کد خبر: 274718
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۰ ۱۸:۲۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای اقتصادی/ ۱۰ اسفندماه ۱۳۹۷

از تسهیل شرایط دریافت وام ازدواج تا آغاز ثبت‌نام حج 98

صادرات نفت ایران به 1.38 میلیون بشکه در روز می‌رسد، تسهیل شرایط دریافت وام ازدواج، آمریکا بیش از 6 میلیون بشکه از ذخایر راهبردی نفت را روانه بازار می‌کند و قیمت شیرخشک واقعی شد از جمله مهم‌ترین خبرهای اقتصادی امروز بود.

از تسهیل شرایط دریافت وام ازدواج تا آغاز ثبت‌نام حج 98
کد خبر: 274718
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۰ ۱۸:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ صادرات نفت ایران به 1.38 میلیون بشکه در روز می‌رسد آمارها حاکی از آن است که در ماه گذشته میلادی صادرات نفت ایران روزانه به 1.38 میلیون بشکه در روز رسیده است.

تسهیل شرایط دریافت وام ازدواج / یک ضامن+سفته رحیم زارع، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، با بیان اینکه صف دریافت وام ازدواج در سال 98 بین 900 هزار تا یک میلیون نفر است، گفت: شرایط ضامن نیز به گونه‌ای تسهیل شده که اخذ یک ضامن معتبر و سفته کفایت می‌کند.

آمریکا بیش از 6 میلیون بشکه از ذخایر راهبردی نفت را روانه بازار می کند وزارت انرژی آمریکا اعلام کرد پیشنهاد شده تا بیش از 6 میلیون بشکه از نفت شیرین این کشور را از محل ذخایر راهبردی ملی برای افزایش دارایی‌ها به منظور مدرنیزه کردن تاسیسات نفتی به فروش برساند.

قیمت شیرخشک واقعی شد رضا باکری، دبیر انجمن صنایع لبنی گفت: با توجه به کاهش تقاضای کارخانه‌های لبنی، قیمت شیرخشک با کاهش 4 هزار تومانی به نرخ واقعی خود رسید.

گرانی20 تا 50 تومانی قیمت آهن رئیس اتحادیه فروشندگان آهن با اعلام اینکه در اسفندماه تجار به صورت سنتی خریدهای سال آینده خود را انجام می‌دهند، گفت: در حال حاضر قیمت آهن 20 تا 50 تومان گران شده است.

900هزار پست دولتی داریم رئیس امور ساختارهای سازمانی سازمان اداری و استخدامی با بیان اینکه در دولت 900 هزار پست سازمانی داریم، گفت: حذف قائم‌مقامی و برخی دیگر از پست‌ها و معاونت‌ها و دانشکده‌های کاربردی در دستور کار است.

قیمت حج به 28 میلیون تومان رسید نام‌نویسی حج 98 از صبح جمعه 10 اسفند در سراسر کشور آغاز شد. کمترین قیمت تعیین شده برای سفر حج 21 میلیون و 637 هزار و 750 تومان و بیشترین قیمت آن مبلغ 28 میلیون و 824 هزار و 450 تومان است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها