کد خبر: 260346
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۲ ۲۱:۰۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای احزاب/ شنبه ۲۲ دی‌ماه ۱۳۹۷

از تاکید بر تعلق سبد رأی روحانی به اصلاح‌طلبان تا درخواست ارائه قرائن برای قطعیت فتنه 98

تاکید عباس سلیمی‌نمین به ارائه قرائن درباره فتنه 98، اشاره هادی غفاری به تعلق 90 درصدی آرای روحانی به اصلاح‌طلبان و باز بودن راه اصلاح‌طلبان برای ائتلاف مجدد از مهمترین خبرهای احزاب امروز است.

از تاکید بر تعلق سبد رأی روحانی به اصلاح‌طلبان تا درخواست ارائه قرائن برای قطعیت فتنه 98
کد خبر: 260346
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۲ ۲۱:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| سلام؛ با سرخط خبرهای احزاب « اعتمادآنلاین » امروز شنبه 22 دی ماه با شما هستم؛


هادی غفاری، عضو مجمع نیروهای خط امام(ره) با اشاره به حواشی اخیر درباره سبد رأی روحانی گفت: منتی بر کسی نمی‌گذاریم اما 90 درصد آرای روحانی به فعالیت اصلاح‌طلبان مربوط بود . من خودم به‌عنوان یک اصلاح‌طلب قدیمی برای تبلیغ روحانی به بیش از 20 شهرستان سفر کردم.

علی تاجرنیا، عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت درباره رویکرد اصلاح‌طلبان برای انتخابات پیش‌رو معتقد است که اگر شرایط برای اصلاح‌طلبان در انتخابات 98 مناسب باشد، کاندیداهای جدی معرفی می‌کنند ، در غیر این صورت راه برای ائتلاف با گروه‌های دیگر بسته نیست.

حمیدرضا ترقی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفته که دشمن، مشکلات موجود در جامعه و کشور را به اشکالات ساختاری مرتبط می‌کن د و تلاش دارد تا نظام را وادار به اصلاح قانون اساسی در ابعاد مختلف آن کند.

عباس سلیمی‌نمین، فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به طرح موضوع فتنه 98 که از طرف برخی گروه‌های اصولگرا عنوان می‌شود، گفت: کسانی که بحث فتنه 98 را به صورت قطعی مطرح می‌کنند باید قرائنی ارایه بدهند تا قطعیت آن را ثابت کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها