کد خبر: 282554
|
۱۳۹۸/۰۱/۱۸ ۱۷:۳۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای ورزشی/ ۱۸ فروردین‌ماه ۱۳۹۸

از انتخاب بهترین گل تاریخ لیگ قهرمانان آسیا تا بلاتکلیفی تیم ملی فوتبال ایران

انتخاب بهترین گل تاریخ لیگ قهرمانان آسیا، بلاتکلیفی تیم ملی فوتبال ایران، واکنش برانکو به احتمال انتخابش برای هدایت تیم ملی ایران و... از مهم‌ترین خبرهای ورزشی 18 فروردین 1398 است.

از انتخاب بهترین گل تاریخ لیگ قهرمانان آسیا تا بلاتکلیفی تیم ملی فوتبال ایران
کد خبر: 282554
|
۱۳۹۸/۰۱/۱۸ ۱۷:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ گل تیموریان به بوریرام، بهترین گل تاریخ لیگ قهرمانان شد؛ کنفدراسیون فوتبال آسیا از چند هفته گذشته اقدام به رأی‌گیری برای انتخاب بهترین گل تاریخ لیگ قهرمانان آسیا کرد. مرحله نهایی این رأی‌گیری روز یکشنبه به پایان رسید و در نهایت گل آندرانیک تیموریان، بازیکن استقلال به بوریرام به عنوان بهترین گل تاریخ لیگ قهرمانان انتخاب شد.

تیم ملی ایران، بدون مربی قبل از انتخابی جام جهانی 2022؛ وضعیت تیم ملی ایران قبل از شروع رقابت‌های انتخابی جام جهانی و جام ملت‌ها در آسیا نامشخص است و اکنون ایران تنها کشوری است که حتی سرمربی خود را نیز مشخص نکرده است.

واکنش برانکو به احتمال انتخابش برای هدایت تیم ملی ایران؛ برانکو ایوانکوویچ این روزها تمرکز خود را روی موفقیت پرسپولیس گذاشته است. با این حال، او مطرح شدن نامش برای نیمکت تیم ملی را طبیعی می‌داند چرا که یکی از موفق‌ترین مربیانی است که قبلا هم روی نیمکت تیم ایران نشسته است.

موافقت ضمنی با پیاده شدن سیستم VAR با امکانات داخلی صورت گرفته است؛ علیرضا فغانی،‌ داور بین‌المللی کشورمان اعلام کرد موافقت ضمنی برای استفاده از سیستم VAR داخلی صورت گرفته است.

یک زن تبریزی رکورد جهان را شکست؛ گیتی موسوی موفق شد یک تریلی به وزن 12 هزار و 270 کیلوگرم را به مسافت 30 متر با طناب بکشد و رکورد قوی‌ترین زن جهان را بشکند. پیش از این، یک زن استرالیایی در سال 2011 با کشیدن یک تریلی به وزن 11 هزار و 350 کیلوگرم نام خود را به عنوان قوی‌ترین زن جهان، در کتاب رکوردهای گینس ثبت کرده بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها