کد خبر: 271555
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۹ ۱۹:۲۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای ورزشی/ ۲۹ بهمن‌ماه ۱۳۹۷

از واگذاری سرخابی‌های پایتخت به بخش خصوصی تا علاقه بیرانوند به بازگشت طارمی به پرسپولیس

واگذاری سرخابی‌ها تا شهریور 98، علاقه بیرانوند به بازگشت مهدی طارمی به پرسپولیس، واکنش ماروتا به تمدید قرارداد با ایکاردی و... از مهم‌ترین اخبار ورزشی 29 بهمن‌ماه است.

از واگذاری سرخابی‌های پایتخت به بخش خصوصی تا علاقه بیرانوند به بازگشت طارمی به پرسپولیس
کد خبر: 271555
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۹ ۱۹:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ سرخابی‌ها تا شهریور 98 واکذار می‌شوند؛ نمایندگان مجلس شورای اسلامی، وزارت ورزش و جوانان را مکلف به واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس کردند.

تلاش می‌کنیم مقابل الغرافه بهترین عملکرد را داشته باشیم؛ علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: امیدواریم که با پیروزی مقابل الغرافه هفتمین حضور خود در لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کنیم.

علاقه بیرانوند به بازگشت مهدی طارمی به پرسپولیس؛ علیرضا بیرانوند گفت: خیلی دوست دارم مهدی طارمی به پرسپولیس برگردد. امیدوارم بعد از پایان قراردادش با الغرافه که سه ماه بیشتر نمانده، برگردد و اطمینان دارم نظر برانکو هم به این اتفاق مثبت است.

دیدار سختی برابر الریان داریم؛ علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار سایپا مقابل الریان قطر در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازی سختی مقابل نماینده هند انجام دادیم. فردا هم مقابل الریان بازی خیلی سختی خواهیم داشت. الریان تیم خیلی خوبی است.

واکنش ماروتا به تمدید قرارداد ایکاردی با اینتر؛ جوزپه ماروتا، مدیر اجرایی باشگاه اینتر گفت: باید تأکید کنم که هیچگاه نسبت به تعهد و حرفه‌‌ای‌گری ایکاردی تردیدی نداشته‌ایم. به زودی با هم ملاقات خواهیم کرد تا در این خصوص بحث و گفت‌وگو کنیم.

جلسه تاج، عرب و فتحی برای بررسی بلیت‌فروشی مکانیزه؛ مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور از مهیا شدن شرایط خریداری مکانیزه بلیت‌های تماشاگران در ورزشگاه آزادی خبر داد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها