کد خبر: 256668
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۱ ۱۷:۰۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای ورزشی/ ۱۱ دی‌ماه ۱۳۹۷

از پیام کی‌روش بعد از پیروزی برابر قطر تا حمایت‌ مهدوی‌کیا از تیم ملی

صحبت‌های کی‌روش بعد از پیروزی تیم ملی برابر قطر، حمایت‌های مهدی مهدوی‌کیا از تیم ملی در آستانه جام ملت‌ها و... از مهم‌ترین خبرهای ورزشی 11 دی‌ماه است.

از پیام کی‌روش بعد از پیروزی برابر قطر تا حمایت‌ مهدوی‌کیا از تیم ملی
کد خبر: 256668
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۱ ۱۷:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ هیات‌های ورزشی شامل قانون بازنشستگی نمی‌شوند؛ معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد هیات‌های ورزشی استان‌ها و شهرستان‌ها شامل قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان نمی‌شوند.

ایران به نیم نهایی جام ملت‌ها می‌رسد؛ سایت «فاکس اسپورتس آسیا» تیم ملی فوتبال ایران را یکی از مدعیان اصلی قهرمانی هفدهمین دوره جام ملت‌های آسیا دانسته است.

پیام کی‌روش بعد از پیروزی برابر قطر؛ کی‌روش بعد از پیروزی تیم ملی برابر قطر در یک بازی دوستانه نوشت: یک هفته تمرین سخت، با مقداری خستگی بیشتر برای بازیکنان را پشت سر گذاشتیم. با این حال مسابقه تدارکاتی خوبی را مقابل قطر برگزار کردیم، برای نتیجه جنگیدیم و برای ایران یک پیروزی معتبر به دست آوردیم. حالا همگی روی اولین بازی‌مان در جام ملت ها مقابل یمن تمرکز کرده‌ایم.

وقتی برای اولین بار به ورزشگاه رفتم حس می‌کردم وارد بهشت شدم؛ مریم ایراندوست سرمربی تیم فوتبال زنان ملوان، برگزاری بازی دوستانه ایران برابر روسیه در ورزشگاه آزادی را اقدامی مثبت و امیدوارکننده دانست.

هیچ مشکلی با کی‌روش ندارم/ فوتبال ایران با استانداردهای جهانی فاصله دارد؛ مهدی مهدوی‌کیا در آستانه جام ملت‌ها به حمایت از تیم‌ملی پرداخت. او گفته: تیم خوبی داریم. از نظر دفاعی با توجه به تاکید کی‌روش بر رویکردهای دفاعی، فوق‌العاده هستیم. در فاز هجومی هم تیم بهتری شده‌ایم و امیدوارم در جام ملت‌ها نتیجه بگیریم.

شرط ماندن بازنشسته‌ها در فدراسیون فوتبال چیست؟؛ علی کفاشیان گفت: دوره نایب‌رئیسی من در آسیا، فروردین 98 به پایان می‌رسد ولی همه تلاشم را می‌کنم تا مهدی تاج که به‌عنوان نماینده ایران برای حضور در بین نواب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی شده، به این سمت برسد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها