کد خبر: 267870
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۵ ۱۸:۱۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای اقتصادی/ ۱۵ بهمن ۹۷

از واریز عیدی کارمندان با حقوق بهمن‌ماه تا فروش بلیت قطارهای نوروزی در تهران

شرط بانک مرکزی برای پرداخت سود و مالیات خرید و فروش ارز، کاهش 20 درصدی تولید گوشت قرمز در فصل پاییز و عیدی یک میلیون تومانی کارمندان با حقوق بهمن واریز می‌شود از جمله مهم‌ترین خبرهای اقتصادی امروز بودند.

از واریز عیدی کارمندان با حقوق بهمن‌ماه تا فروش بلیت قطارهای نوروزی در تهران
کد خبر: 267870
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۵ ۱۸:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| خبرهای خوب بیمه ای سلیمانی رییس کل بیمه مرکزی از بخشودگی 100 درصدی جریمه دیرکرد بیمه شخص ثالث تمامی وسایل نقلیه تا پایان بهمن‌ماه خبر داد.

عیدی یک میلیون تومانی کارمندان با حقوق بهمن واریز می‌شود ‌ محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: عیدی یک میلیون تومانی کارکنان دولت با حقوق بهمن‌ماه به حساب آنها واریز خواهد شد.

شرط بانک مرکزی برای پرداخت سود و مالیات خرید و فروش ارز ‌ به دنبال تصویب طرح یک فوریتی پرداخت علی‌الحساب سود و مالیات خرید و فروش ارز، بانک مرکزی اعلام کرد این مصوبه در صورت تصویب شورای نگهبان به قانون تبدیل خواهد شد و همچنین پرداخت علی‌الحساب سود و مالیات خرید و فروش ارز موکول به تحقق سود خواهد بود.

کاهش 20 درصدی تولید گوشت قرمز در فصل پاییز ‌ بنا بر اعلام مرکز آمار، پاییز امسال 84 هزار و 200 تن گوشت قرمز در کشور تولید شده که در مقایسه با مدت مشابه پارسال 20 درصد کاهش داشته است. بیشترین کاهش با افت 44 درصدی به تولید گوشت شتر و بچه شتر اختصاص دارد.

آزاد شدن واردات موتورسیکلت سنگین ‌ هیأت وزیران به پیشنهاد دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصاد واردات موتورسیکلت سنگین و خودروی ورزشی را با وجود محدودیت‌های ارزی آزاد کرد

فروش بلیت قطارهای نوروزی تهران رئیس ستاد سفرهای نوروزی یک شرکت ریلی از آغاز فروش بلیت قطارهای مسافری نوروز 98، به صورت اینترنتی، اپلیکیشنی و تلفنی از طریق تلفن 1539 از ساعت 7 صبح سه‌شنبه 16 بهمن ماه 97 به جز محور تهران-مشهد خبر داد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها