کد خبر: 258114
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۵ ۲۱:۰۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای اقتصادی/ ۱۵ دی‌ماه ۱۳۹۷

از عرضه 6 میلیارد دلاری پتروشیمی‌ها در نیما تا آغاز واریز سود سهام عدالت عشایر و روستاییان

عرضه 6 میلیارد دلاری پتروشیمی‌ها در نیما تا نیمه دی‌ماه، آغاز واریز سود سهام عدالت عشایر و روستاییان از سه‌شنبه این هفته‌، چشم‌پوشی دولت از درآمد 1800 میلیاردی ترخیص خودروهای خارجی و افزایش 14درصدی جوجه‌ریزی مرغداران برای تامین بازار عید‌ از جمله مهم‌ترین خبرهای اقتصادی امروز بودند

از عرضه 6 میلیارد دلاری پتروشیمی‌ها در نیما تا آغاز واریز سود سهام عدالت عشایر و روستاییان
کد خبر: 258114
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۵ ۲۱:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| عرضه 6 میلیارد دلاری پتروشیمی‌ها در نیما، تا نیمه دی ماه ‌ احمد مهدوی ابهری دبیر کل انجمن کافرمایان صنعت پتروشیمی اعلام کرد: از ابتدای امسال تا 14 دی مبلغ 6 میلیارد و 650 میلیون دلار ارز توسط پتروشیمی‌ها در چرخه اقتصادی کشور عرضه شده که حدود 6 میلیارد دلار از آن به سامانه نیما اختصاص دارد.

آغاز واریز سود سهام عدالت عشایر و روستاییان از سه شنبه این هفته ‌ معاون سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرد واریز سود سهام عدالت عشایر و روستاییان از سه شنبه این هفته آغاز می‌شود

دولت از درآمد 1800 میلیاردی ترخیص خودروهای خارجی چشم پوشی کرد ‌ مهدی دادفر دبیر انجمن واردکنندگان خودرو گفت: اگر واردات خودرو آزاد بود امروز کسی که می‌توانست تویوتا کرولای 140 میلیون تومانی را بخرد دیگر 110 میلیون تومان برای دنا نمی‌داد. بر همین اساس دولت از درآمد 1800 میلیاردی ترخیص خودروهای خارجی چشم پوشی کرد.

کارفرمایان ملزم به کاهش ساعت کار زنان دارای شرایط خاص هستند‌ مدیرکل حقوقی وزارت کار با اشاره به تصریح قانون کاهش ساعت کار زنان شاغل دارای شرایط خاص به اجرای قانون برای زنان قرارداد رسمی، پیمانی وقراردادی گفت:کارفرمایان ملزم به اجرای این قانون هستند.

افزایش 14درصدی جوجه ریزی مرغداران برای تامین بازارعید ‌ رئیس کمیسیون کشاورزی و صنایع غذایی اتاق بازرگانی ایران گفت: مرغداری های گوشتی کشور برای پوشش نیاز شب عید، از دی ماه جوجه ریزی را 14 درصد افزایش دادند و این روند در بهمن و اسفند نیز ادامه خواهد یافت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها