کد خبر: 271853
|
۱۳۹۷/۱۱/۳۰ ۱۸:۵۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای اقتصادی/ ۳۰ بهمن‌ماه ۹۷

از آزاد شدن ورود اسکناس ارز به کشور تا گران شدن آب

سهام عدالت در دست مردم معامله‌پذیر می‌شود، قراردادهایی که پوری‌حسینی منعقد می‌کند فاقد اعتبار است، ورود اسکناس ارز به کشور آزاد است و آب گران می‌شود از جمله مهم‌ترین خبرهای اقتصادی امروز بودند.

از آزاد شدن ورود اسکناس ارز به کشور تا گران شدن آب
کد خبر: 271853
|
۱۳۹۷/۱۱/۳۰ ۱۸:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| سهام عدالت در دست مردم معامله پذیر می‌شود شاپور محمدی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: با پیشنهاد به دولت، سهام عدالت در دست مردم معامله‌پذیر می‌شود و دارندگان آن از اعمال حق رای برخوردار خواهند شد.

قراردادهایی که پوری‌حسینی منعقد می‌کند فاقد اعتبار است جمعی از نمایندگان مجلس در نامه‌ای به وزیر اقتصاد تاکید کردند: قراردادهایی که از سوی رئیس سازمان خصوصی‌سازی برای واگذاری‌ها منعقد می‌شود فاقد اعتبار است.

ورود اسکناس ارز به کشور آزاد است گمرک ایران اعلام کرد: ورود اسکناس ارز به کشور به هر میزان برای اشخاص حقیقی و حقوقی بلامانع است و هیچ یک از دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و گمرک حق ممانعت از آن را ندارند.

حقوق‌های تا 2 میلیون و 750 هزار تومان از دادن مالیات معاف شدند نمایندگان مجلس در مصوبه‌ای ضمن تصویب مالیات پلکانی از 10 تا 35 درصد برای حقوق کارمندان، مقرر کردند در سال 98 حقوق‌های ماهانه کمتر از دو میلیون و 750 هزار تومان از مالیات معاف شوند

حداقل حقوق کارگران باید سه میلیون و 700 هزار تومان باشد سهیلا جلودارزاده، عضو فراکسیون کارگری مجلس با تاکید بر اینکه امسال به هیچ عنوان بر سر حقوق کارگران سازش یا توافق نمی‌کنیم گفته حداقل حقوق کارگران باید سه میلیون و 700 هزار تومان باشد.

آب گران می‌شود طبق مصوبه امروز مجلس، وزارت نیرو از طریق شرکت‌های آبفای شهری سراسر کشور مکلف است علاوه بر دریافت نرخ آب‌بهای ‌شهری، به ازای هر مترمکعب فروش آب شرب، مبلغ دویست ریال از مشترکان آب دریافت و به خزانه‌داری کل کشور واریز کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها