کد خبر: 274302
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۸ ۱۹:۱۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای اجتماعی/ ۸ اسفندماه ۱۳۹۷

از کمبود آمبولانس در تهران تا تصویب وام ازدواج 30 میلیونی برای زوجین

کمبود آمبولانس در تهران، خشونت‌زدایی در مدارس، سونامی سالمندی، گردشگری یا پارک‌خوابی، اعتبار ویژه برای زنان و وام ازدواج 30 میلیونی از مهم‌ترین اخبار اجتماعی 8 اسفند بود.

از کمبود آمبولانس در تهران تا تصویب وام ازدواج 30 میلیونی برای زوجین
کد خبر: 274302
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۸ ۱۹:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ پیمان صابریان رئیس اورژانس تهران از نیاز پایتخت به بیش از 200 دستگاه آمبولانس خبر داد و گفت در تهران با کمبود آمبولانس مواجه هستیم.

رضوان حکیم‌زاده، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش گفت: خشونت‌زدایی از مدارس امسال اجرایی خواهد شد.

وحید قبادی‌دانا، رییس سازمان بهزیستی کشور از وجود موج سونامی سالمندی در 20 سال آینده کشور خبر داد و گفت: مسئولان باید از هم‌اکنون خود را برای مواجهه با این مشکل آماده کرده و در این رابطه از ظرفیت خیرین نیز بهره‌گیری کنند.

رحمتی، معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با بیان این‌که باید از پارک‌خوابی گردشگران در آذربایجان‌ شرقی جلوگیری شود، گفت: گردشگری به این معنا نیست که هتل‌های شهر خالی مانده و گردشگران در پارک‌ها چادر بزنند.

فاطمه ذوالقدر نایب رئیس اول کمیسیون فرهنگی مجلس از تصویب اعتباری ویژه برای زنان و جوانان به پیشنهاد فراکسیون زنان و کمیسیون فرهنگی خبر داد.

سرهنگ رحمانی، رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: ساعت 16 تا 20 با سهم 26 درصد، 8 تا 12 با 19 درصد و 20 تا 24 با 16 درصد بیشترین فراوانی تصادفات درون شهری را به خود اختصاص دادند .

مجلس در مصوبه‌ای مقرر کرد وام ازدواج در سال 98 برای هر یک از زوجین 30 میلیون تومان باشد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها