کد خبر: 275914
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۳ ۱۸:۲۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای اقتصادی/ ۱۳ اسفندماه ۹۷

از افزایش تولید خودرو تا کاهش 65 درصدی معاملات مسکن

افزایش سقف برداشت پول از خودپردازها در ایام نوروز، افزایش قیمت نفت به دنبال چشم‌انداز توافق تجاری آمریکا و چین، قزاقستان واردات مرغ ازایران را متوقف کرد و دولت برای تنظیم بازار شب عید برنامه‌ دارد از جمله مهم‌ترین خبرهای اقتصادی امروز بود.

از افزایش تولید خودرو تا کاهش 65 درصدی معاملات مسکن
کد خبر: 275914
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۳ ۱۸:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| افزایش سقف برداشت پول از خودپردازها در ایام نوروز بانک مرکزی در آستانه ایام نوروز مجوز افزایش سقف برداشت پول از دستگاه خودپرداز از 200 به 500 هزار تومان را ابلاغ کرد که در همین جهت سقف برداشت پول از 20 اسفند تا 17 فروردین ماه افزایش پیدا می‌کند.

ارسال پرونده خودروسازی بهمن به تعزیرات عباس تابش، رییس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان از ارسال پرونده خودروسازی‌های بهمن موتور و کرمان موتور به تعزیرات خبر داد و گفت: به تمام عرضه‌کنندگان و خودروسازهایی که تعهدات معوق دارند، تذکر می‌دهیم در اسرع وقت نسبت به ایفای تعهدات اقدام کنند.

افزایش قیمت نفت به دنبال چشم‌انداز توافق تجاری آمریکا و چین قیمت نفت روز دوشنبه به دنبال کاهش تولید اوپک و نیز گزارش‌ها درباره احتمال توافق تجاری آمریکا و چین افزایش یافت و به 65 دلار و 25 سنت در هر بشکه رسید.

دولت برای تنظیم بازار شب عید برنامه‌ دارد محمدرضا عارف، رییس فراکسیون امید مجلس از حضور وزیران جهاد کشاورزی و صمت در جلسه امروز دوشنبه این فراکسیون خبر داد و گفت: دولت برای تنظیم بازار شب عید برنامه‌هایی دارد، تا مردم به ویژه اقشار آسیب‌پذیر در تامین مایحتاج اولیه خود با مشکل روبه‌رو نشوند.

تولید خودرو افزایش پیدا کرد فرشاد مقیمی، معاون وزیر صمت عنوان کرد: با اجرای برنامه‌های حمایتی خوشبختانه صنعت خودرو و قطعه‌سازی کشورمان با قدرت در حال تولید هستند و میزان تولید نیز روند افزایشی داشته است.

کاهش 65 درصدی معاملات مسکن صدیف بدری، سخنگوی کمیسیون عمران مجلس عنوان کرد: متاسفانه شاهد رکود تورمی در حوزه مسکن هستیم یعنی 65 درصد دادوستد‌ها در حوزه مسکن در چند ماه اخیر کاهش پیدا کرده که این خود زنگ خطری برای رکودی تمام‌عیار در این حوزه است.

قزاقستان واردات مرغ ازایران را متوقف کرد قزاقستان به صورت موقت واردات مرغ و تخم مرغ از ایران را به دلیل شیوع آنفولانزای مرغی ممنوع کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها