کد خبر: 258765
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۷ ۱۸:۰۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای اقتصادی/ ۱۷ دی‌ماه ۱۳۹۷

از لغو ممنوعیت ترخیص خودروی خارجی تا افزایش بدهی‌های دولت در طول سه سال گذشته

لغو ممنوعیت ترخیص 13 هزار خودروی خارجی از سوی هیات وزیران، بدهی‌های دولت از اسفند 94 تا خرداد 97 چه میزان افزایش یافته است و اقتصاد ایران بین 15 کشور اول است از جمله مهم‌ترین خبرهای اقتصادی امروز بودند.

از لغو ممنوعیت ترخیص خودروی خارجی تا افزایش بدهی‌های دولت در طول سه سال گذشته
کد خبر: 258765
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۷ ۱۸:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| لغو ممنوعیت ترخیص 13 هزار خودروی خارجی از سوی هیات وزیران ‌ از سوی هیات وزیران ممنوعیت ترخیص 13 هزار خودروی خارجی لغو شد

بدهی‌های دولت از اسفند 94 تا خرداد 97 چه میزان افزایش یافته است ‌ میزان بدهی دولت به بخش‌های مختلف از 205 هزار و 820 میلیارد تومان در اسفند 94 به 333 هزار و 889 میلیارد تومان در خرداد 97 رسیده و همچنین کل بدهی دولت و شرکت‌های دولتی به عدد 565 هزار و 433 میلیارد تومان رسیده است.

در حوزه قاچاق کالا لیست آقازاده‌های متخلف را معرفی می‌کنیم ‌ علی مویدی رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: هر آقازاده‌ای که پشت صحنه در رابطه با برند و غیربرند باشد معرفی می‌کنیم و در این زمینه جدی هستیم.

سالیانه به تولید یک میلیون واحد مسکونی نیاز است/ انباشت تقاضای 3.5 میلیون واحد مسکونی در کشور ‌ عضو هیات مدیره انجمن انبوه‌سازان تهران گفت: کاهش تولید مسکن در سال های گذشته منجر به انباشت تقاضای 3.5 میلیون واحد مسکونی در کشور شده است.

اقتصاد ایران بین 15 کشور اول است ‌ محمدحسین صفارهرندی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام: اقتصاد ایران بین 15 کشور اول است

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها