کد خبر: 282592
|
۱۳۹۸/۰۱/۱۸ ۱۸:۰۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای اقتصادی/ ۱۸ فروردین‌ماه ۱۳۹۸

از نصف شدن قیمت پیاز تا توافق اولیه ایران و عراق برای توسعه 2 میدان نفتی

گمرک شرایط صادرات فولاد، شیرخشک و کینوا را اعلام کرد، نصف شدن قیمت پیاز، اثر سیل بر بازار میوه هنوز مشخص نشده است، توافق اولیه ایران و عراق برای توسعه 2 میدان نفتی مرزی و... مهم‌ترین خبرهای اقتصادی امروز بود.

از نصف شدن قیمت پیاز تا توافق اولیه ایران و عراق برای توسعه 2 میدان نفتی
کد خبر: 282592
|
۱۳۹۸/۰۱/۱۸ ۱۸:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| قیمت پیاز به نصف رسید رئیس اتحادیه بارفروشان از نصف شدن قیمت پیاز پس از ممنوعیت صادرات آن خبر داد و گفت: در حال حاضر پیاز به میزان کافی و به قیمت 6 تا 7 هزار تومان در میدان مرکزی میوه و تره بار عرضه می‌شود.

کاهش قیمت گوشت و مرغ ظرف روزهای آینده ورناصری مدیرکل امور پشتیبانی دام وزارت جهاد کشاورزی گفت: با توجه به توزیع وسیع و گسترده گوشت سفید و قرمز هیچ توجیه اقتصادی برای افزایش قیمت وجود ندارد و انتظار داریم در روزهای آینده شاهد کاهش قیمت‌ها نیز باشیم.

گمرک شرایط صادرات فولاد، شیرخشک و کینوا را اعلام کرد گمرک جمهوری اسلامی ایران در بخشنامه‌های جداگانه‌ای صادرات فولاد و شیرخشک اطفال را تنها توسط واحدهای تولیدکننده مجاز اعلام کرد. بر اساس اعلام گمرک، برای صادرات کینوا (دانه خوراکی) باید داخلی بودن تولید آن تایید شود.

اثر سیل بر بازار میوه هنوز مشخص نشده است اسدالله کارگر رئیس اتحادیه بارفروشان در خصوص تاثیر سیل بر بازار میوه عنوان کرد: تا کنون که این وضعیت تاثیری روی بازار نداشته است و امیدواریم در آینده هم نداشته باشد، هر چند برای اثرگذاری و لمس آن زود است و باید منتظر روزهای آینده بمانیم، اما نمی‌توان گفت که این مسئله تاثیر منفی نخواهد گذاشت.

توافق اولیه ایران و عراق برای توسعه 2 میدان نفتی مرزی بیژن زنگنه وزیر نفت اعلام کرد: مذاکرات مربوط به توسعه مشترک دو میدان گازی نفت‌شهر و خرمشهر انجام شده و اکنون به نقطه‌ای رسیده‌ایم که بتوان یک چارچوب تفاهم رسمی برای توسعه مشترک آنها داشت.

افزایش 30 درصدی بهای جهانی نفت در سه ماهه نخست میلادی بهای جهانی نفت در سه ماهه نخست سال جاری میلادی (11 دی 97 تا 11 فروردین 98) حدود 30 درصد افزایش یافته است

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها