کد خبر: 276298
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۴ ۱۹:۲۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای سیاسی/ ۱۴ اسفند ۱۳۹۷

دیدار فراکسیون امید با خاتمی و انتقاد سیاسیون از مصوبه انتخاباتی بهارستان

دیدار اعضای فراکسیون امید با رییس دولت اصلاحات و ادامه طرح گسترده عفو عمومی و انتقاد سیاسیون از تصمیمات اخیر مجلس درباره انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی از جمله مهم‌ترین خبرهای سیاسی امروز کشور بودند که در رسانه‌های کشور بازتاب زیادی داشت.

دیدار فراکسیون امید با خاتمی و انتقاد سیاسیون از مصوبه انتخاباتی بهارستان
کد خبر: 276298
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۴ ۱۹:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| فرشاد اعظمی: دیدار اعضای فراکسیون امید با رییس دولت اصلاحات و ادامه طرح گسترده عفو عمومی و انتقاد سیاسیون از تصمیمات اخیر مجلس درباره انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی از جمله مهمترین خبرهای سیاسی امروز کشور بودند که در رسانه‌های کشور بازتاب زیادی داشت.

در ادامه سرخط مهمترین خبرهای سیاسی اعتمادآنلاین را دنبال می‌کنید:

اصغر جهانگیر، رییس سازمان زندان‌ها در تشریح طرح گسترده عفو زندانیان، از آزادی 47 هزار و تخفیف مجازات برای 32 هزار زندانی خبر داد و گفته که «در این میان 1021 زندانی از اتباع بیگانه هستند».

عباس جعفری دولت‌آبادی دادستانی تهران در تشریح آخرین وضعیت پرونده‌های مهم اقتصادی از بازداشت 282 نفر و ممنوع‌الخروجی860 نفر طی 8 ماه اخیر خبر داد.

اسحاق جهانگیری معاون اول رییس‌جمهوری در واکنش به حواشی اخیر علیه دولت طی توییتی گفته که «باید به خاطر مردم ادعاها را تحمل کنیم».

ابوالفضل موسوی‌بیدکی عضو فراکسیون امید از دیدار روز گذشته اعضای این فراکسیون با محمد خاتمی خبر داد و گفت ایشان در این دیدار برضرورت حل مشکلات مردم تاکید کرد.

لایحه بودجه 98 کشور امروز از سوی مجلس شورای اسلامی برای تایید و بررسی نهایی به شورای نگهبان ارسال شد.

محمدرضا باهنر با انتقاد از مصوبات انتخاباتی مجلس، گفته که « بهتر است به جای این مصوبات فرآینده انتخابات را اصلاح و احزاب سیاسی را تقویت کنیم». همچنین جواد امام رییس بنیاد باران در انتقاد از این مصوبات گفته که مجلس با این مصوبات به دنبال ایجاد محدودیت است.

فیض‌الله عرب‌سرخی فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفته که «اگر FATF تصویب نشود با کشورهای همسایه نیز دچار مشکل می‌شویم».

لعیا جنیدی معاون حقوقی‌رییس‌جمهوری گفته که ایران باید از امتیازات معاهده پالرمو برخوردار شود .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها