کد خبر: 266885
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۲ ۱۹:۴۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای اجتماعی/ ۱۲ بهمن‌ماه ۱۳۹۷

از بحران آب در سیستان و بلوچستان تا تمدید غیرحضوری دفترچه‌های بیمه

بحران آب در سیستان و بلوچستان، کارت اعتباری معیشتی برای رانندگان تاکسی، سگ‌های نگهبان، آزادی صیادان بوشهری و تمدید غیرحضوری دفترچه بیمه از مهم‌ترین خبرهای اجتماعی امروز بودند.

از بحران آب در سیستان و بلوچستان تا تمدید غیرحضوری دفترچه‌های بیمه
کد خبر: 266885
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۲ ۱۹:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ اتابک جعفری مدیرعامل آب منطقه‌ای سیستان و بلوچستان با بیان اینکه بحران آب در این استان به مرز هشدار رسیده گفت: حجم فعلی سدهای سیستان و بلوچستان 48 درصد کاهش آبی دارند.

مرتضی ضامنی، مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی شهری کشور گفت: در راستای اقدامات حمایتی از راننده‌های تاکسی و حفظ کرامت آنها بعد از توزیع لاستیک و برخی اقلام خودرو، رانندگان تاکسی کارت اعتباری معیشتی می‌گیرند.

رئیس مرکز انتظام پلیس پیشگیری ناجا در رابطه با استفاده از سگ به عنوان نگهبان شب در پاساژها گفت : در مراکزی که زیر نظر نیروی انتظامی فعال هستند چنین موردی وجود ندارد؛ چنانچه شرکت خدماتی این کار را انجام دهد، وجاهت خود را از دست می‌دهد و پلیس در صورت اطلاع، برخورد لازم را صورت می‌دهد.

کارشناس کنسولگری نمایندگی وزارت امور خارجه گفت: 5 صیاد بوشهری که در امارات متحده عربی زندانی بودند بعد از ظهر پنج‌شنبه آزاد شدند.

نتایج یک بررسی تازه نشان می‌دهد که خوش بینی و نگاه مثبت به زندگی می‌تواند به کاهش فشارخون کمک کند که این فاکتور نیز به نوبه خود موجب کاهش خطر سکته مغزی می‌شود.

مدیرکل نام‌نویسی و حساب‌های انفرادی سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد که تا پایان سال بیمه‌شدگان می‌توانند بدون نیاز به مراجعه به شعب از منزل و محل کار به صورت غیرحضوری درخواست تمدید و صدور دفترچه کرده و آن را در آدرس اعلامی دریافت کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها