کد خبر: 267861
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۵ ۱۹:۰۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای اجتماعی/ ۱۵ بهمن‌ماه ۱۳۹۷

از وام 6 میلیون تومانی برای خودروهای سنگین تا آمار دیابتی‌ها در یزد

وام به خودروهای سنگین، پهنه و حریم گسل، سرایت بیماری و ویروس چشمی و آمار دیابتی‌ها در یزد مهم‌ترین خبرهای اجتماعی امروز بودند.

از وام 6 میلیون تومانی برای خودروهای سنگین تا آمار دیابتی‌ها در یزد
کد خبر: 267861
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۵ ۱۹:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ جمالی‌نژاد معاون عمرانی وزیر کشور با اشاره به ارائه وام 6 میلیون تومانی به خودروهای سنگین گفت: امیدواریم با این اقدامات بتوانیم امسال فضایی ایجاد کنیم تا ناوگان حمل و نقل عمومی پویا شود.

هادی بهادری عضو کمیسیون عمران مجلس اعلام کرد: وزارت راه و شهرسازی باید مطالعات پهنه‌بندی لرزه‌ای را ساماندهی و ارزیابی لرزه‌ای ساختمان‌ها و شبکه‌های حیاتی را انجام دهد؛ متاسفانه هنوز پهنه و حریم گسل‌های تهران مشخص نیست.

جباروند رئیس انجمن چشم‌پزشکی ایران با اشاره به علائم ابتلا به آدنو ویروس گفت: دست دادن و روبوسی می‌تواند باعث سرایت این بیماری چشمی شود و افراد باید هنگام مشاهده علائم حتماً به چشم‌پزشک مراجعه کرده و تحت درمان دارویی قرار بگیرند.

مدیر مرکز تحقیقاتی درمانی دیابت یزد با اشاره به اینکه هر ساعت در یزد یک نفر به بیماری دیابت دچار می‌شود گفت: در هر روز بین 25 تا 27 نفر به آمار دیابتی‌های استان اضافه می‌شود.

رئیس سومین کنگره سلامت مردان با بیان اینکه 50 درصد از ناباروری به لحاظ علمی به مردان باز می‌گردد، گفت: بارها مشاهده شده که به ‌رغم نداشتن نطفه در مرد یا ضعیف بودن آن زن چندین بار به پزشک مراجعه کرده در حالی که مشکل از جانب مرد بوده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها