سرخط مهم‌ترین خبرهای بین‌الملل/ ۲۵ فروردین‌ماه ۱۳۹۸

از اعتراض مردم آلبانی به سیاست‌های دولتی تا حمایت عربستان از شورای انتقالی نظامی سودان

آمار عجیب سخنگوی طالبان از عملیات الفتح، اعتراض مردم آلبانی به سیاست‌های دولت و حمایت عربستان سعودی از شورای انتقالی نظامی سودان از جمله مهم‌ترین خبرهای حوزه بین‌الملل هستند.

از اعتراض مردم آلبانی به سیاست‌های دولتی تا حمایت عربستان از شورای انتقالی نظامی سودان
کد خبر: 284961
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۵ ۲۰:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ذبیح‌الله مجاهد، سخنگوی طالبان در بیانیه‌ای ادعا کرد در دومین روز از عملیات الفتح 105 مورد حمله علیه نیروهای دولتی افغانستان انجام گرفته که بر اثر آن 223 نظامی و نیروی پلیس کشته و 106 نفر دیگر زخمی شدند.

***

رسانه‌های ترکیه اعلام کردند، ارتش این کشور چند زاغه مهمات و پناهگاه‌های متعلق به حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) را در شمال عراق مورد هدف قرار داده و منهدم کرد.

***

مردم آلبانی در اعتراض به سیاست‌های دولت ضمن درخواست برای استعفای دولت، خواهان برگزاری انتخابات زودهنگام شدند.

***


بر اساس اعلام سازمان اطلاعات مخفی اروپا، روسیه سعی دارد از طریق شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های چند زبانه در انتخابات پارلمانی اروپا که قرار است در ماه می برگزار شود، نفوذ داشته باشد.

***

محمدجواد ظریف اعلام کرد: سازوکار متناظر با اینستکس هفته گذشته در ایران راه‌اندازی شد و اکنون اروپایی‌ها هیچ بهانه‌ای در اجرای تعهداتشان و شروع به کار ندارند.

***

وزیر خزانه‌داری آمریکا وعده داد که این کشور همراه متحدان غربی خود کمک 10 میلیارد دلاری برای ونزوئلا پس از براندازی دولت مادورو آماده کرده است.

***

عربستان سعودی در تازه‌ترین واکنش خود به آخرین رویدادهای سودان، به طور رسمی از شورای انتقالی نظامی در این کشور حمایت کرد.

***

.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها