کد خبر: 273926
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۷ ۱۹:۰۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای ورزشی/ ۷ اسفندماه ۱۳۹۷

از خداحافظی علی کریمی با مردم رشت تا پروسه انتخاب مربی تیم ملی

خداحافظی کریمی با مردم رشت، درخواست 15 میلیاردی پاتوسی از استقلال، انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال و... از مهم‌ترین خبرهای ورزشی 7 اسفندماه است.

از خداحافظی علی کریمی با مردم رشت تا پروسه انتخاب مربی تیم ملی
کد خبر: 273926
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۷ ۱۹:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ تغییر قرارداد 17 میلیونی دختران والیبالیست به 100 هزار تومان؛ دستمزد قراردادهای بازیکنان تیم والیبال زنان توپکا در پایان لیگ برتر پرداخت نشده و آنها پیگیر مطالبات خود هستند، اما ثبت قراردادهایی با مبالغ پایین در فدراسیون باعث شده روند این پیگیری با مشکلاتی روبه‌رو شود.

علی کریمی با هواداران سپیدرود خداحافظی کرد؛ علی کریمی سرمربی سپیدرود با انتشار متنی از پایان کار قطعی خود با این باشگاه خبر داد و اعلام کرد به رشت باز نخواهد گشت.

پاتوسی برای ماندن در استقلال 15 میلیارد تومان می‌خواهد؛ باشگاه استقلال که پیش از این عملکرد پر نوسانی در جذب بازیکنان خارجی داشت، برای حفظ «آیاندا پاتوسی» که نمایش خوبی داشته باید مبلغ 15 میلیارد تومان به این بازیکن پرداخت کند.

تیم میکس ریکرو ایران به مدال نقره رسید؛ تیم ملی میکس ریکرو ایران در مسابقات تیراندازی با کمان همبستگی کشورهای اسلامی برای کسب مدال طلا مقابل هند قرار گرفت و با شکست مقابل هند به مدال نقره بسنده کرد.

سرمربی تیم ملی به زودی انتخاب می‌شود؛ مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت: انتخاب سرمربی تیم ملی یک پروسه است که در فدراسیون در حال انجام است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها