کد خبر: 258789
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۷ ۱۹:۲۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای اجتماعی/ ۱۷ دی‌ماه ۱۳۹۷

از واکنش ناهید خداکرمی به شکایت ستاد امر به معروف و نهی از منکر اصفهان تا نجات سالانه 500 دریانورد در آب‌های جمهوری اسلامی ایران

واکنش ناهید خداکرمی به شکایت ستاد امر به معروف و نهی از منکر اصفهان، کشف دو خمره تاریخی در شهر ری، دستگیری دو نفر از عوامل آزار و اذیت یک دختر نوجوان در سیرجان و... از مهم‌ترین خبرهای اجتماعی امروز بودند.

از واکنش ناهید خداکرمی به شکایت ستاد امر به معروف و نهی از منکر اصفهان تا نجات سالانه 500 دریانورد در آب‌های جمهوری اسلامی ایران
کد خبر: 258789
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۷ ۱۹:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ناهید خداکرمی عضو شورای شهر تهران در واکنش به شکایت ستاد امر به معروف و نهی از منکر اصفهان گفت: به عنوان کسی که خود را موظف به امر به معروف و نهی از منکر می‌دانم به آن‌ها توصیه می‌کنم به کارهای مهم‌تر که می‌تواند زندگی انسان‌ها را بهبود بخشد و امید دهد بپردازند تا اینکه عناد و لجبازی جوانان را بیشتر کنند .

در جریان گودبرداری خانه‌ای در مرکز شهر ری، دو خمره تاریخی کشف شد که این اتفاق به اطلاع میراث فرهنگی رسید.

سارقی معروف به کفتار که در یک‌ماهه اخیر 20 فقره سرقت انجام داده و در برخی سرقت‌ها نیز کودکان را مورد آزار و اذیت قرار داده است، گفته وقتی شیشه می‌کشیدم، صدایی از من می‌خواست تا به دزدی بروم .

محسن نیکورز دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان از دستگیری دو نفر از عوامل آزار و اذیت یک دختر جوان در سیرجان که فیلم آن در فضای مجازی منتشر شده خبر داد.

محمد راستاد معاون وزیر راه و شهرسازی ضمن تشریح دستاوردهای سفر به بنادر جنوبی کشور از نجات سالانه 500 دریانورد در آب‌های جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

شیردل نوری مدیر مرکز نگهداری از حیات وحش پارک چمران کرج اظهار کرد: بعد از چند روز جست‌وجوی شبانه‌روزی توسط پرسنل مرکز نگهداری از حیات وحش پارک چمران امروز موفق به زنده‌گیری گرگ فرار کرده از مرکز حیات وحش شدیم .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها