کد خبر: 259466
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۹ ۲۰:۲۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای بین‌الملل/ ۱۹ دی‌ماه ۱۳۹۷

از 11 سال زندان برای وزیر پیشین رژیم صهیونیستی تا برگزاری انتخابات مجلس عالی خلق کره شمالی

درخواست غرامت جیسون رضائیان، محکومیت وزیر پیشین اسرائیل به جاسوسی برای ایران، برخورد تند وزارت امور خارجه در پی اقدام اتحادیه اروپا، دیدار رئیس سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی با سران عربستان، امارات و مصر، سفر «دیوید هال» معاون وزیر امورخارجه آمریکا به آلمان و برگزاری انتخابات مجلس عالی خلق کره شمالی تا اوایل اسفند مهم‌ترین خبرهای امروز بین‌الملل بودند.

از 11 سال زندان برای وزیر پیشین رژیم صهیونیستی تا برگزاری انتخابات مجلس عالی خلق کره شمالی
کد خبر: 259466
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۹ ۲۰:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| جیسون رضاییان روزنامه‌نگار ایرانی - آمریکایی دیروز در ادعایی جدید از دادگاه فدرال آمریکا خواست بابت دوران محکومیت و زندانش در ایران، دولت ایران را محکوم به پرداخت 1 میلیارد دلار غرامت کند.

***

در پی اقدام اتحادیه اروپا در تحریم یک نهاد و دو فرد ایرانی 6 نفر از سفرا و کاردارهای اروپایی با حضور در وزارت امور خارجه سعی داشتند مواضع اتحادیه را توجیه کنند، اما با برخورد تند وزارت خارجه ایران مواجه شدند.

***

«گونن سیگو» وزیر پیشین انرژی و زیرساخت‌های اسرائیل با پذیرش گناهکاری خود به دلیل جاسوسی برای ایران به 11 سال زندان محکوم شد.

***

«دیوید هال» معاون وزیر امورخارجه آمریکا ، روز جمعه برای بحث در مورد مسائل مربوط به روسیه، اوکراین و ایران به آلمان سفر خواهد کرد.

***

خبرگزاری رسمی کره‌شمالی اعلام کرد که این کشور قصد دارد انتخابات مجلس عالی خلق این کشور را اوایل مارس (اواسط اسفند) برگزار کند.

***

یک پایگاه خبری اعلام کرد که رئیس سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی با سران سازمان‌های اطلاعاتی عربستان سعودی، امارات و مصر برای بررسی راهکارهای کاهش نفوذ ایران و ترکیه دیدار داشته است.

***

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها