سرخط مهم‌ترین خبرهای سیاسی/ جمعه ۲۶ بهمن‌ماه ۱۳۹۷

از حواشی تعیین تکلیف لایحه پالرمو در مجمع تشخیص تا تایید دیدار مهدی کروبی با چهار عضو مجمع روحانیون مبارز

حواشی تعیین تکلیف لایحه پالرمو در مجمع تشخیص مصلحت نظام، تایید دیدار مهدی کروبی با چهار عضو مجمع روحانیون و تاکید فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء به فرصت بودن تحریم‌ها از جمله مهم‌ترین خبرهای سیاسی امروز اعتمادآنلاین هستند.

از حواشی تعیین تکلیف لایحه پالرمو در مجمع تشخیص تا تایید دیدار مهدی کروبی با چهار عضو مجمع روحانیون مبارز
کد خبر: 270558
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۶ ۱۹:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| سلام با سرخط خبرهای سیاسی اعتمادآنلاین، امروز جمعه 26 بهمن ماه با شما هستیم؛

*سیدمصطفی تاجزاده، معاون سیاسی وزارت کشور در دولت اصلاحات گفت: مدافع وضع موجود نیستم اما معتقدم اگر اوضاع به هم بریزد وضعیت بدتر می‌شود . نباید اصولگراها به‌دنبال فساد اصلاح‌طلبان باشند و اصلاح‌طلبان هم در پی فساد آنان و هر دو قبیله‌ای عمل کنند. همه باید برای مبارزه با فساد بسیج شوند.

*حسین کروبی، فرزند مهدی کروبی از دیدار دبیرکل حزب اعتماد ملی با چهار عضو مجمع روحانیون مبارز در دفتر سیدمهدی امام جمارانی خبر داد.

*سعید محمد، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء تاکید کرده که تحریم‌ها برای ما یک فرصت است و یک تهدید نیست و ما باید این تهدیدها را تبدیل به فرصت کنیم و با رویکرد داخلی بتوانیم کشور را حمایت کنیم.

*سیدسلمان سامانى، سخنگوى وزارت کشور از تعیین سهیه ویژه برای زنان در فهرست‌‌های انتخاباتی احزاب و جبهه‌ها طبق لایحه جامع انتخابات خبر داد.

*غلامرضا مصباحی‌مقدم، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه پالرمو روز شنبه در مجمع تشخیص «تعیین تکلیف نهایی» می‌شود، گفت: امیدواریم پس از جلسه فردای مجمع، خبر خوبی به ملت ایران داده شود. در همین حال محمد صدر دیگر عضو مجمع درباره پیامک‌های تهدیدآمیز به اعضای مجمع تشخیص گفته است که اعضا قوی‌تر از این هستند که تحت تاثیر این پیامک‌ها قرار گیرند.

*سرلشکر محمدعلی جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: اگر سیستم‌های اداری می‌توانستند مسائل مردم را حل کنند که دیگر مشکلی در کشور نداشتیم اما با وجود افراد نفوذی و سوءاستفاده‌گر همواره این مشکلات بوجود می‌آید .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها