کد خبر: 266156
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۹ ۲۰:۵۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای اجتماعی/ ۹ بهمن‌ماه ۱۳۹۷

از آمار دختران بازمانده از تحصیل تا هشدار فرمانده انتظامی تهران در مورد سگ‌گردانی

آمار دختران بازمانده از تحصیل، پرداخت عیدی بازنشسته‌ها، ممنوعیت سگ‌گردانی، برنامه هفت مرحله‌ای کاهش طلاق و مرکز درمان ترک معتادان متجاهر مهم‌ترین خبرهای اجتماعی امروز بودند.

از آمار دختران بازمانده از تحصیل تا هشدار فرمانده انتظامی تهران در مورد سگ‌گردانی
کد خبر: 266156
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۹ ۲۰:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ معصومه ابتکار، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: در قبل از انقلاب بسیاری از خانواده‌ها اجازه تحصیل دختران در مدارس را نمی‌دادند، اما بعد از انقلاب دختران توانستند در مدارس تحصیل کنند و امروز آمار دختران بازمانده از تحصیل به 3 درصد رسیده است.

جمشید تقی‌زاده مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت عیدی بازنشستگان به علاوه حقوق آن‌ها تا پایان بهمن‌ماه خبر داد. او همچنین اعلام کرد 70 درصد تخفیف برای بازنشستگان در هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی در نظر گرفته شده است.

سردار رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره ممنوعیت سگ‌گردانی در اماکن عمومی و همچنین در درون خودرو‌ها هشدار داد و گفته مجازات سنگین در انتظار متخلفان است .

تقی رستم‌وندی، رئیس سازمان امور اجتماعی کشور گفت: برنامه هفت مرحله‌ای کاهش طلاق شامل آموزش‌ها و مهارت‌آموزی برای دختران، آموزش‌های قبل، حین و بعد از ازدواج و حتی بعد از طلاق در کشور اجرا می‌شود.

مجتبی میرحسینی، معاون گردشگری استان سیستان و بلوچستان به اعتمادآنلاین گفت: به منظور ارزان‌سازی هزینه‌های گردشگری و ایجاد انگیزه در جهت افزایش سفر به استان، حمل و نقل داخل استانی برای تمامی تورهای گردشگری دارای مجوز از سازمان گردشگری در تمام فصول سال رایگان است.

فرزانه جوادی، معاون توسعه پیشگیری و درمان بهزیستی استان تهران از صدور مجوز مرکز درمان معتادان متجاهر کهریزک با نام «سروش مهر» خبر داد و گفته این مرکز برای درمان معتادان مرد فعالیت خود را شروع کرده و در فاز اول حدود 100 معتاد را برای درمان پذیرش می‌کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها