کد خبر: 285333
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۶ ۲۱:۰۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای سیاسی/ ۲۶ فروردین‌ماه ۱۳۹۸

آماده‌باش دولت برای سیل و نسخه کرباسچی برای اصلاح‌طلبان

دولت همچنان در تکاپوی مقابله با سیل است و همزمان با این موضوع نمایندگان مجلس شورای اسلامی قانون انتخابات مجلس را در صحن علنی بررسی کردند.

آماده‌باش دولت برای سیل و نسخه کرباسچی برای اصلاح‌طلبان
کد خبر: 285333
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۶ ۲۱:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| فرشاد اعظمی: دولت همچنان در تکاپوی مقابله با سیل است و همزمان با این موضوع نمایندگان مجلس شورای اسلامی قانون انتخابات مجلس را در صحن علنی بررسی کردند. اما خبر مهمی که امروز در رسانه‌ها بازتاب داشت، روایت آیت‌الله شبستری از عدم موافق اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام با FATF بود.

درا دامه سرخط مهمترین اخبار سیاسی اعتمادآنلاین را می‌خوانید:

غلامحسین کرباسچی، دبیرکل حزب کارگزاران گفته که «اصلاح‌طلبان باید به فکر حل نارسایی‌ها باشند و نباید فضای ناامنی و عدم اعتماد سیاسی از جانب مردم و حکومت شکل گیرد».

حسن روحانی، در تماس تلفنی با 7 استاندار و اسحاق جهانگیری در جلسه شورای عالی آب خواستار آمادگی کامل کشور برای مقابله با سیل‌های احتمالی در روزهای آینده شدند.

کامبیز مهدی‌زاده دبیر ستاد توسعه فناوری‌های انرژی معاونت علمی گفته که «هفت ماه است که داماد رییس‌جمهوری شده‌ام ولی سوابق علمی من چندین ساله است و نه خودم و نه پدرم، ژن خوب نیستیم و نبودیم».

سومین جلسه رسیگی به پرونده موسسات مالی غیرمجاز به ریاست قاضی صلواتی روز دوشنبه برگزار شد.

آیت‌الله محسن مجتهد شبستری، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفته که FATF رای نخواهد آورد.

نمایندگان مجلس امروز قانون انتخابات را به تصویب رساندند که بر اساس آن رسانه‌ها از تخریب نامزدهای انتخاباتی منع شدند و سوابق نمایندگی دیگر شامل یک مقطع تخصیلی نمی‌شود. نمایندگان همچنین ترکیب هیات اجرایی مرکزی انتخابات مجلس را مصوب کردند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها