کد خبر: 261122
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۴ ۲۰:۳۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای احزاب/ دوشنبه ۲۴ دی‌ماه ۱۳۹۷

از ادامه واکنش‌ها به تخریب آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی تا تاکید بر عبور اصلاح‌طلبان و اصولگرایان از خود

واکنش‌‌ها به تخریب آیت‌الله هاشمی‌‌رفسنجانی، اذعان به مغایرت طرح استانی شدن انتخابات با مردم‌سالاری دینی و تاکید به عبور اصلاح‌طلبان و اصولگرایان از خود؛ از جمله مهمترین خبرهای امروز احزاب هستند.

از ادامه واکنش‌ها به تخریب آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی تا تاکید بر عبور اصلاح‌طلبان و اصولگرایان از خود
کد خبر: 261122
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۴ ۲۰:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| سلام با سرخط خبرهای احزاب اعتمادآنلاین امروز دوشنبه 24 دی ماه با شما هستیم.

محمدرضا خباز عضو شورای مرکزی حزب اعتمادملی گفت: « هاشمی رفسنجانی به منصب‌ها اعتبار داد، نه منصب به هاشمی ، او هر جایگاه و مسئولیتی که به عهده می‌گرفت موجب اعتبار بخشیدن به آن جایگاه می‌شد.»

محمود نبویان، عضو جبهه پایداری با اشاره به اینکه هزینه‌های سازش با دشمنان انقلاب باید برای همگان تبیین شود، تاکید کرد که انقلاب اسلامی ایران علی‌رغم همه تهدیداتی که دشمنان داخلی و خارجی دارند، در اوج قدرت است.

اسماعیل گرامی‌مقدم، سخنگوی حزب اعتمادملی با انتقاد از مواضع اختلاف‌انگیز رئیس دفتر روحانی گفت: آ قای واعظی با چنین ادبیاتی خود را در قامت رییس‌جمهوری می‌بیند که با اصلاح‌طلبان بدین شکل سخن می‌گوید در حالی که او در این سطح نیست.

مصطفی میرسلیم، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه بحث استانی شدن انتخابات پیش از این در قالب پیشنهاد در صحن مجمع تشخیص مطرح و رد شده است، بیان کرد که این طرح ممکن است دربرگیرنده منافع برخى نمایندگان باشد اما در مجموع به ضرر مردم سالارى دینى تشخیص داده شد .

حمیدرضا حاجی‌بابایی، رییس فراکسیون اصولگرایان ولایی مجلس درباره وضعیت جناح‌های سیاسی در کشور معتقد است که اصولگرایی و اصلاح‌طلبی تمام نشده بلکه اصولگرایان و اصلاح‌طلبان از اصولگرایی و اصلاح‌طلبی عبور کرده‌اند و آنها هستند که دیگر اصولگرا و اصلاح‌طلب نیستند .

محمدرضا باهنر دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری درباره کاندیدا نشدن برای مجلس دهم با بیان اینکه خیلی‌ها می‌گویند جای من خالی است و همان زمانی هم که من ثبت نام نکردم حتماً یک مقدار رسانه‌ها روی آن کار کردند، افزود: من عدمِ ثبت نامِ خودم را خیلی محرمانه نگه داشتم .

علاءالدین بروجردی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره تحزب درکشور گفت: حزب در تعریف سیاسی خود در ایران هیچگاه جایگاه خود را در سال‌های پس از انقلاب پیدا نکرده و نتوانسته اثرگذاری مثبتی بر تحولات سیاسی و اجتماعی داشته باشد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها