی شیائومی قرار است نظر شما را نسبت به همه چیز تغییر دهد. زیرا نه بی کیفیت است، نه قیمت چندان بالایی دارد و نه در بازار ایران ناشناخته مانده است. در ادامه این بخش به معرفی تعدادی از گوشی‌های برند شیائومی تا ده میلیون تومان خواهیم پرداخت‌.

گوشی شیائومی مدل 11T

با خرید گوشی شیائومی مدل 11T می‌توانید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید؛ زیرا قیمت گوشی شیائومی ، این مدل گوشی را به یکی از محصولات ارزان و باکیفیت بازار تبدیل کرده است. دوربین سه‌گانه، باتری 5000 میلی آمپری، دوربین باکیفیت، رم 8 گیگابایتی، پردازنده قوی و ... از مهم‌ترین ویژگی‌های این گوشی محسوب می‌شوند.

گوشی شیائومی مدل ردمی نوت 11 پروپلاس

یکی دیگر از گوشی‌های اقتصادی و ارزان برند شیائومی که کیفیت بالایی دارد و به یکی از پرفروش‌ترین محصولات بازار موبایل تبدیل شده است، گوشی شیائومی مدل ردمی نوت 11 پروپلاس نام دارد. مهم‌ترین ویژگی‌های این گوشی عبارت‌اند از: رم 8 گیگابایت، باتری 4500 آمپری، دوربین باکیفیت سه‌گانه، حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایتی و .... .

گوشی شیائومی مدل پوکو ام 4

گوشی شیائومی مدل پوکو ام 4 جزو بهترین و باکیفیت‌ترین گوشی‌های اقتصادی این برند در بازار است. مناسب بودن قیمت گوشی شیائومی در این مدل و برخورداری از قابلیت‌ها و امکانات خوب آن را به یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های تا قیمت ده میلیون تبدیل کرده است. حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایت، باتری 5000 میلی‌آمپری، کیفیت مناسب دوربین در شرایط مناسب نوری، رم 4 و 6 گیگابایتی، پشتیبانی از اینترنت پرسرعت و ... از مهم‌ترین قابلیت‌های این نوع گوشی به شمار می‌روند.

3

معرفی چند نمونه دیگر از گوشی‌های  سامسونگ و شیائومی تا قیمت 10 میلیون

  • گوشی سامسونگ مدل Galaxy M52
  • گوشی سامسونگ مدل Galaxy M12
  • گوشی سامسونگ مدل Galacy M22
  • گوشی سامسونگ مدل Galaxy A30s
  • گوشی سامسونگ مدل Galaxy A22
  • گوشی شیائومی مدل می 11 لایت NE
  • گوشی شیائومی مدل پوکو ایکس 4 پرو
  • گوشی شیائومی مدل پوکو F3
  • گوشی شیائومی مدل می 10 تی لایت
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها