کد خبر: 287913
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۴ ۲۰:۳۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای بین‌الملل/ ۴ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۸

از رای مثبت به تغییرات قانون اساسی در مصر تا هشدار ظریف به دونالد ترامپ

رای مثبت به تغییرات قانون اساسی در مصر، هشدار ظریف به دونالد ترامپ در رابطه با اقدامات مخرب نزدیکان او و اقامت دائم نیوزیلند به نجات‌یافتگان حمله تروریستی از جمله مهم‌ترین خبرهای حوزه بین‌الملل بود.

از رای مثبت به تغییرات قانون اساسی در مصر تا هشدار ظریف به دونالد ترامپ
کد خبر: 287913
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۴ ۲۰:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| وزیر امور خارجه ایران در توئیتی با اشاره به اقدامات مخرب چهار نفر از اطرافیان رئیس‌جمهور آمریکا که نام آنها با «ب» شروع می‌شود، به ترامپ هشدار داد.

***

«فرهاد دژپسند» وزیر امور اقتصادی و دارایی ایران امروز (چهارشنبه) در راس یک هیات اقتصادی برای حضور در اجلاس بین‌المللی «کمربند - راه» وارد پکن شد.

***

هیأت عالی انتخابات مصر اعلام کرد مردم این کشور به تغییرات در قانون اساسی مصر که به دنبال افزایش دوره ریاست‌جمهوری است، رأی مثبت دادند.

***

یکی از سخنگویان دولت آلمان اعلام کرد صدر‌اعظم این کشور از رئیس‌جمهوری منتخب اوکراین برای سفر به برلین دعوت به‌عمل آورده است.

***

رویترز به نقل از سه منبع آگاه گزارش کرد، مقامات اطلاعاتی سری‌لانکا درست ساعاتی قبل از وقوع انفجارهای پیاپی این کشور که به کشته‌ شدن حدود چهارصد نفر در روز «عید پاک» منجر شد، از وقوع حملات قریب‌الوقوع گروههای افراطی مطلع شده‌ بودند.

***

دولت نیوزیلند اعلام کرد به نجات‌یافتگان حمله تروریستی به دو مسجد این کشور، که منجر به مرگ 50 مسلمان نمازگزار شد، اقامت دائم و روادید ویژه می‌دهد.

***

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها