کد خبر: 276289
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۴ ۱۸:۳۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبر‌های فرهنگی/ ۱۴ اسفند‌ماه ۱۳۹۷

از جوابیه «نت فیلیکس» به «اسپیلبرگ» تا درگذشت «لوک پری» بازیگر سریال «بورلی هیلز 90210»

جوابیه «نت فیلیکس» به «اسپیلبرگ»، درگذشت لوک پری بازیگر سریال «بورلی هیلز 90210» و فروش مستند «ترک نورلند» درباره زندگی مایکل جکسون به 130 شبکه تلویزیونی در سراسر دنیا مهم‌ترین خبر‌های فرهنگی 14 اسفند‌ماه 97 بود.

از جوابیه «نت فیلیکس» به «اسپیلبرگ» تا درگذشت «لوک پری» بازیگر سریال «بورلی هیلز 90210»
کد خبر: 276289
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۴ ۱۸:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| چراغ کتاب‌فروشی‌های نیویورک خاموش می‌شود؟ نیویورک نویسندگان بسیار زیادی را به دنیا معرفی کرده است اما اکنون در خطر از دست دادن کتاب‌فروشی‌های خود تحت فشار غول اینترنتی آمازون است.

مستند مایکل جکسون در 130 کشور نمایش خواهد داشت مستند «ترک نورلند» که روایتی از زندگی مایکل جکسون است پس از نمایش در جشنواره فیلم ساندنس آمریکا، به بیش از 130 شبکه تلویزیونی و آنلاین در سراسر جهان فروخته شد.

جواب نت فیلیکس به اسپیلبرگ چه بود؟ نت‌فلیکس بدون اینکه نامی از کارگردان نامی «ژوراسیک پارک» ببرد، بیانیه‌ای در توئیتر منتشر کرد که پاسخی به صحبت‌های دیروز اسپیلبرگ بود که می‌گفت عاشق سینماست و با فعالیت خود به افراد بیشتری امکان دسترسی به فیلم‌ها را می‌دهد.

«شکرستان» با روایت شهاب حسینی مهمان نوروزی تلویزیون فصل جدید انیمیشن «شکرستان» با روایت شهاب حسینی برای پخش در ایام نوروز 98 در مرکز صبا در حال آماده‌سازی است.

بازیگر «روزی روزگاری در هالیوود» تارنتینو درگذشت لوک پری که برای بازی در سریال‌هایی چون «بورلی هیلز 90210» و «ریوردِیل» شناخته شده بود در 52 سالگی درگذشت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها