کد خبر: 276839
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۶ ۱۸:۲۵:۰۰
| |

مروری بر مهم‌ترین خبرهای روز اعتمادآنلاین/ ۱۶ اسفند ۱۳۹۷

از درخواست رهبران جهان برای دیدار روحانی با ترامپ تا انتقال آب دریای عمان به شرق کشور

درخواست 5 رهبر جهان از روحانی برای دیدار با ترامپ، کاهش فقرا در چین، انتقال آب دریا عمان به شرق کشور و... از مهم‌ترین خبرهای امروز 16 اسفند 97 هستند.

از درخواست رهبران جهان برای دیدار روحانی با ترامپ تا انتقال آب دریای عمان به شرق کشور
کد خبر: 276839
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۶ ۱۸:۲۵:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ 5 رهبر دنیا واسطه دیدار با ترامپ شدند؛ روحانی با تأکید بر اینکه واضح است که روزهای سختی برای کشور پیش رو داریم اما راهی جز ایستادگی و مقاومت وجود ندارد، گفت: در سفر به نیویورک در سال 96 مقامات دولت آمریکا 8 بار تقاضای ملاقات با دولت جمهوری اسلامی ایران را داشتند و در سال 97 نیز 5 رهبر دنیا واسطه ملاقات شدند اما در آنجا اعلام کردم که زمان و شرایط مناسب برای مذاکره و ملاقات وجود ندارد.

جمعیت فقیر چین در 6 سال گذشته 82 میلیون نفر کاهش یافت؛ 'لیو یونگ‎فو' روز پنجشنبه در نشست خبری در حاشیه سیزدهمین دور نشست سالانه نمایندگان خلق چین در پکن افزود: جمعیت فقیر چین در سال 2012 میلادی 98 میلیون و 990 هزار نفر بود که این رقم اکنون به 16 میلیون و 600 هزار نفر کاهش یافته است.

موافقت کلانتری با انتقال آب دریای عمان؛ رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: آب شرب مورد نیاز کشور باید تامین شود بنابراین با انتقال آب دریای عمان پس از شیرین کردن موافق هستیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها