کد خبر: 256318
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۰ ۲۰:۵۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین اخبار احزاب/ ۱۰ دی‌ماه ۱۳۹۷

از تاکید بر لزوم وجود احزاب تعیین‌کننده تا خلأ در کادرسازی برای حزب‌ها

تاکید محمدرضا باهنر، رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری بر لزوم وجود احزابی که خود را مأمور کادرسازی و جمع کردن مطالبات مردم بداند تا اظهارات عضو شورای مرکزی حزب موتلفه بر لزوم وجود احزابی که به جای افراد تعیین‌کننده باشند از جمله مهمترین خبرهای احزاب امروز بودند.

از تاکید بر لزوم وجود احزاب تعیین‌کننده تا خلأ در کادرسازی برای حزب‌ها
کد خبر: 256318
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۰ ۲۰:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| سلام، با مهمترین خبرهای احزاب امروز دوشنبه 10 دی ماه با شما هستیم:

حمیدرضا ترقی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه با تاکید بر اینکه احزاب به جای افراد باید تعیین کننده باشند، گفت: افرادی که پشتوانه حزبی دارند و یک عقلانیت حزبی پشتیبان آنها است هم در انتخابات مجلس و هم در ریاست جمهوری باید در لیست قرار بگیرند.

محمدرضا باهنر، رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه در کشور ما 200 الی 250 حزب از وزارت کشور مجوز گرفته‌اند عنوان کرد که 80 درصد آنها فقط کاغذی در جیب یک آقا یا خانم است. 20 درصد دیگر هم در زمان انتخابات ائتلاف انجام می‌دهند که به یک صندوق رای برسند و از آن خروجی بگیرند، اما حزبی که خودش را مأمور کادرسازی و جمع کردن مطالبات مردم بداند، نداریم.

محمود میرلوحی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب با توجه به واکنش‌ها درباره اظهارات محسن رضایی درباره عملیت کربلای چهار گفته که بعد از سالیان سال از تمام شدن جنگ و گذشت بیش از سه دهه از آن، سئوال این است که چگونه حوادث آن زمان را باید بازگو کنیم، باید به این موضوع فکر کنیم .

صادق خرازی، دبیرکل حزب ندای ایرنیان بیان کرد که باید به جوانانی که شعار نه غزه نه لبنان سر می‌دهند توضیح داده شود که امنیت ملی ایران و حفظ این امنیت به دخالت مستقیم ایران در منطقه به خصوص در عراق و سوریه دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها